Vertelquote:Op maandag 25 juli 2011 00:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik weet nog wel een leuke (matige) grap voor op een rommelmarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke, omdat de 1e 4 reacties geen grap opleveren zal ik jullie maar even moeten inspireren.
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?Waarom moest ik nou weer lachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke, omdat de 1e 4 reacties geen grap opleveren zal ik jullie maar even moeten inspireren.
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Mijn oprechte excusesquote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Omdat TS geen topic's kan aanmaken.
Je loopt naar een kleedje toe en koopt bijvoorbeeld een beeldje voor 1 euro.quote:
Te laatquote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je loopt naar een kleedje toe en koopt bijvoorbeeld een beeldje voor 1 euro.
Dan leg je hem op de grond en begint er keihard op te stampen.
Verkoper gelijk van MIJN BEELDJE WAT DOE JE?
Jij dan zo van "maar ik heb hem toch gekocht?"
Aanvaard schat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Sorry man, je grapje verpest met die gifquote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je loopt naar een kleedje toe en koopt bijvoorbeeld een beeldje voor 1 euro.
Dan leg je hem op de grond en begint er keihard op te stampen.
Verkoper gelijk van MIJN BEELDJE WAT DOE JE?
Jij dan zo van "maar ik heb hem toch gekocht?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |