verschillende regio's verschillende tijdsinvullingen denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die van jou of die ander. Jullie organiseren die?
En ik zag dat Sam nog niet zo oud was, hoe ben jij hierbij gekomen?
Wij zijn gewoon patriotten!!! HOOAHquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
verschillende regio's verschillende tijdsinvullingen denk ikWij organiseren dat niet, dat komt vanuit defensie zelf. Al snapt niemand uit mn omgeving me dat ik dit wil gaan doen
![]()
*zet wilhelmus in*quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon patriotten!!! HOOAH
ik ken ook alleen het 1e en uh... het 6de is dat zeker tochquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die tekst moet ik ook nog is een keer proper leren
Zoietsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik ken ook alleen het 1e en uh... het 6de is dat zeker toch?
ja 6 maanden als je bovenop ligt enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey gast, je kan het nog steeds laten omzetten naar Arnhem he.
Voordat je echt aan de bak mag gaat het nog minstens 6 maanden duren hoor ik van iedereen, dusch..
Gna-gna-gnaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ja 6 maanden als je bovenop ligt enzonu is dat standaard wel zo (hij is errr weerrr, de woorrrdgrrrrap
), maar een AMO in mei klinkt wel droog en zonnig
quote:
ik heb niks tegen regen, sowieso niet, maar het is praktischer omdat ik niet kan strijken en in de regen kreuken die kleertjes sneller, estethisch is droog weer beterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gna-gna-gna
Tja, opzich wel. Maar 2 extra maandon voor jou
Dan hebben we trouwens ook meteen mini-FOKmeetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik heb niks tegen regen, sowieso niet, maar het is praktischer omdat ik niet kan strijken en in de regen kreuken die kleertjes sneller, estethisch is droog weer beter![]()
verder: tot hoe laat zitten ze daar achter hun bureau, anders bel ik nu nog ff
from bodies on the beach to armageddon's reachquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
.. kunnen we er wel van maken
* samthegreat5 denkt zich een titel in voor de volgende SC topic.
Denk dat je maandag ff tussen 0900 en nogwattes moet bellen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
mn quoteknopje is defect ofzo![]()
maar als tamashii nu ook ff naar arnhem komt die dag dan heb je idd een meet
wat is dat nou voor leger dat alleen op kantooruren bereikbaar isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk dat je maandag ff tussen 0900 en nogwattes moet bellen.
Terroristen bestrijden.. very effective
Hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
wat is dat nou voor leger dat alleen op kantooruren bereikbaar is
stiekem is die test 500 kopietjes draaien, koffiezetten voor 24 man en een fijne telefoonstem hebben![]()
Hey, ik realiseerde me net dat ik niet echt antwoord had gegeven op je vraagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die van jou of die ander. Jullie organiseren die?
En ik zag dat Sam nog niet zo oud was, hoe ben jij hierbij gekomen?
Kijk, de juiste instelling...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ja 6 maanden als je bovenop ligt enzonu is dat standaard wel zo (hij is errr weerrr, de woorrrdgrrrrap
), maar een AMO in mei klinkt wel droog en zonnig
Romantiseer het niet te veelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef samthegreat5 het volgende:
En dan heb ik natuurlijk ook (als ik er bij kom, ik hoop echt van wel) de tofste bijbaan ter wereld
Nouja, met alle respect. Maar dit lijkt me wel beter dan een beetje glazen wassen of borden rondbrengen. Dus misschien wel niet de ''tofste'' bijbaan ter wereld, maar wel een hele toffe bijbaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |