Heb dit ook 1 keer uitgeprobeerd, maar geen succes. Kreeg fake spul binnen. Wil niet zeggen dat alles nep is, maar voor zekerheid bestel ik toch liever via de webshop en of Ebay uit Amerika.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
je kan ook gewoon van ebay UK kopen? dan betaal je geen btw
Volgens mij is het tegenwoordig ook mogelijk om Hollister vanuit de duitse webshop te bestellen. Geen importkosten en dergelijke, maar wel in euro's, en die prijzen liggen zoals bekend wat hoger dan de dollarprijzen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:20 schreef Bonzai. het volgende:
Heb iets leuks gezien op de site van Hollister. Iemand ervaring met online bestellen? Betaal je naast de kostprijs en leveringskosten nog voor andere zooi zoals importtaxen oid?
Nop, bijna niet meer. Bij afrekenen krijgen de meesten errors of "page does not exist". Helaas...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:01 schreef ShakyHands het volgende:
Ik weet niet of het hier bekend is, en of je er over mag praten, maar via proxy's zijn clearance/sale links nog steeds te verkrijgen voor ons toch?
Geen idee of dat werkt, misschien dat anderen hier ervaring mee hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:18 schreef ShakyHands het volgende:
En als je die links naar bijvoorbeeld fromus2eu stuurt?
Jaloezie hier, ik krijg allemaal errors met hotspotshield.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef Sjef_Arie het volgende:
Mijn sale ANF bestelling is toch gewoon aangekomen vandaag
Krijg jij bij de checkout geen errors?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:51 schreef Sjef_Arie het volgende:
Met paypal lukt het mij ook niet, maar ik doe het nu met creditcard.
Soms een paar keer hotspotshield opnieuw laten connecten totdat je op de US site komt.
Vervolgens gewoon uit de sale bestellen. Clearance kan niet want dat shipt ie niet naar NL.
Nope is binnen Europa, geen clearance though.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:13 schreef Bonzai. het volgende:
Blijkbaar kun je nu ook Hollister binnen Euorpa online bestellen. Veel lagere verzendkosten (¤10). Iemand een idee of je nu alsnog extra kosten (zoals belastingen) moet betalen?
clearance?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef ShakyHands het volgende:
[..]
Nope is binnen Europa, geen clearance though.
Uitverkoop.quote:
De prijzen zijn zo hoog bij die EU website dat bestellen uit Amerika alsnog 10x goedkoper is inclusief verzendkosten en belastingen/invoerrechten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Uitverkoop.
Wel mooi geen belastingen etc. eu.hollisterco.com
Besteld via Ellen uit de clearance, 3 polo's en 1 overhemd, was 105 dollar, werd 78 dollar met 25% korting en no shipping, ben totaal 120 euro kwijt via haar bedrijfje. Absoluut gezien nog steeds goedkoop, met BTW erbij zo'n 35 euro per artikel, stukken goedkoper dan de Europese website.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef ShakyHands het volgende:
25% korting op je hele bestelling atm, met enkele uitzonderingen.
Je moet even op haar website kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef Sjef_Arie het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met bijkomende kosten?
Je shipt naar ellen en betaalt dus ook VAT en binnenlandse verzending.
En hoeveel kost het om Ellen het hierheen te laten zenden?
En heb je niet nog steeds kans op douanerechten?
Andere browser proberen? Of even HSS herstarten. De clearance komt als je op de Amerikaanse site zit onderaan het menu links te staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
@ BigSmurf
Ook via hotspotshield kom ik maar niet terecht op die amerikaanse siteBlijf maar doorgelinkt worden naar de eu site...
Waar vind ik overigens de clearance dan>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |