quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:33 schreef Iustinianus het volgende:
http://www.kankerspoken.nl/
kanker spoken
kankerenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:34 schreef Floxcie het volgende:
Lol, www.kanker.nl heeft gewoon 150 mensen in dienst. Wat doen ze daar de hele dag?
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:43 schreef Chloroform het volgende:
De kat loopt over de bankleuning om daarmee aan te geven dat het tijd is om te slapen.
Ik heb schijt aan de kat.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:43 schreef Chloroform het volgende:
De kat loopt over de bankleuning om daarmee aan te geven dat het tijd is om te slapen.
Ongeduldige katten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:43 schreef Chloroform het volgende:
Last van de knoflook geurquote:
Katten die ongeduldig zijn.quote:
quote:
,luvjoequote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:45 schreef nattewaterlelie het volgende:
dag Iustinianus, Koning der koningen.. ik hvj
Vampier enzoquote:
Mijn kat komt altijd heel dicht tegen me aan liggen en staat altijd in de hal als ik thuiskom en als ik op de bank zit, zit hij er ook, als ik op bed lig, ligt hij er ook, als ik op de wc zit gaat ie voor de deur zitten wachten. Maar ik denk dat hij niet heel lang meer heeft, beest is 13, veel problemen dit dat alles.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:48 schreef nattewaterlelie het volgende:
katten zijn leuk he. katten hebben een eigen persoonlijkheid en doen alleen soms alsof ze om jou geven als ze je nodig hebben (eten bijv) maar eigenlijk geven ze geen fuck om jou en willen ze gewoon slapen.
Slaap lekker. xoxoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:51 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen, nogmaals welterusten FOK!s.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:51 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen, nogmaals welterusten FOK!s.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |