quote:Op maandag 25 juli 2011 07:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
toch wel he!ons een beetje vergeten!
Ik was jullie nooit vergeten !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben alleen niet meer zo vaak op fok.
ah.. Je hebt een levenquote:Op maandag 25 juli 2011 07:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was jullie nooit vergeten !!!!![]()
Jij ook al hier?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was jullie nooit vergeten !!!!![]()
jaquote:
Vroegah jongen.quote:
haha jij rebelse rakkerquote:Op maandag 25 juli 2011 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Muhahahaaha.. Elke ochtend zit er een man in de trein.. Die stapt een halte voor ik er uit moet in, en gaat er bij dezelfde halte uit.. Hij blijft altijd bij de deur staan, met zn hand op de knop aan de linkerkant.. Rechts zit ook een knop.. Om hem te irriteren druk ik dan op rechts, zodat hij niet meer kan drukken.. Whehehe..
Nu ging ie snel van links naar rechts toen ik er aan kwam.. Deed ie vorige week.. Te lachwekkend..
MAAAARRRR.. Ik drukte natuurlijk nu op links...
Hij ontplofte bijna
Autisten pestenquote:Op maandag 25 juli 2011 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Muhahahaaha.. Elke ochtend zit er een man in de trein.. Die stapt een halte voor ik er uit moet in, en gaat er bij dezelfde halte uit.. Hij blijft altijd bij de deur staan, met zn hand op de knop aan de linkerkant.. Rechts zit ook een knop.. Om hem te irriteren druk ik dan op rechts, zodat hij niet meer kan drukken.. Whehehe..
Nu ging ie snel van links naar rechts toen ik er aan kwam.. Deed ie vorige week.. Te lachwekkend..
Hij ontplofte bijna
quote:Op maandag 25 juli 2011 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij ontplofte bijna
Echt gaaf! Wat ga je draaien?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdagnacht eerste 'show' morgen aan het eind van de middag ff testen.
Dat ga ik niet afbakenen. Wat ik leuk vind en dat loopt van Elvis Presley tot aan DJ Tiesto en alles wat er ook maar een klein beetje tussen zit.quote:
Aah, okay, tof!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ga ik niet afbakenen. Wat ik leuk vind en dat loopt van Elvis Presley tot aan DJ Tiesto en alles wat er ook maar een klein beetje tussen zit.
Op het eerste opzetje voor morgennacht staat onder andere al Herman Brood, AC/DC en UB40.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, okay, tof!
Ik merk aan mezelf dat ik zulke shows vaker afluister dan shows rondom één ding, als dat niet 'jouw ding' is dan houd je dat geen uur vol
Maar als er afgewisseld is met andere muziek is het juist leuk om eens iets anders te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |