quote:Hoe laat moet ik bij de boardinggate zijn?
--------------------------------------------------------------------------------
U dient ten minste 30 minuten voor het vertrek bij de gate aanwezig te zijn. 20 minuten voor vertrek gaat de balie dicht. U dient een geldig reisdocument en een boardingkaart te overleggen bij de boardinggate.
Ingezetenen van landen die niet tot de EU/EER behoren, moeten, ongeacht de visumvereisten van passagiers, voordat zij naar de beveiligingsvoorzieningen op de luchthaven gaan, eerst naar de balie van Ryanair voor visum-/documentcontrole op de luchthaven gaan om hun reisdocumenten te laten controleren en hun online-boardingpass te laten afstempelen. Alle passagiers die vertrekken vanuit Marokko moeten voordat zij naar de beveiligingsvoorzieningen gaan, eerst naar de balie voor het afgeven van bagage en visum/immigratie gaan om hun reisdocument te laten controleren en boardingkaart te laten stempelen
Passagiers die te laat bij de gate aankomen, worden niet meer aan boord van het vliegtuig toegelaten. Mocht u met een latere vlucht willen vertrekken, dan dient u een nieuw ticket aan te schaffen tegen het op dat moment van toepassing zijnde tarief
Probleem is alleen dat je met een beetje pech bij de bagagecheck (waar je ook doorheen moet) tussen allemaal toeristen staat die schijnbaar nooit in één keer alles goed kunnen doen en je zo 20 minuten extra tijd kwijt bentquote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ok redelijk duidelijk, maar ik kan toch gelijk door de douane als ik alleen handbagage heb?
Door de douane hoef je niet, wel door de veiligheidscontrole. En daar kun je zo een half uurtje mee bezig zijn en het vliegtuig wacht niet. Zeker als er 's ochtends tegelijkertijd veel volle vluchten gaan vertrekken, moet je op een half uurtje rekenen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ok redelijk duidelijk, maar ik kan toch gelijk door de douane als ik alleen handbagage heb?
?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef borbit het volgende:
op tijd, bij ryan air krijg je geloof ik gelijk behoorlijke boete als je iets te laat bent. Of eigenlijk meer je krijgt een behoorlijke prijs toeslag als 1 van hun naaierige regeltjes niet helemaal opvolgt.
Nee, dan mag je gewoon niet mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef borbit het volgende:
op tijd, bij ryan air krijg je geloof ik gelijk behoorlijke boete als je iets te laat bent. Of eigenlijk meer je krijgt een behoorlijke prijs toeslag als 1 van hun naaierige regeltjes niet helemaal opvolgt.
Tijd zat, ook als het even tegenzit bij een van de onderdelenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja ik ben er een uur en 20 minuten van tevoren.
Oke tof. (Heb alleen nog maar naar Amerika gevlogen hiervoor dus vandaar)quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijd zat, ook als het even tegenzit bij een van de onderdelen
Vechten voor je plekje als de gate open gaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die spanning al snel over in ergernis
Priority boarding.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vechten voor je plekje als de gate open gaat.
Dan óók. Aangezien de non-priority rij gelijk achter de priority-mensen aan mag gaan. Gewoon hard lopen dus.quote:
Lijkt me sterk, heb gehoord dat de bus met priority eerst gaat en later pas een bus met normale tickets.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Dan óók. Aangezien de non-priority rij gelijk achter de priority-mensen aan mag gaan. Gewoon hard lopen dus.
In Eindhoven heb je geen bus, daar ga je gewoon lopend naar het vliegtuig. Maar dit gaat over Weeze, my bad.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, heb gehoord dat de bus met priority eerst gaat en later pas een bus met normale tickets.
Jij bent zo'n stakker?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Dan óók. Aangezien de non-priority rij gelijk achter de priority-mensen aan mag gaan. Gewoon hard lopen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |