Ik zie ZG altijd als een mogelijkheid om als BNer te laten zien wie je werkelijk bent en wat je bezighoudt. Tot dusver is dat altijd best goed gelukt. Die reeks met die Opzij muts was erg omdat ze zelf teveel met haar mening te koop liet. Jelle doet het ook maar iets minder. Het is een document voor later en zodoende zou iedere bekende Nederlander er een keer in moeten zitten. Vraag me af of ze ooit Wilders hebben, want ook hij moet zich eens blootgeven.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Apostrof het volgende:
Ik vond het leuke fragmenten, maar ze waren niet echt gemiddeld Zomergastesque. Ik miste de pseudo-intellectuele art-house stukjes.Denk dat het wel een populaire uitzending was voor meer mensen voor zijn toegankelijkheid.
Volgens mij wordt het op een zaterdag herhaald.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:17 schreef Staal het volgende:
Ik heb echt genoten vanavond. Begrijp Marc Marie nu ook beter want bij DWDD vond ik het op het laatst een beetje een gimmick worden. Komt dus door zijn behoefte tot pleasen. Ik vind hem echt zo'n lief persoon..
Heb alleen het eerste half uur gemist. Valt dit nog terug te kijken of lukt dat niet door de rechten?
Ga iig wel de film kijken zo. Vond het fragment erg ontroerend. Die Fransozen kunnen dat ook echt, daar is Hollywood niks bij.
Hoewel het in totaal een lange zit is, ga ik ook kijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:16 schreef Toverheks het volgende:
vond het een leuke uitzending en vond jullie leuk, heb me vermaakt vanavond op FOK dank jullie wel ik ga de keuzefilm lekker languit bekijken.tot volgende week.........
Dank je wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:17 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het op een zaterdag herhaald.
ja nu even benen strekken thee zetten lap dicht klappen en genieten van de keuzefilm, jij ook veel kijkplezierquote:Op zondag 24 juli 2011 23:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoewel het in totaal een lange zit is, ga ik ook kijken.
Ik weet niet of het dit jaar ook zo is, voorgaande jaren wel. Ik kan nl. niet zo ver vooruit kijken op tvgids.nl.quote:
Tot volgende week.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja nu even benen strekken thee zetten lap dicht klappen en genieten van de keuzefilm, jij ook veel kijkplezier
ik zou haar doenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:21 schreef waxmask het volgende:
Aaargh wat is die Edgar irri en dat wijf dik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |