Heb dit ook 1 keer uitgeprobeerd, maar geen succes. Kreeg fake spul binnen. Wil niet zeggen dat alles nep is, maar voor zekerheid bestel ik toch liever via de webshop en of Ebay uit Amerika.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
je kan ook gewoon van ebay UK kopen? dan betaal je geen btw

Volgens mij is het tegenwoordig ook mogelijk om Hollister vanuit de duitse webshop te bestellen. Geen importkosten en dergelijke, maar wel in euro's, en die prijzen liggen zoals bekend wat hoger dan de dollarprijzen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:20 schreef Bonzai. het volgende:
Heb iets leuks gezien op de site van Hollister. Iemand ervaring met online bestellen? Betaal je naast de kostprijs en leveringskosten nog voor andere zooi zoals importtaxen oid?

Nop, bijna niet meer. Bij afrekenen krijgen de meesten errors of "page does not exist". Helaas...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:01 schreef ShakyHands het volgende:
Ik weet niet of het hier bekend is, en of je er over mag praten, maar via proxy's zijn clearance/sale links nog steeds te verkrijgen voor ons toch?

Geen idee of dat werkt, misschien dat anderen hier ervaring mee hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:18 schreef ShakyHands het volgende:
En als je die links naar bijvoorbeeld fromus2eu stuurt?

Jaloezie hier, ik krijg allemaal errors met hotspotshield.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef Sjef_Arie het volgende:
Mijn sale ANF bestelling is toch gewoon aangekomen vandaag

Krijg jij bij de checkout geen errors?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:51 schreef Sjef_Arie het volgende:
Met paypal lukt het mij ook niet, maar ik doe het nu met creditcard.
Soms een paar keer hotspotshield opnieuw laten connecten totdat je op de US site komt.
Vervolgens gewoon uit de sale bestellen. Clearance kan niet want dat shipt ie niet naar NL.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |