Hoop het, ècht zo verschrikkelijk kut, gister aaf toen ik bij d`r lag en d`r verzorgde ben ik wel 4-5 x in huilen uitgebarsten, bahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Klinkt als gewoon zoek, voedsel vergiftiging ofzo... Komt vast goed
Waarom zou een man niet mogen huilen?, mag dan wel 20 zijn maar het is een hele goede vriendin van me, en ik toon m`n emotie`s bij d`r, we vertellen elkaar alles, en dan is het logisch dat ik zoo`n sterke band met d`r heb dat ik haar verzorg, en ja... ik lag tegen d`r aan, alleen als ze moest kotsen liet ik d`r ook even gaan natuurlijk, maar daarna werd ik weer vast gepakt en begon ze weer te huilen en me in d`r te drukkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Jonge, mannen huilen niet. En je gaat toch niet tegen een kotsend iemand aanliggen? X
Dus omdat een vriendin ziek is raak jij geen gitaar meer aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Braddie het volgende:
Denk dat ik voorlopig geen gitaar meer aanraak, bah, maak me hèèl veel zorgen om een vriendin, die besloot gisteravond opeens te overgeven, en alles begon te draaien, heb bij d`r gelegen, wel 2 uur lang, uiteindelijk naar huis gebracht, maak me zo veel zorgen...
Dat snap ik, maar meer de manier, hoe... ze heeft heel veel moeten overgeven, ging op een gegeven moment dubbel/slecht zien, en bleef me constant vasthouden en dicht tegen d`r aandrukken, het is gewoon heel kut.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus omdat een vriendin ziek is raak jij geen gitaar meer aan![]()
Ze gaat niet meteen dood als ze moet overgeven hoor
Hoe bedoel je?, sorry voor de overlast hoor, maar het moet er gewoon ècht uit, anders zit ik straks weer te huilen en daar heb ik geen zin in op m`n werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Braddie een haakje heeft gevonden om zijn puberale sores met het gitaristentopic te delen.
Nouja, ik hoop het, moet om 11 uur op m`n werk zijn, fijn!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef KaMo het volgende:
Braddie, ik snap je zorgen en ik vind het echt heel kut voor je. Maar dit soort dingen kan je veel beter kwijt in PUB of LIF, daar zullen ze echt veel meer begrip tonen en ws zelfs nuttige tips hebben!
Beide zijn niet direkt dikgezaaid in dit topic, neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:16 schreef KaMo het volgende:
Daar zullen ze echt veel meer begrip tonen en ws zelfs nuttige tips hebben!
Chill!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:55 schreef Braddie het volgende:
Vrij gevraagd van m`n werk, voor die meid... is geaccepteerd!.
is er liefde in het spel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:55 schreef Braddie het volgende:
Vrij gevraagd van m`n werk, voor die meid... is geaccepteerd!.
Ja, enorm veel! Maarja... heb net haar spullen afgegeven bij haar thuis, even kort nog met haar gepraat, het gaat gelukkig goed met haar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is er liefde in het spel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |