Als dat zou betekenen dat Valencia ook nooit meer in de Live show is te zien dan liever vandaag dan morgen. Ik erger me nu al aan de Live show van morgen. Ik snap totaal de meerwaarde van haar aanwezigheid niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef snetje het volgende:
ik krijg zo het idee dat Flo vlak voor het nomineren gaat vertrekken ... die trekt het niet meer ..
heeft ze die dan??quote:Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef snetje het volgende:
bah! die Jaq kan slecht luisteren naar andermans verhalen .. komt er steeds weer tussen met haar visie
ja dat denkt ze dan he ...Benson mag dan wel heel hard schreeuwen maar in bepaalde punten heeft ze wel gelijk.. Daggy is niet eerlijk ... Rayo misschien ook niet .. en die Jaq is een uber bedweter ....quote:
spaghetti bakken is een middel in duitsland um de rest pasta te verwerken,voor al als je op je geld moet letten;in sommige delen duitland bekend als spaetzle,een soort dunne eiernudels in bami form...dus als je geen saus meer hebt,je kan er naar voorkeur wat ketchup bij doen,een eitje in roeren(favo van me zoon)of gewoon bakken,maar het is nog verrassend lekker ookquote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef snetje het volgende:
Cos is spaghetti aan het bakken![]()
[ afbeelding ]
ga het eens proberen en dan met baconquote:Op maandag 25 juli 2011 09:47 schreef trollie67 het volgende:
[..]
spaghetti bakken is een middel in duitsland um de rest pasta te verwerken,voor al als je op je geld moet letten;in sommige delen duitland bekend als spaetzle,een soort dunne eiernudels in bami form...dus als je geen saus meer hebt,je kan er naar voorkeur wat ketchup bij doen,een eitje in roeren(favo van me zoon)of gewoon bakken,maar het is nog verrassend lekker ook
http://allrecipes.com/Rec(...)umplings/detail.aspx![]()
huh! de WA zouden ze toch pas bij de live uitvoeren?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef beequeen het volgende:
Oeps, misschien toch een blitzvoting vanavond?
Even bijgelezen bij bbfun: ze hebben de WA gehaald. Geen dosen dus.
Dat dacht ik ook, wrs laten ze alleen de video zien. Misschien een beetje vol programma. Uur van de waarheid, noms en dat lantaarn gedoe.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef snetje het volgende:
huh! de WA zouden ze toch pas bij de live uitvoeren?
van de BB site ..quote:Natürlich werden in der Liveshow auch die Bilder und Eindrücke von Ingrids süßem Ausflug ins Kölner Schokoladenmuseum und ihrem Treffen mit ihrer besten Freundin präsentiert.
Jij BB purist...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef beequeen het volgende:
Ja, lijkt me ook leuk snetje. Ze was zo enthousiast toen ze terugkwam.![]()
Toch blijf ik het vreemd vinden dat ze naar buiten mogen. Heeft niks met BB te maken.
Nu ik erover nadenk, de vorige keer moesten ze ook allemaal hun koffer pakken en toen gebeurde er ook niks. Alleen dat er 1 slaapkamer gesloten werd. Nu misschien de gele.
LOL, ik ben nog van de oude garde.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:41 schreef akveor het volgende:
Jij BB purist...![]()
Vorig jaar mocht Klaus er ook even uit. Hij mocht boodschappen doen. De winkel was toen geheel afgesloten en de winkelbediende mocht zo goed als niks zeggen. Ik kan me ook wel BB's herinneren dat een bewoner naar een ander BB huis moest voor een aantal dagen. Of zelfs vermomd Londen in gingen.
Als ze geen informatie krijgen heb ik er niet zo'n moeite mee. Als het maar eerlijk tov van de anderen blijft mbt spelregels.
Edit: Waar ik wel moeite mee heb is bezoek van vrienden, familie, geliefden en kennissen. Dat vind ik echt een elementair iets. Een videoboodschapje ach... een kaartje ach... van afstand iemand zien ach.... maar echt iemand aanraken zoals dit jaar bij Florian en Lisa is gebeurt vind ik echt een No Go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |