abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 00:49:27 #1
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_99862634
Ik ben me er bewust van dat er nog een topic is over Oslo, maar ik vond die verre van waardig voor BNW. Voor dat er een discussie begint wil ik eenieder er op wijze dat er meer dan 90 onschuldige slachtoffers zijn gevallen. Laten we dit in ons achterhoofd houden, en vol respect zijn tot alle nabestaanden. Ik zie ook geen nut om foto's van lichamen/slachtoffers te plaatsen in dit topic die geen meerwaarde hebben voor de discussie.

De feiten:

Hoofdverdachte: Anders Behring Breivik II

Anders was/is een Vrijmetselaar

Website die verbonden lijkt te zijn:
Edit:
Dit lijkt louter toeval te zijn. Info even achter een spoiler gezet om er minder aandacht op te leggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ruimt 1500 pagina's manifest :
http://www.2shared.com/fi(...)eclarationofInd.html down..
http://www.megaupload.com/?d=OORES89B
http://www.zshare.net/download/929485385fba1069/

korte samenvatting:
https://docs.google.com/d(...)zVIpeK6s9-j0&ndplr=1

Video van youtube: ( via dumpert)
http://www.dumpert.nl/med(...)of_independence.html

Info over bedrijf/woonhuis/lab van dader:
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=994089269

Facebook:

Twitter:
http://twitter.com/#!/andersbbreivik

Update:
Extra info:
Vader verdachte aanslagen verbijsterd
'Manifest' Breivik lijkt sterk op dat van Unabomber

Op dit moment ben ik zoveel mogelijk zaken aan het downloaden, screenschots maken of mirroren Vooral de site van illuminatiorder is offline dus probeer via google chache nog wat te vinden...

Doel van dit topic is om de puzzel compleet te krijgen..

Owja.. Mocht je iets meer weten dan de rest, en dit willen delen, graag een bron vermelding. Gevoel, vanhorenzeggen, visioenen etc hebben geen meerwaarden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bill_E op 25-07-2011 00:09:46 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 01:05:11 #2
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_99863118
False flag?
*Hosselcopter*
pi_99868512
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)manifest-en-filmpje/

Wat uitleg over het manifest van de heer Randdebiel.

Hoe moeten we dit duiden in het licht van BNW? De Illuminati die hun roots (de Tempeliers) in een kwaad daglicht willen stellen?

Of is dit de eerste keer dat de vechtjassen van de Illuminati gewoon keihaard uitkomen voor wie ze zijn en wat ze willen?

Of: is dit gewoon de actie van 1 gek, met misschien nog een paar gekken en staat het los van 'the powers to be'?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99870217
Ik denk persoonlijk dat we alle Illuminati gerelateerde complot theorieen ditmaal direct overboord kunnen doen. Anders Bering heeft vlak voor zijn aanslagen een 1500 pagina tellend manifesto online gepubliceerd. Je kunt het hier lezen.

quote:
Sacrifices made when creating the compendium
I’ve spent a total of 9 years of my life working on this project. The first five years were spent studying and creating a financial base, and the last three years was spent working full time with research, compilation and writing. Creating this compendium has personally cost me a total of 317 000 Euros (130 000 Euros spent from my own pocket and 187 500Euros for loss of income during three years). All that, however, is barely noticeable compared to the sacrifices made in relation to the distribution of this book, the actual marketing operation;)

It should be noted that English is my secondary language and due to certain security precautions I was unable to have the documents professionally edited and proof read.Needless to say, there is a potential for improving it literarily. As such, consider it a ”first edition draft”. The responsibility falls upon you now as I will, for obvious reasons, not be able to develop it any further
Ik ben pas op pagina 15 beland, desondanks is het me al duidelijk dat dit een politieke daad was. Aan de hand van de eerste pagina's kan ik opmaken dat Anders een behoorlijk streng conservatief denkend Christen is, die zich vooral genoodzaakt zag in zijn daad vanwege de islamisering van Europa.

De kwaaddoener is in zijn ogen het multiculturele project, politieke correctheid en de culturele marxistische ideologie dat volgens hem daaraan ten grondslag ligt.
Het is de politieke en ideologische status quo die hij aanvalt en ik denk dat dat daarmee ook zijn aanslag verklaard.

quote:
......But what happens today to Europeans who suggest that there are differences among ethnic groups, or that the traditional social roles of men and women reflect their different natures, or that homosexuality is morally wrong? If they are public figures, they must grovel in the dirt in endless, canting apologies. If they are university students, they face star chamber courts and possible expulsion. If they are employees of private corporations, they may face loss of their jobs. What was their crime? Contradicting the new EUSSR ideology of “Political Correctness.”

Multiculturalism (cultural Marxism/political correctness), as you might know, is the root cause of the ongoing Islamisation of Europe which has resulted in the ongoing Islamic colonization of Europe through demographic warfare (facilitated by our own leaders). This compendium presents the solutions and explains exactly what is required of each and every one of us in the coming decades. Everyone can and should contribute in one way or the other; it’s just a matter of will.

Time is of the essence. We have only a few decades to consolidate a sufficient level of resistance before our major cities are completely demographically overwhelmed by Muslims. Ensuring the successful distribution of this compendium to as many Europeans as humanly possible will significantly contribute to our success. It may be the only way to avoid our present and future dhimmitude (enslavement) under Islamic majority rule in our own countries.
Ik zal proberen dit hele manifesto uit te lezen, misschien zijn er meer leden die daar zin in hebben. Persoonlijk lijkt dit me de enige weg om de dader beter te begrijpen. Dat is wellicht ook wel respectvoller dan meteen met de Illuminati/Vrijmetselaar samenzweringen aan te komen draven.

Het is duidelijk dat Anders dit project zeer zorgvuldig, jarenlang (in zijn eentje?) en met het volledige bewustzijn erbij heeft voorbereid. Het is gewoon bijna triest om dit direct een false flag te noemen, maar ik kan het mis hebben hoor.
pi_99870362
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)manifest-en-filmpje/

Wat uitleg over het manifest van de heer Randdebiel.

Hoe moeten we dit duiden in het licht van BNW? De Illuminati die hun roots (de Tempeliers) in een kwaad daglicht willen stellen?

Of is dit de eerste keer dat de vechtjassen van de Illuminati gewoon keihaard uitkomen voor wie ze zijn en wat ze willen?

Of: is dit gewoon de actie van 1 gek, met misschien nog een paar gekken en staat het los van 'the powers to be'?
ah ik zie je post nu pas.

Tja, als we ervanuit gaan dat de NWO samenzweerders een nieuwe wereld orde trachten te bereiken. Dat wil zeggen de afschaffing van onafhankelijke natie-staten en de implementatie van een heersend overheidsorgaan, dan lijkt het me vrij sterk dat Anders daar ook maar iets mee te maken heeft, gezien hij het tegenovergestelde tracht te bereiken. Het is juist een zeer conservatief denken nationalist.

Ik zet persoonlijk alle complot theorieen voorlopig opzij.
pi_99870469
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:29 schreef dadgad het volgende:

Tja, als we ervanuit gaan dat de NWO samenzweerders een nieuwe wereld orde trachten te bereiken. Dat wil zeggen de afschaffing van onafhankelijke natie-staten en de implementatie van een heersend overheidsorgaan, dan lijkt het me vrij sterk dat Anders daar ook maar iets mee te maken heeft, gezien hij het tegenovergestelde tracht te bereiken. Het is juist een zeer conservatief denken nationalist.

Jij bent niet bekend met Hegeliaanse dialectiek?

Wat voor soort mensen denk jij dat op basis van deze karakterschets de terroristen van de toekomst zouden worden?
pi_99870570
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:34 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Jij bent niet bekend met Hegeliaanse dialectiek?

Wat voor soort mensen denk jij dat op basis van deze karakterschets de terroristen van de toekomst zouden worden?
Hm... dat kan. Ik vind het te vroeg voor zulke gedachtes.

Trouwens als ik ga poepen en mijn kont afveeg kun je ook van Hegeliaanse dialectiek spreken.

Thesis: Ik hou van een schoon achterwerk
Anti-Thesis: heb zojuist gepoept, vies achterwerk
Synthesis: mijn reet afvegen met wc papier, schoon achterwerk
  zondag 24 juli 2011 @ 11:42:46 #8
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_99870654
Als dit geen BNW materiaal meer is dan weet ik het ook niet meer.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_99870708
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:38 schreef dadgad het volgende:

[..]

Hm... dat kan. Ik vind het te vroeg voor zulke gedachtes.

Trouwens als ik ga poepen en mijn kont afveeg kun je ook van Hegeliaanse dialectiek spreken.

Thesis: Ik hou van een schoon achterwerk
Anti-Thesis: heb zojuist gepoept, vies achterwerk
Synthesis: mijn reet afvegen met wc papier, schoon achterwerk
Ja daar is het inderdaad op gebaseerd.

De truc is vervolgens om het te gebruiken door de problemen te creëren die de oplossingen die je wil doorvoeren acceptabel/gewild maakt.

Dus stel je wil de hele burgerbevolking willekeurig controleren en hun huis binnen vallen, dan kan je zorgen dat ze bang voor elkaar worden en jouw controle als oplossing zien.
pi_99870723
We weten ook niet of deze kerel geprogrammeerd/mind-controlled was....
pi_99870839
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:44 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ja daar is het inderdaad op gebaseerd.

De truc is vervolgens om het te gebruiken door de problemen te creëren die de oplossingen die je wil doorvoeren acceptabel/gewild maakt.

Dus stel je wil de hele burgerbevolking willekeurig controleren en hun huis binnen vallen, dan kan je zorgen dat ze bang voor elkaar worden en jouw controle als oplossing zien.

We weten ook niet of deze kerel geprogrammeerd/mind-controlled was....
Doh, nee beste goudisecht, deze dingen weet ik uiteraard al lang. Ik wil enkel aangeven dat ik het te vroeg vind voor zulke radicale theorieen. We leven namelijk in een grote chaotische met 7 miljard mensen volgestouwde wereld. En mensen doen nou eenmaal gekke dingen. Niet alles hoeft direct deel te zijn van een linear lopend haast onzichtbaar project genaamd de nwo.

Ik ga eerst is rustig dat manifesto door lezen en wacht de nieuws ontwikkelingen af.
pi_99870874
Het is nooit te vroeg voor theorieën/mogelijke scenario's, en zeker niet als er weinig bekend is.
pi_99870921
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:51 schreef GoudIsEcht het volgende:
Het is nooit te vroeg voor theorieën/mogelijke scenario's, en zeker niet als er weinig bekend is.
Ik vind van wel. Zeker als een 1500 pagina tellend manifesto geschreven door de dader ter beschikking is. Misschien moet je eerst is het tastbare bewijsmateriaal onderzoeken voordat je wilde ideeen de wereld inspuit. Het is maar een idee.

Maar ik weet toch al dat je te lui bent om zoiets te gaan lezen. Vandaar is het spannender om dit deel te maken van het linear lopende nwo project. Dan raakt je wereldbeeld niet verstoort.
pi_99871230
sorry voor de offtopic hier, maar ik zie even een verschrikkelijke oversimplificatie van de Hegeliaanse dialectiek voorbij komen van heb ik jou daar..

quote:
Waar haal je deze - sorry dat ik het zo formuleer - complete onzin vandaan? ooit een keer ergens gelezen zeker.. of zomaar opgepikt?

Wanneer stoppen mensen nu eens met termen en concepten uit de filosofische traditie te gebruiken waar ze duidelijk geen enkel inzicht in hebben.
I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
so it must have been scorpions.
pi_99871273
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:04 schreef Fledderjon het volgende:
sorry voor de offtopic hier, maar ik zie even een verschrikkelijke oversimplificatie van de Hegeliaanse dialectiek voorbij komen van heb ik jou daar..

[..]

Waar haal je deze - sorry dat ik het zo formuleer - complete onzin vandaan? ooit een keer ergens gelezen zeker.. of zomaar opgepikt?

Wanneer stoppen mensen nu eens met termen en concepten uit de filosofische traditie te gebruiken waar ze duidelijk geen enkel inzicht in hebben.
Richt je je ook op mij? Ik wou gewoon ff bijdehand doen.
pi_99871310
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:05 schreef dadgad het volgende:

[..]

Richt je je ook op mij? Ik wou gewoon ff bijdehand doen.
Ik wilde al een edit maken die ook op jouw post gericht was ja ;)

Maar dat is niet nodig dus?
I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
pi_99871323
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:29 schreef dadgad het volgende:

[..]

ah ik zie je post nu pas.

Eigenlijk was dat ook de onderliggende strekking van mijn post. Ik vind deze actie (en zeker de open link naar vrijmetselaarij, Tempeliers) niet passen in de tactiek die je van een NWO mag verwachten.

Daarom is mijn eerste gedachte hetzelfde als die van jou, een actie van een éénling of mogelijk een daadwerkelijke kleine groepering met gestoorde ideeën. Ik zie hierin geen door een overheid geregisseerd complot dat is ontstaan vanuit groeperingen die de wereldmacht willen grijpen en hun oorsprong vinden in de vrijmetselaarij, zoals van de illuminati wel wordt gedacht.

Dat is gewoon niet logisch, tenzij deze Illuminati nu juist wel daadwerkelijk naar buiten treed.

Persoonlijk overigens vermoed ik het eerste. Ik heb wat flarden van het manifest gelezen, en kan niet anders dan denken dat dit een losstaande groepering of eenling is.
pi_99871386
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:06 schreef Fledderjon het volgende:

[..]

Ik wilde al een edit maken die ook op jouw post gericht was ja ;)

Maar dat is niet nodig dus?
oh ga gerust je gang. Jij hebt altijd interessante dingen te zeggen.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:10:59 #19
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_99871395
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:20 schreef dadgad het volgende:

Ik zal proberen dit hele manifesto uit te lezen, misschien zijn er meer leden die daar zin in hebben. Persoonlijk lijkt dit me de enige weg om de dader beter te begrijpen. Dat is wellicht ook wel respectvoller dan meteen met de Illuminati/Vrijmetselaar samenzweringen aan te komen draven.
Ga jij dat maar doen ja...dan hebben the bad guys ruim de tijd om al hun acties uit te voeren. Weet je hoe ik deze gebeurtenis zie? Als een overduidelijke afleidingsmanoeuvre...
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_99871427
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:10 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Ga jij dat maar doen ja...dan hebben the bad guys ruim de tijd om al hun acties uit te voeren. Weet je hoe ik deze gebeurtenis zie? Als een overduidelijke afleidingsmanoeuvre...
Voor wat? de film waarin je leeft?
pi_99871436
Hopelijk voelt niemand zich hier direct door aangesproken..

maar "the BNW force was strong in this one".. zelf een riddersorde opgericht, 'eurabië', marxistisch complot van de linkse elite..
pi_99871461
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:12 schreef Fledderjon het volgende:

maar "the BNW force was strong in this one".. zelf een riddersorde opgericht, 'eurabië', marxistisch complot van de linkse elite..
Hehehe, ja, een echte nutcase.
pi_99871488
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:12 schreef Fledderjon het volgende:

Zwaait woedend met de vuist. Hoe durf je!
  zondag 24 juli 2011 @ 12:14:45 #24
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_99871503
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:12 schreef dadgad het volgende:

[..]

Voor wat? de film waarin je leeft?
Voor wat? Ja, dat is de vraag. Ik heb nog geen antwoord voor je, maar gok dat het iets met Europese steunfondsen en extra controle maatregelen te maken heeft.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_99871509
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:12 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hehehe, ja, een echte nutcase.
Hoppa, wat een kansloze avatar, dat moet gewoon ff gezegd worden. Alhoewel ik krijg er wel trek van op de een of andere manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')