quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Joosterd het volgende:
Ook werd ik er samen met mijn broers van verdacht brand te hebben gesticht savonds omdat we 1 straat verder woondenkwamen er 3 leraren op bezoek ons ondervragen. Wij hadden al een slechte reputatie omdat mijn vader op die school met 4 broers zat en zich niet zo netjes had gedragen toen.
Wij speelden ook altijd Annemarie Koek koek. Of tv tikkertje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vergeet touwtjespringen en hoelahoepen niet.![]()
[..]
Dat deden wij ook wel eens.
TV tikkertje inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij speelden ook altijd Annemarie Koek koek. Of tv tikkertje.
Oh mijn god.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Joosterd het volgende:
Ook werd ik er samen met mijn broers van verdacht brand te hebben gesticht savonds omdat we 1 straat verder woondenkwamen er 3 leraren op bezoek ons ondervragen. Wij hadden al een slechte reputatie omdat mijn vader op die school met 4 broers zat en zich niet zo netjes had gedragen toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCHIPPER MAG IK OVERSTEKEN? JA OF NEE?!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij speelden ook altijd Annemarie Koek koek. Of tv tikkertje.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh mijn god.![]()
Dat was ook prachtig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SCHIPPER MAG IK OVERSTEKEN? JA OF NEE?!![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh mijn god.![]()
Ik heb 2 broers die op die school gezeten hebben en mijn vader heeft 4 broers. Allemaal hebben ze op dezelfde school gezeten en hadden een beruchte reputatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SCHIPPER MAG IK OVERSTEKEN? JA OF NEE?!
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Jij snapt hemquote:
Die laatste levels waren nog best moeilijk...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij snapt hem
Ik had Spookkasteel ook bijna uitgespeeld, maar toen liep hij steeds vast in de grotten
Allemaal jongens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers die op die school gezeten hebben en mijn vader heeft 4 broers. Allemaal hebben ze op dezelfde school gezeten en hadden een beruchte reputatie
Ik moest van mijn moeder me met spelletjes van Redcat voorbereiden op de Cito-toets.quote:
En aan mijn moeders kant alleen maar meisjes 7/8 of zo...:')quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Allemaal jongens.
[..]
Ik moest van mijn moeder me met spelletjes van Redcat voorbereiden op de Cito-toets.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moest van mijn moeder me met spelletjes van Redcat voorbereiden op de Cito-toets.
Dan ben ik benieuwd wat er uit jou komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En aan mijn moeders kant alleen maar meisjes 7/8 of zo...:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook niet. Ik ging stiekem andere dingen doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen zin om me voor te bereiden![]()
Ik wist niet hoe je je kon voorbereiden en wat de toets überhaupt inhieldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen zin om me voor te bereiden
Precies, ik dacht niet eens aan voorbereidenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je je kon voorbereiden en wat de toets überhaupt inhield
quote:
Habbo hotelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Groep 7 hield in: naar school gaan, habbo hotel spelen en naar huis gaan
Ik was te lui om de toets serieus te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijne 544
Kreeg overal atheneum advies, had het eigenlijk ook gekund, maar te lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |