Waarschijnlijk wel, er wordt meer in dit soort onzin gehandelt dan je zou denken (ware het niet dat de prijzen van TS belachelijk zijn.quote:
Google +1 is de nieuwe facebook like.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waarom zou je dat willen? Is trouwens wel ongelooflijk duur voor een dergelijke dienst.
Goed idee. Net gedaan!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
Print screentje gemaakt, even uploaden en op G+ posten
En door die shit te verkopen verneuk je de betrouwbaarheid van die resultaten, en verdien je derhalve uitgehoond te worden door de gehele Fok! populatiequote:Op zondag 24 juli 2011 13:44 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Google +1 is de nieuwe facebook like.
De button zal ook zichtbaar worden naast je url bij Google zoekresultaten zodat mensen direct kunnen zien hoeveel +1 je hebt.
Je kan je nieuwe website hip en betrouwbaar uit laten zien door een facebook en +1 buttons met heel veel likes en votes te plaatsen.
Ik zou veel eerder op een website terug komen die duizenden likes en votes heeft dan een met maar een paar of geen een.
Het zal je zeker helpen om betere rankings te krijgen. Naast andere seo technieken uiteraard. Ik snap niet dat zoveel mensen raar opkijken van deze dienst. Ze hebben schijnbaar totaal geen kennis over dit onderwerp.
Ja ik snap waarom dit interessant kan zijn voor veel mensen, maar bijna 300 euro voor 2,5k +1's is gewoon lachwekkend. Ik heb ze inmiddels al gezien voor bijna een tiende van die prijs.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:44 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Google +1 is de nieuwe facebook like.
De button zal ook zichtbaar worden naast je url bij Google zoekresultaten zodat mensen direct kunnen zien hoeveel +1 je hebt.
Je kan je nieuwe website hip en betrouwbaar uit laten zien door een facebook en +1 buttons met heel veel likes en votes te plaatsen.
Ik zou veel eerder op een website terug komen die duizenden likes en votes heeft dan een met maar een paar of geen een.
Het zal je zeker helpen om betere rankings te krijgen. Naast andere seo technieken uiteraard. Ik snap niet dat zoveel mensen raar opkijken van deze dienst. Ze hebben schijnbaar totaal geen kennis over dit onderwerp.
Niet te vergeten dat ze vrij snel gewoon weer worden verwijdert door google. Net als die youtube redirects die allemaal views opleveren. Binnen no time zijn die views weer weg.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:47 schreef Henno het volgende:
[..]
En door die shit te verkopen verneuk je de betrouwbaarheid van die resultaten, en verdien je derhalve uitgehoond te worden door de gehele Fok! populatie
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:45 schreef Michaelvanb het volgende:
Zoek trouwens een op 'buy google plus ones' en je vindt ondertussen al meer dan 50+ webshops die dit aanbieden.
Daarom.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat ze vrij snel gewoon weer worden verwijdert door google. Net als die youtube redirects die allemaal views opleveren. Binnen no time zijn die views weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |