Welke garage heeft je neef?quote:Op zondag 24 juli 2011 08:53 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb binnenkort een vw polo maar tot die tijd leen ik paar keer per week de auto van mijn neef, hij heeft er een handel in en altijd wel een auto beschikbaar waar ik tijdelijk in kan rijden.
Nou reed ik vandaag van Zwolle richting Wezep ging allemaal goed, maar toen ik binnen de kom kwam maakte hij steeds heel rare geluidjes als je optrekt.. PIEP als je optrekt bij een stoplicht, op de lange afstanden rijd hij wel prima.
nou ga ik vandaag naar Den Haag toe, anderhalf uur rijden maar zal ik het wel melden aan me neef, straks word het erger en denkt hij dat ik hem heb gesloopt![]()
Klacht: Auto maakt een raar piepgeluid als je optrekt.
zo eentje is het
[ afbeelding ]
nee, ik stond is langs de weg en toen heeft zo'n ding van rijkswaterstaat me naar de kwikfit gebrachtquote:Op zondag 24 juli 2011 09:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als je lid bent vqn de anwb zou ik ze ff laten kijken of je ermee kan rijden.
Dat ligt ook redelijk voor de hand natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Gulmez het volgende:
nee ze staan gewoon op een grote parkeerplaats voor ze flat
Ow. En wat zeiden ze daar.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, ik stond is langs de weg en toen heeft zo'n ding van rijkswaterstaat me naar de kwikfit gebracht
quote:Op zondag 24 juli 2011 09:38 schreef Gulmez het volgende:
m'n moeder staat al klaar om naar Den haag te vertrekken hopelijk houd me auto het vol
ik ben vanavond rond 23:00 wel terug eerst ff chilling scheveninge
rustigg
Hee rustig aan he!quote:Op zondag 24 juli 2011 09:38 schreef Gulmez het volgende:
m'n moeder staat al klaar om naar Den haag te vertrekken hopelijk houd me auto het vol
ik ben vanavond rond 23:00 wel terug eerst ff chilling scheveninge
rustigg
Want?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:44 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Een Twingo![]()
Ik ga nog liever met de trein
Tja ze zijn lelijk, niet comfortabel maar wel erg goedkoop en gemakkelijk te parkeren ik kan mij voorstellen dat als je in de stad woont dit handige dingetjes zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:44 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Een Twingo![]()
Ik ga nog liever met de trein
Die dingen zitten gewoon niet lekker. Zou ik niet mee van Zwolle naar Den Haag willen rijden.quote:
Waaom komt dit bij mij over als een luguber zaakje.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Gulmez het volgende:
nee ze staan gewoon op een grote parkeerplaats voor ze flat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |