abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:23:37 #226
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100089818
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:22 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Vervoeien? :?

Nou, bevestig de massa-immigratie dan eens met cijfers
Sorry, domme fout.

Wil ik best doen, maar dat lijkt mij voor dit topic niet relevant.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_100089874
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Sorry, domme fout.

Wil ik best doen, maar dat lijkt mij voor dit topic niet relevant.
Doe maar gewoon, desnoods via DM/PM, maar ik wil niet dat er eerst dingen gezegd worden die later dan als irrelevant worden bestempeld en toch als argument gebruikt worden. Helaas.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:32:49 #228
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100090109
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Doe maar gewoon, desnoods via DM/PM, maar ik wil niet dat er eerst dingen gezegd worden die later dan als irrelevant worden bestempeld en toch als argument gebruikt worden. Helaas.
Nu niet, morgen heb ik de hele dag de tijd om te FOK!ken, dan zal ik er een topic over weiden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100090174
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nu niet, morgen heb ik de hele dag de tijd om te FOK!ken, dan zal ik er een topic over weiden.
:?
Je gebruikt het eerst in je argumentatie, dan vraag ik om een simpel grafiekje oid. dat dat bevestigt, maar dan kan het niet.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:35:33 #230
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100090193
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef Dutchnative het volgende:

[..]
:?
Je gebruikt het eerst in je argumentatie, dan vraag ik om een simpel grafiekje oid. dat dat bevestigt, maar dan kan het niet.
Een grafiekje zou nogal simplistisch zijn vind je niet?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100090210
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Een grafiekje zou nogal simplistisch zijn vind je niet?
Nee hoor, gewoon een grafiekje dat aantoont dat er sprake is van massa-immigratie. Simpel.
-Linkse Boomknuffelaar
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:37:25 #232
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100090251
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een grafiekje dat aantoont dat er sprake is van massa-immigratie. Simpel.
Niet in dit topic, morgen kun je er een verwachten. Klaar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100090278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Niet in dit topic, morgen kun je er een verwachten. Klaar.
Nouja, dat jij geen simpele onderbouwing kan geen over iets dat toch echt simpel aan te tonen valt, zegt al genoeg.
-Linkse Boomknuffelaar
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:18:45 #234
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_100094119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nou, we hebben nogal wat progressieve in de gelederen, nijppels etc.
Nijppppels speelt al jaren geen actieve politieke rol meer. CdK is niets meer dan een eretitel. Daarnaast is zijn rol bij DSB op zijn minst dubieus te noemen.

Wat voor progressievelingen hebben 'jullie' dan op dit moment in de gelederen die ook daadwerkelijk wat toevoegen aan de partij?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:24:41 #235
182269 sneakypete
On the edge
pi_100108842
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Dat heeft allemaal geen zin omdat 'massa-immigratie' een vaag begrip is. Wanneer heet dat massaal?
Natuurlijk is het een feit dat de afgelopen 50 jaar Nederland etnisch-demografisch enorm veranderd is. Sommige mensen vinden dat geen enkel probleem, anderen vinden het een catastrofe en dan zijn er de welbekende tussenvormen.
Het is bijna een soort smaakkwestie, al is debatteren over smaakkwesties toch altijd nog een leuke bezigheid.

@Du_ke: ik merk op dat je mensen 'zuur' noemt als ze afgeven op de progressieve partijen. Nu zit er vaak wat zuur bij, toegegeven. Anderzijds zit er ook heel wat zuur bij partijen als de D66 die toch erg gefrustreerd zijn nu ze na zo'n groot zetelaantal aan de kant geschoven zijn. Toch heeft Holograph wel een beetje gelijk als hij zegt dat de partij niet de meest betrouwbare coalitiepartner is (terwijl betrouwbaarheid een soort sleutelargument was om niet met de PVV in zee te gaan, dit terwijl het tot nu toe best mee blijkt te vallen).

Is dat alleen om minderheden te pesten? Nee het is omdat de visie van de VVD en D66 in de kern mijlenver uit elkaar liggen. Omdat het allebei liberaal heet(te) ontstaat die verwarring, maar bij D66 is 'liberaal' een soort ideaalbeeld, terwijl je dat bij de VVD amper nog ziet. Het ideologische is bij die partij aan het verdwijnen en dat vind ik een goede zaak. Idealisme is geen zegening omdat het je het zicht op de werkelijkheid ontneemt. D66 komt dan ook enkel verstandig uit de hoek als het gaat om technische economische vragen.

En zoals ik al een paar keer heb gemeld: De meeste VVD-kiezers wilden ook geen paars. Rutte zette een koers uit op rechts en dat is één van de oorzaken van zijn succes geweest. Paars was alleen de wens van Pechthold, zo is het. Cohen bekende geen kleur.
De meeste VVD-kiezers zijn mensen die op zich geen enorme overheid willen, maar ook geen vrijheid blijheid. Eerder een soort strengere maatschappij waarin je een schop onder je hol krijgt wanneer je er niets van bakt. Dat is heel anders dan D66.
pi_100109518
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef sneakypete het volgende: De meeste VVD-kiezers zijn mensen die op zich geen enorme overheid willen, maar ook geen vrijheid blijheid. Eerder een soort strengere maatschappij waarin je een schop onder je hol krijgt wanneer je er niets van bakt. Dat is heel anders dan D66.
Dat is bijna letterlijk wat ik hoor als ik VVD-stemmers vraag naar hun redenen om op de VVD te stemmen. Zonder gekheid. Mensen moeten gewoon aan het werk, niet zeuren, en uitkeringstrekkers achterna gezeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')