abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99877757
Ik wil een kabel gaan trekken vanuit de meterkast naar de voorkant van het huis, wat maar een klein stukje is. Uitdaging welke ik zie is, hoe krijg ik zo'n kabel door de spouwmuur?

Is dit een wens waar waar elektriciens vaker mee te maken krijgen of is het gewoon niet mogelijk omdat de spouwmuur gevuld is met van dat wol?

Bijgevoegd een paint ter illustratie van het geen wat ik wil laten doen ;)

pi_99878099
het is te doen ik zou buiten onder het maaiveld 2 stenen eruit slaan en boven een gat van 22mm boren en je zou dan met een trekveer van 10m moeten redden.. en dan gewoon schuin je kruipruimte in boren en later even alles goed dicht voegen

het zal niet makkelijk gaan maar zo heb ik het vaak zat gedaan en tot nu toe altijd met succes
pi_99878921
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef blablaa het volgende:
het is te doen ik zou buiten onder het maaiveld 2 stenen eruit slaan en boven een gat van 22mm boren en je zou dan met een trekveer van 10m moeten redden.. en dan gewoon schuin je kruipruimte in boren en later even alles goed dicht voegen

het zal niet makkelijk gaan maar zo heb ik het vaak zat gedaan en tot nu toe altijd met succes
Aaah, klinkt direct als iets waar ik toch even een elektricien bij ga betrekken want zodra ik "eruit slaan" hoor dan ken ik mezelf en dan gaat het al helemaal mis ;)
pi_99880057
Ik heb hier ook weleens over na zitten te denken, maar voor mij was het te moeilijk, ook omdat ik een oud huis heb waarbij de spouw wellicht vervuild is. Nu heb ik spouwmuurisolatie, dus nu kan het helemaal niet meer.

Ik heb uiteindelijk de kabel over mijn buitenmuur gelegd. Dat is makkelijker en het is toch buiten. Waarom zou ik iets mooi maken voor buren/vreemden, die tegen mijn huis aankijken? :?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_99887317
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dat is makkelijker en het is toch buiten. Waarom zou ik iets mooi maken voor buren/vreemden, die tegen mijn huis aankijken? :?
Jij schildert ook je ene kozijn roze, de andere felgroen, de volgende babyblauw, en de muren gitzwart :?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')