sry dushi, ik vraag smegmanus wel om te veranderen maar dat doet ie waarschijnlijk niet omdat hij mij haat en zo, helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:11 schreef Chloroform het volgende:
WIE IS CHOLOROFORM GA JE GODVERDOMME NU AL VREEMD VIEZE LIJER IK PAK JE
Vergeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
sry dushi, ik vraag smegmanus wel om te veranderen maar dat doet ie waarschijnlijk niet omdat hij mij haat en zo, helaas.
Strugglesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:13 schreef Iustinianus het volgende:
ruwe lippen en de labello ligt te ver bij mij vandaan om te pakken
altijd gelach als ik op cam of in real opeens mijn lippen insmeer maar ik heb wel zachte lipjes dus wie wint er nouquote:
Herkenbaar man, mijn lippen zijn zo ruw ik kan mijn mond amper open doen en mijn tere huidje droogt ook helemaal uit ik heb allemaal nare plekken allesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:13 schreef Iustinianus het volgende:
ruwe lippen en de labello ligt te ver bij mij vandaan om te pakken
Ik heb geen labello nodig voor zachte lippen, derhalve win ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:14 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
altijd gelach als ik op cam of in real opeens mijn lippen insmeer maar ik heb wel zachte lipjes dus wie wint er nou
oh dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:16 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Herkenbaar man, mijn lippen zijn zo ruw ik kan mijn mond amper open doen en mijn tere huidje droogt ook helemaal uit ik heb allemaal nare plekken alles
die van mij zijn zachter kom zachte lippenwedstrijd kom nagellakpartyquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen labello nodig voor zachte lippen, derhalve win ik.
geef mij jouw lippen dan sgtjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen labello nodig voor zachte lippen, derhalve win ik.
Vlechtjes in je haar maken, ja toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:17 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
die van mij zijn zachter kom zachte lippenwedstrijd kom nagellakparty
Kom maar halen schatje, 026, je kent het, zuid moet je wezen, ik doe open heb een doorzichtig japonnetje aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:17 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
geef mij jouw lippen dan sgtje
glitter lipgloss allesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vlechtjes in je haar maken, ja toch.
blijf 's nachts meestal in de huiskamer zitten maja vandaag de domme fout gemaakt boven te zitten alles is zo ver wegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:18 schreef nattewaterlelie het volgende:
moet helemaal naar de huiskamer lopen nu tot zometeen
bij mij zit er gelukkig geen trap tussen maar leef met je meequote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:20 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
blijf 's nachts meestal in de huiskamer zitten maja vandaag de domme fout gemaakt boven te zitten alles is zo ver weg
Hang een webcam op, open een website en ga lekker cashen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:23 schreef nattewaterlelie het volgende:
allemaal mensen die nu al bij het metrostation staan te wachten, ik zit ze vanaf mijn kamer te bekijken.
Lobi lobi all over your body.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:23 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen, welterusten FOK!broeders en zusters die niet meer kunnen rusten.
Deuces, holla ju boy Flox.
Chlooroform krijgt nog één lieve comment.
Dat is gewoon een plaatje van de social mediaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:32 schreef Floxcie het volgende:
De social network buttons op www.kanker.nl zijn kanker handig!
Kanker handig!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is gewoon een plaatje van de social media
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:33 schreef Iustinianus het volgende:
http://www.kankerspoken.nl/
kanker spoken
kankerenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:34 schreef Floxcie het volgende:
Lol, www.kanker.nl heeft gewoon 150 mensen in dienst. Wat doen ze daar de hele dag?
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:43 schreef Chloroform het volgende:
De kat loopt over de bankleuning om daarmee aan te geven dat het tijd is om te slapen.
Ik heb schijt aan de kat.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:43 schreef Chloroform het volgende:
De kat loopt over de bankleuning om daarmee aan te geven dat het tijd is om te slapen.
Ongeduldige katten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:43 schreef Chloroform het volgende:
Last van de knoflook geurquote:
Katten die ongeduldig zijn.quote:
quote:
,luvjoequote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:45 schreef nattewaterlelie het volgende:
dag Iustinianus, Koning der koningen.. ik hvj
Vampier enzoquote:
Mijn kat komt altijd heel dicht tegen me aan liggen en staat altijd in de hal als ik thuiskom en als ik op de bank zit, zit hij er ook, als ik op bed lig, ligt hij er ook, als ik op de wc zit gaat ie voor de deur zitten wachten. Maar ik denk dat hij niet heel lang meer heeft, beest is 13, veel problemen dit dat alles.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:48 schreef nattewaterlelie het volgende:
katten zijn leuk he. katten hebben een eigen persoonlijkheid en doen alleen soms alsof ze om jou geven als ze je nodig hebben (eten bijv) maar eigenlijk geven ze geen fuck om jou en willen ze gewoon slapen.
Slaap lekker. xoxoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:51 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen, nogmaals welterusten FOK!s.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:51 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga slapen, nogmaals welterusten FOK!s.![]()
Hier net zo ja. Beest is 15 jaar oud en ben er groot mee geworden. Gaat overal waar ik ook ga. Blijft voor de WC-deur zitten, miauwt als een gek als ik douche, zit in de tuin al ik in de tuin zit, zit binnen als ik binnen zit, kijkt vanuit een hoge kast uit het raam om mij aan te zien komen als ik weg ben en ik moet 'm met enige regelmaat van boven meenemen naar zijn voerbak beneden omdat hij anders vergeet te eten. Wel kerngezond nog, dat wel. Alleen een beetje lomper en onhandiger.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn kat komt altijd heel dicht tegen me aan liggen en staat altijd in de hal als ik thuiskom en als ik op de bank zit, zit hij er ook, als ik op bed lig, ligt hij er ook, als ik op de wc zit gaat ie voor de deur zitten wachten. Maar ik denk dat hij niet heel lang meer heeft, beest is 13, veel problemen dit dat alles.![]()
Ja precies dat. Kerngezond en 15, nice. Katten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:55 schreef Iustinianus het volgende:
[..]
Hier net zo ja. Beest is 15 jaar oud en ben er groot mee geworden. Gaat overal waar ik ook ga. Blijft voor de WC-deur zitten, miauwt als een gek als ik douche, zit in de tuin al ik in de tuin zit, zit binnen als ik binnen zit, kijkt vanuit een hoge kast uit het raam om mij aan te zien komen als ik weg ben en ik moet 'm met enige regelmaat van boven meenemen naar zijn voerbak beneden omdat hij anders vergeet te eten. Wel kerngezond nog, dat wel. Alleen een beetje lomper en onhandiger.
Neejeuhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:17 schreef Weeetikveel... het volgende:
Zit Eddie hier weer op z'n vrouwelijke medebaggeraars te geilen, wiens aandacht hij alleen maar wil omdat ie op Monkyyy zit te geilen en haar niet krijgen kan?
Hoi PB.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |