Waarom woon jij hier dan niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:17 schreef Godtje het volgende:
Ik vind Lelystad een mooie uitvinding. Kan je zo alle kansloze dumpen ideaal.
Walibi.quote:
Het staat ook boven Zoetermeer, Hoofddorp, Purmerend en Almere. Maar het scheelt niet veel hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:20 schreef Desunoto het volgende:
Nee, nee, nee!
Lelystad is dan niet bijzonder maar het staat nog steeds boven Rotterdam. Wat een ultieme treurigheid is Rotterdam.
Hehehehequote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat ook boven Zoetermeer, Hoofddorp, Purmerend en Almere. Maar het scheelt niet veel hoor.
Achtbanen!quote:
Waarom? Ik wil echt niet in Lelystad wonenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, minder fout dan jouw opmerking....
Dat kan.... maar dat staat los van de vraag of er wel of geen mooie huizen staan..quote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil echt niet in Lelystad wonen.
Urk is pas sneu. Wat mij betreft staat Urk bovenaan de lijst van Nederlandse plaatsen waar je niet wil zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat ook boven Zoetermeer, Hoofddorp, Purmerend en Almere. Maar het scheelt niet veel hoor.
Same nog niet eens dood gevonden wil ik erquote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil echt niet in Lelystad wonen.
Ik heb er geen mooie huizen gezien toen ik er was.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan.... maar dat staat los van de vraag of er wel of geen mooie huizen staan..
Sowieso, alle Biblebelt plaatsen mogen als eerste preventief geruimd worden....quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Urk is pas sneu. Wat mij betreft staat Urk bovenaan de lijst van Nederlandse plaatsen waar je niet wil zijn.![]()
Almere is best oké, als je niet in een buurt woont met al die pauperjeugd (wat Almere's grootste probleem is).
Waarom?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, alle Biblebelt plaatsen mogen als eerste preventief geruimd worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |