Maar tieten mogen niet meer, dus wat een pechquote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Voor elke pic die daar ook maar enigszins op lijkt verwacht ik 10 paar tieten terug in dit topic.
Nice. Je hebt net trouwens ook wat foto's van Paul Walker gemist, maar Google is your friend eh, oke nou doei gr grquote:
Ik liet het woordje ontbloot buiten beschouwing.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar tieten mogen niet meer, dus wat een pech
Wel alle weergoden bij elkaar, waarom moest ik nou Paulquote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Je hebt net trouwens ook wat foto's van Paul Walker gemist, maar Google is your friend eh, oke nou doei gr gr
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo Ahmadinejad.
Het gaat niet zo goed met de Iraanse troepen he?
PM mag welquote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar tieten mogen niet meer, dus wat een pech
Nouja als we het zouden bekennen, dan klopt het ook dat we te veel uitgeven en het geld van de man opmaken.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
En dan nog ontkennen vrouwen dat ze niet kiezen voor het geld
Dus ze geven toe dat ze het doen om het geld?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Puur en alleen voor de seks.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom iets bekennen wat we toch al wetenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja als we het zouden bekennen, dan klopt het ook dat we te veel uitgeven en het geld van de man opmaken.

sowieso tellen sixpacks niet op skinny guysquote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef sciter het volgende:
Die Bruno Mars is ook niet echt gespierd ofzo dus het is goed dat hij niet de macho uithangt, dat past niet bij zijn winstgevende image.
Nee, van die sixpacks en dan zo'n kippenborstjequote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sowieso tellen sixpacks niet op skinny guys.
Ja nou waarom doen we er dan moeilijk over.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom iets bekennen wat we toch al weten
Dat wist ik heul nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In de afgelopen dagen:
Iraanse Generaal gedood
Iraanse wetenschapper gedood
Nou...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen enkele man heeft deze heer overtroffen qua looks! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is geheel subjectief!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen enkele man heeft deze heer overtroffen qua looks! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omdat alle vrouwen gewoon bitches zonder zelfkennis zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou waarom doen we er dan moeilijk over.
ONWEERLEGBAAR, DIT IS EEN FEIT.quote:
Slecht hoor. Ook niet dat er al meer dan 200 dode soldaten zijn? Ach ja, je hebt er toch zoveel. Daarom mis je ze waarschijnlijk niet.quote:
Hij is wel stoer.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
haha, of van die beachboys die alleen hun bovenlichaam training en hun benen nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, van die sixpacks en dan zo'n kippenborstje
Jawel, Victor Emmanuel II van Italiëquote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
Wat een baas 2.0.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Jawel, Victor Emmanuel II van Italië
[ afbeelding ].
Jah, het was eigenlijk alleen vanwege het plaatje, voor de rest vind ik t maar een nare manquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Je moet wel kennis hebben van je UI en naam.
Haha van die ooievarenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, of van die beachboys die alleen hun bovenlichaam training en hun benen niet.
Ken er genoegquote:
Stalin was ook geen lieverdje, maar wel interessant.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah, het was eigenlijk alleen vanwege het plaatje, voor de rest vind ik t maar een nare man
Verdikkeme nu heb ik ook al geen zelf kennisquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
omdat alle vrouwen gewoon bitches zonder zelfkennis zijn
Zal ik je even komen troosten?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdikkeme nu heb ik ook al geen zelf kennis
Ik ook, die heeft alleen een sixpack en denkt dan meteen dat zijn armen ook gespierd zijn en veel kunnen tillenquote:
haka haka dukka dukkaaquote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
Ahmadinejad, tse chabar? farsi harv nemizani?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |