abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 18:30:47 #151
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99886490
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En hoe ondeugend was ze? Heb je daar nog iets van gemerkt / meegekregen?
Ik vond haar vooral erg eng, brrr.

Liep nog wel eens de redactie binnen van Trends & Shopping (omdat leuke redactie-chicks), maar daar zat ze wel eens.

Meteen die ogen op me gericht en dan "Haaaaaaaai" + big smile.
Meer dan een "Hey, Kim." kwam er bij mij niet uit.
Omdat ik weet wat voor sloerie het is durfde ik niet echt gesprekken met haar te voeren.
Het voelde ongemakkelijk, net als wanneer je door een homo benaderd wordt waarvan je gewoon voelt dat hij bijbedoelingen heeft.
Wat dat betreft snap ik wel een beetje hoe vrouwen zich voelen wanneer de zoveelste kneus op haar afstapt.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 18:30:54 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886494
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik val op een beetje sletterig zei ik. Ik vind haar er niet direct uit zien als een slet nee.
En ik kan nou niet zeggen dat ze op TV zich heeft gedragen als het braafste meisje uit Volendam.
nee maar dat is ook de reden dat ze in dat programma zit. Dat houd nog niet in dat ze zo in het dagelijks leven wel is ;)

En ik doelde meer op de "sletten" tijdens het uitgaan. Die hebben toch wel de naam om makkelijk te zijn ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 24 juli 2011 @ 18:32:06 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99886540
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee maar dat is ook de reden dat ze in dat programma zit. Dat houd nog niet in dat ze zo in het dagelijks leven wel is ;)

En ik doelde meer op de "sletten" tijdens het uitgaan. Die hebben toch wel de naam om makkelijk te zijn ;)
Oh op die manier maar ik val echt niet op die types die echt op stap gaan als zigeuner meisjes.
Maar aan de andere kant word ik er wel lichtelijk opgewonden van. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:35:55 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886722
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Liep nog wel eens de redactie binnen van Trends & Shopping (omdat leuke redactie-chicks), maar daar zat ze wel eens.

Omdat ik weet wat voor sloerie het is durfde ik niet echt gesprekken met haar te voeren.
Het voelde ongemakkelijk, net als wanneer je door een homo benaderd wordt waarvan je gewoon voelt dat hij bijbedoelingen heeft.
Wat dat betreft snap ik wel een beetje hoe vrouwen zich voelen wanneer de zoveelste kneus op haar afstapt.
Ik kwam Kim ook vaak tegen hier in de straat. Dat was toen ze nog club live had in Scheveninen. Het mooiste is dat ze probeert gewoon zo normaal mogelijk te doen. Maar dat lukt haar zo niet met haar kleding haha.

Het mooiste is dat als ze ergens loopt veel mannen omkijken en die krijgen dan commentaar van hun vriendin / vrouw wheheh

En aangesproken worden door een homo is toch humor. Gewoon om lachen. Niet eens zo lang gelden op een strandfeestje een homo aan de bar naast me. En geloof me hij was er echt 1 haha.

Haaai zeg ik moet je even wat vragen he. Jij bent geen homo denk ik he? Uhm nee hoezo? Oh ja dat is wel jammer hoor. Uh oke..... nou ik dacht het wel maar dacht toch effe vragen. Zo vaak kom ik geen hetro man tegen die zo goed gekleed is.

Oh umh dank je denk ik... Oooh schat geen dank hoor, probeer alleen even de voglende keer een iets lichtere riem te gebruiken die net iets beter bij de kleur van je schoenen past. Voor de rest goed gekleed. Pas precies bij je. Zie je helaas te weinig bij hetro mannen.

whehe geweldig toch, je moet er om kunnen lachen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:38:35 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99886836
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij die Kim Holland. _O-
C'est la vie
pi_99887865
quote:
13s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh op die manier maar ik val echt niet op die types die echt op stap gaan als zigeuner meisjes.
Maar aan de andere kant word ik er wel lichtelijk opgewonden van. :')
Veel make-up en van die geile neukhoepels in de oren?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:07:34 #157
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99887932
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Misschien wel, want je voelt je als de volgende prooi. Ik had dat toen ik in een studentenhuis woonde waar de meiden de muren van het toilet volhingen met naaktfoto's van mooie mannen.

Toch is het wel interessant dat ze eerst een Jahova's getuige is geweest en toen ze daaruit was, begon aan haar seksuele bevrijding. Ze sloeg alleen een beetje door.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 24-07-2011 19:22:33 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:11:49 #158
118585 Crutch
pi_99888081
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Misschien wel, want je voelt je als de volgende prooi. Ik had dat toen in in een studentenhuis woorde waar de meiden de muren van het toilet volhingen met naaktfoto's van mooie mannen.

Toch is het wel interessant dat ze eerst een Jahova's getuige is geweest en toen ze daaruit was, begon aan haar seksuele bevrijding. Ze sloeg alleen een beetje door.
Doet me denken aan Honneponnetje. _O_
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 20:56:23 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99893302
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij die Kim Holland. _O-
Hoezo dat dan?

Ben jij dan ook zie iemand die zich totaal niet op z'n gemak voelt in een homo bar?

Ik ga wel eens met vrienden naar een homo bar. Geweldige naam ook, het achterommetje :D
En de vink, daar hangen de kroonluchters boven de bar en alles over de top.

Maar onwijs gezellig, en sommige durven echt niet mee en voelen zich niet op hun gemak. Ik heb daar totaal geen moeite meer. Als het maar 1 groot feest is :D
pi_99893358
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

Heb je haar weleens goed bekeken? Daar ga je toch niet mee over straat lopen?
  zondag 24 juli 2011 @ 20:58:43 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99893440
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je haar weleens goed bekeken? Daar ga je toch niet mee over straat lopen?
Haha waar slaat dat dan op, wat maakt het nou hoe iemand er uit ziet. Ik zal me totaal niet ongemakkelijk bij haar voelen. Het is maar een mens zoals iedereen, zij gedraagt zich alleen iets wat opvallender.
pi_99893557
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haha waar slaat dat dan op, wat maakt het nou hoe iemand er uit ziet. Ik zal me totaal niet ongemakkelijk bij haar voelen. Het is maar een mens zoals iedereen, zij gedraagt zich alleen iets wat opvallender.
Ze is volgens mij 'n jaar of 40 en heeft al de nodige operaties achter de rug. Ik vind het echt geen porem. Daarnaast loop ik ook liever met een stijlvolle dame over straat dat met zo'n goedkope botoxsloerie als Kim Holland.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:03:23 #163
118585 Crutch
pi_99893695
Iedereen weet wie het is, da's al probleem 1.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 21:16:52 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99894407
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze is volgens mij 'n jaar of 40 en heeft al de nodige operaties achter de rug. Ik vind het echt geen porem. Daarnaast loop ik ook liever met een stijlvolle dame over straat dat met zo'n goedkope botoxsloerie als Kim Holland.
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:03 schreef Crutch het volgende:
Iedereen weet wie het is, da's al probleem 1.
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ziet het probleem niet zo. Het boeit me echt allemaal niet wat anderen van iemand vinden.

Let wel, ik vind haar alles op aantrekkelijk na. Maar om nou niet gezien te willen worden met zo iemand gaat mij wat ver.

Ik ben tijden lang met iemand op stap geweest waar iedereen wel een mening over had. Boeit me ook niet. Het is namelijk een prima gozer. En dan boeit het mij niet of iemand mij er samen mee ziet of niet :D

Ik kwam hem altijd tegen tijdens stappen en vaak was het van gedag zeggen en waar gaan we heen. We ginen van club naar club. Of het was van volgende week daar en daar heen gaan.

Wat boeit het nou wat iemand van een persoon vind? Ik heb dat nooit begrepen.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:25:34 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99894985
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

Ben jij dan ook zie iemand die zich totaal niet op z'n gemak voelt in een homo bar?

Ik ga wel eens met vrienden naar een homo bar. Geweldige naam ook, het achterommetje :D
En de vink, daar hangen de kroonluchters boven de bar en alles over de top.

Maar onwijs gezellig, en sommige durven echt niet mee en voelen zich niet op hun gemak. Ik heb daar totaal geen moeite meer. Als het maar 1 groot feest is :D
Ik ben een knulletje van 17 bij zo wat iedere vrouw die zich zo gedraagt zou ik me ongemakkelijk voelen. :')
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:30:21 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99895290
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben een knulletje van 17 bij zo wat iedere vrouw die zich zo gedraagt zou ik me ongemakkelijk voelen. :')
Stel je niet aan, ze bijten niet of zo ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 21:31:34 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99895375
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stel je niet aan, ze bijten niet of zo ;)
Zeg dat maar tegen mijn hartslag op dat moment. _O-
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:34:46 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99895614
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen mijn hartslag op dat moment. _O-
je moet maar zo denken, als jij met een naald in je vinger prikt dan komt er bloed uit. En dat is precies het zelfde bij haar als dat gebeurd. Je bent gewoon het zelfde :)

En zo moet je ook denken met versieren. Het is maar een persoon niks meer en niks minder. Ik merk dat veel mensen hier een vrouw op een voetstuk plaatsen. Maar dat moet je juist niet doen.
Wat dat betreft ben ik het met vuurvliegje eens. Je bent gelijk niks meer niks minder.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:40:57 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99896001
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je moet maar zo denken, als jij met een naald in je vinger prikt dan komt er bloed uit. En dat is precies het zelfde bij haar als dat gebeurd. Je bent gewoon het zelfde :)

En zo moet je ook denken met versieren. Het is maar een persoon niks meer en niks minder. Ik merk dat veel mensen hier een vrouw op een voetstuk plaatsen. Maar dat moet je juist niet doen.
Wat dat betreft ben ik het met vuurvliegje eens. Je bent gelijk niks meer niks minder.
Duurt nog wel even voordat ik me er zo relaxt bij ga voelen maar ja je hebt wel gelijk.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:42:35 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99896083
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Duurt nog wel even voordat ik me er zo relaxt bij ga voelen maar ja je hebt wel gelijk.
en je moet je totaal niet druk maken om wat anderen er van zeggen of denken. Lekker doen wat jij zelf wilt. Dan komt het allemaal wel goed ;)

toch zonde van je tijd om je druk te maken over wat anderen van je vinden.

Tuurlijk mag en kan je tegen iemand op kijken. Dat doe ik ook. Om je een voorbeeld te geven. Ik kijk heel erg op tegen iemand die het financieel onwijs goed gedaan heeft. Daar heb ik diepe respect voor en als die iets zegt neem ik dat direct aan. Echter is hij in mijn ogen totaal niet beter dan dat ik dat ben. En plaats hem niet op een voetstuk. Respect diepe respect zelfs heb ik wel voor die persoon.

En zo is het met vrouwen ook, je moet niet denken dat ze beter zijn dan dat jij dat bent.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:51:38 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99896602
Ja die knop moet gewoon om in mijn hoofd maar dat duurt wel ff voordat omgezet is.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:54:01 #172
118585 Crutch
pi_99896736
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ja die knop moet gewoon om in mijn hoofd maar dat duurt wel ff voordat omgezet is.
Van uitstel komt....

Ben je nou nog niet overtuigd van wat je vrienden tegen je hebben gezegd?
Je moeder is een hamster
pi_99896836
quote:
Waar wacht je op? Dat gaat niet zomaar gebeuren of iets hoor, dat moet je zelf doen.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:56:42 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99896855
quote:
Ga je wel eens op stap?

Want dan doe je paar drankjes ben je wat meer ontspannen en klim je gewoon een podium op en ga je dansen. En niet na denken wat anderen er van vinden.

Let maar eens op in een disco of feest cafe, het zijn vaak alleen maar vrouwen op een podium. Dus ga gewoon er tussen staan en dansen. Vinden ze alleen maar leuk en voor je het weet sta je met ze te dansen ;)

Doe ik ook, sta op de bar, raamkozijn of als het moet op een kruk. Gewoon los gaan en je danst zo met vrouwen. En daar komen van zelf wel reacties of een praatje uit. Vind je haar leuk kan je door gaan. Volgende week weer dansen. Zie je haar weer een keer direct mee nemen naar het podium en dansen.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:11:19 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99897781
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef Crutch het volgende:

[..]

Van uitstel komt....

Ben je nou nog niet overtuigd van wat je vrienden tegen je hebben gezegd?
Ja ik weet het maar ik ben nou eenmaal niet gewend om een compliment te krijgen en er heeft nog nooit een vrouw interesse in me getoond dus dat komt er moeilijk bij mij in.
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waar wacht je op? Dat gaat niet zomaar gebeuren of iets hoor, dat moet je zelf doen.
Ik weet dat ik het zelf moet doen maar ik kan me niet van de een op de andere dag volledig op mijn gemak voelen bij vrouwen.
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga je wel eens op stap?

Want dan doe je paar drankjes ben je wat meer ontspannen en klim je gewoon een podium op en ga je dansen. En niet na denken wat anderen er van vinden.

Let maar eens op in een disco of feest cafe, het zijn vaak alleen maar vrouwen op een podium. Dus ga gewoon er tussen staan en dansen. Vinden ze alleen maar leuk en voor je het weet sta je met ze te dansen ;)

Doe ik ook, sta op de bar, raamkozijn of als het moet op een kruk. Gewoon los gaan en je danst zo met vrouwen. En daar komen van zelf wel reacties of een praatje uit. Vind je haar leuk kan je door gaan. Volgende week weer dansen. Zie je haar weer een keer direct mee nemen naar het podium en dansen.
Amper maar als ik op stap ga verlies ik zo'n beetje de aandacht voor vrouwen als ik wat gedronken heb.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')