Ik weet niet wat jij tijdens het fokken allemaal aan het doen bent, maar het is wel duidelijk dat je aandacht voor de Nederlandse taal klein is!quote:Op maandag 25 juli 2011 07:33 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die denken dat multitasken moeilijk is.
een telfoon gesprek
Dankjewel, Mevrouw Geurtsema de hippie-Nederlands docente.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:44 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tijdens het fokken allemaal aan het doen bent, maar het is wel duidelijk dat je aandacht voor de Nederlandse taal klein is!
De eerste zin heeft geen persoonsvorm.
Telefoon mist een 'e'.
'Telefoongesprek' is 1 woord.
Vrouwmens.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:33 schreef monkyyy het volgende:
Weet je wat ik dom vind?
Mensen die denken dat multitasken moeilijk is. Wow, man, ik kan een telfoon gesprek, een video kijken en FOK!ken, allemaal tegelijk!!! Nou, wat knap je doet alles bagger.![]()
Ik vraag je dit: Probeer eens naar een liedje te luisteren. en ALLEEN dat te doen. Dus geen fok, geen internet, alleen naar dat luisteren, niet aan iets anders denken, etc. luister naar iedere klank, iedere instrument, weet je hoe moeilijk dat is om te doen voor een paar minuten.
Hetzelfde met een maaltijd eten. Probeer eens in complete stilte, alleen een maaltijd te eten, ieder ingrediënt te proeven, en NIET denken aan wat je zonet gedaan hebt, ALLEEN bezig zijn met eten.
Dat is een miljard x moeilijker dan 5 dingen tegelijk maar half te doen in ieder geval.
dichterbij dan je ooit zult komen bij zo'n "vrouwmens"...quote:
Goede observatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:04 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die problemen hebben met het focussen op 1 enkele taak, niet te geloven. Ik richt al mijn tijd enkel en alleen op FOK!Ja, als ik een liedje luister of als ik een tv programma kijk schiet er al gauw een andere gedachte door mijn hoofd. Single-tasken is toch moeilijker dan men denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Zelf weinig problemen mee, maar echt stilzitten kan ik niet en daarnaast ben ik een muziekjunkie, dus dat moet wel lukken.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, als ik een liedje luister of als ik een tv programma kijk schiet er al gauw een andere gedachte door mijn hoofd. Single-tasken is toch moeilijker dan men denkt.
Dus multitasken is wel moeilijk?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:33 schreef monkyyy het volgende:
Weet je wat ik dom vind?
Mensen die denken dat multitasken moeilijk is. Wow, man, ik kan een telefoongesprek, een video kijken en FOK!ken, allemaal tegelijk!!! Nou, wat knap je doet alles bagger.![]()
Vergeet surrealistisch dromen niet!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:29 schreef Pakspul het volgende:
Ik adem, pomp mijn bloed rond, zorg er voor dat mijn lichaamstemperatuur rond 37 blijft, verwerk eten, let op hoe gehydrateerd mijn lichaam is en dat allemaal tijdens mijn slaap
Hoe bevalt dat? Ik heb dat eens willen proberen, ik weet echter niet of de stimulans dan nog wel voldoende is om het witsel te deponeren. Die kruiswoordpuzzels lijken een enkele keer een demper.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:50 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik doe altijd de was terwijl ik aan het rukken ben. Ondertussen los ik dan een kruiswoordpuzzel op en eet ik wat.
Gewoon focussen op 69 horizontaalquote:Op maandag 25 juli 2011 08:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? Ik heb dat eens willen proberen, ik weet echter niet of de stimulans dan nog wel voldoende is om het witsel te deponeren. Die kruiswoordpuzzels lijken een enkele keer een demper.
quote:
Internet afsluitenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Paard.
Dit bedoel ik dus, hoe moet je daar nou op fappen? Tips voor dit multitask-probleem a.u.b.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |