quote:Op maandag 25 juli 2011 02:06 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]twitter:twitter:twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 17:27:16vandaag gevare met een garnaleboot ,, en ik haat vis reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:31:58ELKEN DAG GOOR BLIKVOER EN. NIKSS TE BELEVE reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:32:53VOLGEND JAAR DUS ZO EN ZO NAAR CHERSO OF LORET OF ZO reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:34:28en dan loop er ook nog zoon groepje overantosiaste mongole hier rond die alle wc's onder schijte reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:35:10maar no wayy dat ik op een emmer ga zitte reageer retweet
twitter:twitter:twitter:Jessicaxvw twitterde op donderdag 21-07-2011 om 01:53:16#kkregen waarom sta ik ook in en kuil met me tent ?!? reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 04:25:12waker gemaakt door me pa hij wilt over een uur van de campin zo dat we vroeg thuis zijn :s reageer retweet
Was goed toeven. Zonnetje alles.quote:
Sorry, wel eens in België geweest, dat ligt ook in de buurt en heeft een kust.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik het poste....
...nu heb ik hem in mijn kop
Zeeland is idd alleen voor tough motherfuckers.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef alphabetist_rob het volgende:
Mijn voorouders komen uit Zeeland. De helft verdronken op hun schip, kk garnele boot of tijdens de watersnoodramp. Zeeland = overleven.
ja klopt, hij zit nu zelfs naast mij:D.quote:
Je kan beter in Iran wonen ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zeeland is idd alleen voor tough motherfuckers.
Recht van de sterkste is hier zeker nog berucht.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef alphabetist_rob het volgende:
Mijn voorouders komen uit Zeeland. De helft verdronken op hun schip, kk garnele boot of tijdens de watersnoodramp. Zeeland = overleven.
Daar heb je idd geen gezeur van vrouwen die denken dat ze ook rechten hebben.quote:
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=j0ZSrVknGQA#t=1h14m35s |
Jaloers op jouw zitplaats.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja klopt, hij zit nu zelfs naast mij:D.
Gezelligquote:Op maandag 25 juli 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[ code verwijderd ]
Even copy/pasten en 45 seconden luisteren. Amerikaanse radio.![]()
Dit hoor je niet bij de gay en sander show.![]()
Garpig wel ja!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[ code verwijderd ]
Even copy/pasten en 45 seconden luisteren. Amerikaanse radio.![]()
Dit hoor je niet bij de gay en sander show.![]()
soms slaapt ie ook op mijquote:
Ik ga mijn puppy ook zo maar africhtenquote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
soms slaapt ie ook op mij. Beest hang alleen maar om mij heen. als ik er niet ben gaat ie miauwen.
Een Canadees aan de telefoon vertelt dat 9/11 een inside Job was en de Host stelt dat niet op prijs.quote:
Een miauwende puppy.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga mijn puppy ook zo maar africhten
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Nove anni fa, il 26 ottobre 2002, partiva la prima edizione di X-Qlusive - e per la precisione, X-Qlusive Italy. Sotto la guida di Technoboy una batteria di artisti italiani faceva conoscere il proprio sound al pubblico olandese. Da quel momento in poi non si e' mai piu' potuto concepire la scena hardstyle olandese senza gli italiani. Ora, nove anni dopo, molto e' cambiato. Secondo Q-dance, e' il momento per un corso di aggiornamento di Italiano.
Il primo Ottobre 2011 X-Qlusive Italy ritorna nella Heineken Music Hall. Tra le 21:30 e le 7:00 l'HMH diventera' il dominio di tutto cio' che e' italiano e respira hardstyle. In questo corso accelerato di Italiano vi riempira' di tutti gli stereotipi Italiani: belle donne, machine veloci, premier corrotti e pasta scotta. Venite a provare qui un trancio della nostra pizza.
I biglietti per X-Qlusive Italy saranno in vendita dal 30 luglio su Q-dance.nl. Controllate Q-dance.nl o i social media per gli update su X-Qlusive Italy.
Buon appetito!
Goeie gozer, nog mee geknikkerd vroeger.quote:
Proberen te slapen, dan kat die opeens zijn klauwen in je ballen zetten en komt haten. Ondertussen dromen over nertsenfokkerijen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
soms slaapt ie ook op mij. Beest hangt alleen maar om mij heen. als ik er niet ben gaat ie miauwen.
Inderdaad, leuk voor de buren.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef sciter het volgende:
Mijn hond gaat janken als hij niet in de buurt is van een persoon. Zeer irritant.
Kut Amerikanen, daarom haat ik ze. zie ons wij zijn zo goed boem boem.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een Canadees aan de telefoon vertelt dat 9/11 een inside Job was en de Host stelt dat niet op prijs.
Amerikanen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een Canadees aan de telefoon vertelt dat 9/11 een inside Job was en de Host stelt dat niet op prijs.
Is 'ie dood?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |