Kijk, met deze post bewijs je het ook nog eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdikkeme nu heb ik ook al geen zelf kennis
sixpack is wel het laatste waar ik mijn druk om maak.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ook, die heeft alleen een sixpack en denkt dan meteen dat zijn armen ook gespierd zijn en veel kunnen tillen
Nou, als de koelkast maar goed gevuld is.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sixpack is wel het laatste waar ik mijn druk om maak.
Je bent Iraans en je schaamt je dat het Iraanse leger een paar met AK-47 bewapende verzetsstrijders niet aankunnen?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, als de koelkast maar goed gevuld is.
Dooset daramquote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
Ahmadinejad, tse chabar? farsi harv nemizani?
Die heb je sowieso als je mager bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sixpack is wel het laatste waar ik mijn druk om maak.
Wat lach jij om de meest schrale grap van dit topic dan?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, enige wat nodig is, is BF van <8%quote:
FOK!forum.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat lach jij om de meest schrale grap van dit topic dan?
DAAR HOEF JE NIET ZO BETEUTERD BIJ TE KIJKEN HOORquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Ik moest lachen, voor het eerst vandaag ook nogquote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kijk, met deze post bewijs je het ook nog eens.
quote:
Vooral te betwijfelen.quote:
Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijnpalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne verjaardag kiddo.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
De dag is nog jong.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest lachen, voor het eerst vandaag ook nog
[..]
[..]
Vooral te betwijfelen.
OKE.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DAAR HOEF JE NIET ZO BETEUTERD BIJ TE KIJKEN HOOR
Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToedelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
IK HEB EEN FUKKING HEIPAAL HAHAHAHAHAHAhAMAUAHAIAHAHAHAHA!!!111EINZ!!1!!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
typo. ik zweer! Ik heb er maar 1
Dankjewel cougar
najah, ben niet zon bier drinker he. Wodka/Gin daar vul ik mijn maagje mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar we hebben vorig jaar ook al gebowltquote:
tquote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar we hebben vorig jaar ook al gebowlt
Kijk nou, het snuitje noemt me cougar.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
typo. ik zweer! Ik heb er maar 1
Dankjewel cougar
Soit man, soit.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, ben niet zon bier drinker he. Wodka/Gin daar vul ik mijn maagje mee.
gedaan maar heb gwn 2 foto'squote:
Fout: We zijn vorig jaar ook al wezen bowlen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar we hebben vorig jaar ook al gebowlt
Nee, ik blow niet. Ik vond het wel een mooi gifje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |