QFT, ik wil z'n drum&baby's!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
QFT, wat een pauperfeest! Maar Pythius draaide wel like a boss!
QFT, ik wil ook jouw baby's!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:29 schreef Electro-Worm het volgende:
Pauperfeest? Ga weg joh mafkees. Een party maak je zelf, 't was kankerhard. :-)
Ik snap echt niet wat je zeikt als je niet van dubstep houdt waarom ga je dan naar een dubparty. Ga dan gewoon lekker naar Major League.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke ongeïnspireerde dubstep gehoord als gisteravond, het was echt slaapverwekkend
Misschien lag het aan het feit dat om 1 uur al een uur snoeiharde DnB was geweest, maar die trage, saaie dubstep daarna was echt geen combi
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je zeikt als je niet van dubstep houdt waarom ga je dan naar een dubparty. Ga dan gewoon lekker naar Major League.
Dat ja. Hoewel die skrillex knul nog wel lachwaardig was. En trainwrecks kan ik ook nog wel langskijken, hoewel 3 achter elkaar wel een beetje te veel van het goeie isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:42 schreef TripleP het volgende:
Serieus, ik hou kankerveel van dubstep
maar niet van ongeïnspireerde meuk
en sets zonder opbouw
en trainwrecks
en skrillex look-a-likes
Yes 7 oktober geven we een feest in het paard van troje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Heb je meer info over CS vs K? Wanneer waar etc?
Ik heb de beste man even deze complimenten doorgegevenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:41 schreef TripleP het volgende:
Donderdub weet geen raad met dubstep, maar die pythius kan d&b draaien!!!!! Fuuuuuuuu- daar had ik een 10tje voor neergelegd. _0_
Ja ik ken de beste man persoonlijk, dus het was niet nodig geweestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:28 schreef nosleep het volgende:
[..]
Ik heb de beste man even deze complimenten doorgegeven
De blijheid hier hebben we ook op FB laten merken, dus zoveel miste hij er niet aanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:59 schreef nosleep het volgende:
Vanwaar:?
Hij wist iig nog niet dat men hier zo blij deed over zn set. Leuk om ff te sharen dan toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop