Wikipediaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:52 schreef Bobr het volgende:
[..]
Bron? Staat namelijk tot zeker 2013 niks op de planning.
Haha merkte in het nieuwe seizoen inderdaad ook al dat hij aardig wat A&F draagt, vooral broeken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Gaat lekker met het aandeel a&f na de 'situation'
Hij geeft commentaar in dit filmpje. Volgens mij rijdt ie ook in een Ferrari.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Gaat lekker met het aandeel a&f na de 'situation'
Ja die gasten maken inmiddels knaken als water. Ik gok dat hij makkelijk 10 milli binnenharkt op jaarbasis.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij geeft commentaar in dit filmpje. Volgens mij rijdt ie ook in een Ferrari.
http://www.radaronline.co(...)i-ll-take-your-money
Een hele grote retailer. Termijn weet ik niet. Dat ie er komt is 100% zeker. Contracten zijn al getekend.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:52 schreef Bobr het volgende:
[..]
Bron? Staat namelijk tot zeker 2013 niks op de planning.
Dit, zeker zolang de euro/dollar koers op het huidige peil blijft of stijgt, lekker goedkoop.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef Omnifacer het volgende:
Voor mij hoeven ze niet te komen eigenlijk, laat ze maar lekker in de US blijven en een enkele winkel in Europa openen, meer niet.
Ben best bereid om iets extra's te betalen voor a&f als ik de mogelijkheid heb om het te passen. Daarom ben ik best huiverig om kleren te bestellen vanuit de USA. Toen ik er 2 jaar geleden was heb ik alleen t-shirts, polo's en een trui gekocht, dus ik weet echt niet hoe overhemden en broeken vallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef Omnifacer het volgende:
Voor mij hoeven ze niet te komen eigenlijk, laat ze maar lekker in de US blijven en een enkele winkel in Europa openen, meer niet.
Blijft een gelukskwestie, proberen kan altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef Vince22 het volgende:
Kan bestellen uit de clearance alweer dan?
Sowieso nep, Abercrombie kun je niet zoveel en goedkoop kopen buiten de winkels en site. Als je zekerheid wil ga idd langs 1 van de winkels of bestel online op abercrombie.comquote:Op zondag 11 september 2011 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Is dit een betrouwbare site wat betreft A&F kleding?
http://www.abercrombienfitchsaleuk.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |