abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2000 @ 12:05:34 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_309349
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_309539
Van haar lichaam zal ik niets zeggen, maar wat heeft dat mens een ongelooflijk nare mond! Lang uitgerekt gezicht en een blik van "kijk mij eens heet zijn".

Ik word er gewoon koud van... brrr

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 23 augustus 2000 @ 13:32:48 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_309544
Ik vind d'r ook niet zo hoor...

(ondanks je die Url van mij hebt gekregen)

pi_309551
Nee, maar ze heeft wel een heel lekker lichaam!!!! Die sabine dan, wat een doos, hoe bedoel je het straalt er van af dat ze eigenlijk liever niet op de foto wil.......
Elfensex is superspannend...
  woensdag 23 augustus 2000 @ 13:56:13 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_309595
Da's zeker zo...
die sabine heeft meer t idee van, Ok snel 'n paar foto's hier met dat geld en wegwezen!
pi_310084
Ach het maakt me niet uit wat Sabine in gedachten had....

Gewoon een lekker ding

Misschien dacht ze wel op het moment van de foto's nemen.. Oh shit Djeez gaat deze natuurlijk uitvergroten en op hangen

I'm getting too old for this....
  woensdag 23 augustus 2000 @ 20:58:57 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_310393
Kunnen al die oude BBers nu gewoon weer lekker in de anonimiteit verdwijnen.

Het wordt tijd voor de volgende lichting.

pi_312101
Is die Tara nou zo veranderd in haar gezicht, of ben ik de enige die dat is opgevallen? Als haar naam er niet bestond, had ik niet geweten dat het Tara was. Ik vind deze foto's overigens tien keer mooier dan die oude foto's. En die Sabine heeft volgens mij flink gejankt voordat ze op de foto moest. Heb je die bange blik in haar ogen gezien? Eigenlijk zielig.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')