twitter:3FM twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:13:50Shocking! #amywinehouse overleden! Ze werd 27 jaar. Je hoort vanavond van 20:00 tot 21:00 uur een special over haar op #3fm reageer retweet
En ik hou me in...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef borisz het volgende:
Normaal gesproken zou ik nu een leuke opmerking hebben gemaakt op de TT...
Uit een Amy-topic.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Basp1 het volgende:
Ze heeft nog 3 jaar te gaan tot de magische 27 jaren grens waarop veel muziekanten overleden zijn.
En als we het over artiesten en bands hebben die geboycot zouden moeten worden omdat ze drugs gebruiken dan zou de helft van de bands nergens meer optreden.
Moeten we ook acteurs die wel eens een lijnte nemen geen films meer laten maken, enz...
Nee, die is Roos nu snel in elkaar aan het zetten. Huidige uitzending is eerder opgenomen, dus ze kunnen het sowieso niet eerder doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
3FM heeft van elke artiest dus een special klaarliggen?twitter:3FM twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:13:50Shocking! #amywinehouse overleden! Ze werd 27 jaar. Je hoort vanavond van 20:00 tot 21:00 uur een special over haar op #3fm reageer retweet
Netjes dat ze dat zo snel fixen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Jammer, maar echt onverwachts is het niet nee. Na d'r mislukte terugkomst een tijdje terug in Belgrado zag ik het ook echt niet meer gebeuren dat ze snel van de drank en drugs af zou kunnen blijven... en dan blijkt dus inderdaad zo te zijn geweest.
[..]
Nee, die is Roos nu snel in elkaar aan het zetten. Huidige uitzending is eerder opgenomen, dus ze kunnen het sowieso niet eerder doen.
Mja, wel jammer dat ze uitgerekend nu een voicetrack-programma hebben... anders had het natuurlijk nog eerder gekund.quote:
het is niet mogelijk om dat gevoicetrackte program uit de lucht te gooien? niet dat het van mij hoeft, maar ik vraag het me gewoon afquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wel jammer dat ze uitgerekend nu een voicetrack-programma hebben... anders had het natuurlijk nog eerder gekund.
Een show opeens stoppen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is niet mogelijk om dat gevoicetrackte program uit de lucht te gooien? niet dat het van mij hoeft, maar ik vraag het me gewoon af
ja? dat kan toch? volgens mij is dat gewoon op de stopknop drukken en een live-dj laten beginnen met lullen.quote:
oe, ik hoop niet dat ik dat vergeet!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Shit, ik moest lachen om een tweet van Domien.
om deze vermoed ik?twitter:Domien twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:56:26@roos3fm En Nine Million Bicycles, natuurlijk. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]om deze vermoed ik?twitter:Domien twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:56:26@roos3fm En Nine Million Bicycles, natuurlijk. reageer retweet
Ik heb gisteren heel hard moeten lachen tijdens @Work toen Domien een smsje voorlas van een gast die zo'n meisje wel wilde helpen met 'schilderen'.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Shit, ik moest lachen om een tweet van Domien.
Misschien zijn er mensen die luisteren die het bandje wat bij "That's Live" leuk vinden, en niet op een Amy Winehouse special midden in de uitzending zitten te wachten? Hoe zou jij het vinden als jouw favoriete band er is, maar de uitzending wordt onderbroken door een special van een artiest die jou niks boeit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja? dat kan toch? volgens mij is dat gewoon op de stopknop drukken en een live-dj laten beginnen met lullen.
laat ik nou net op Annemieke Plays zitten te wachten en Amy Winehouse boeit me totaal niet....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die luisteren die het bandje wat bij "That's Live" leuk vinden, en niet op een Amy Winehouse special midden in de uitzending zitten te wachten? Hoe zou jij het vinden als jouw favoriete band er is, maar de uitzending wordt onderbroken door een special van een artiest die jou niks boeit?
Technisch kan het zeker... maar de vraag is vooral of je het productioneel ook wilt. Daarnaast heb je natuurlijk op 3FM ook nog eens te maken met omroepen en hun zendtijd + het staat erg raar als de DJ opeens midden in het programma wisselt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat ik nou net op Annemieke Plays zitten te wachten en Amy Winehouse boeit me totaal niet....
wat een non-argument. Ga jij ook lopen roepen als je je favoriete programma kijkt en er is een nieuwe 9/11? (ja, ik overdrijf, maar je snapt me). Volgend week wordt Triggerfinger uitgezonden en dat vind ik een zeer goede band, maar ik snap best dat dat program onderbroken of gestopt wordt als, bijvoorbeeld, Madonna of Prince of Chris Martin van Coldplay overlijdt.
Ik snap best dat niet iedereen op een onderbreking van That's Live zit te wachten en ik zeg ook helemaal niet dat dat moet, ik vraag me alleen af of het kan.
helder en wat dat laatste betreft helemaal mee eens. de dood van Amy Winehouse is opvallend nieuws en belangrijk nieuws, maar idd niet belangrijk genoeg om een programma te onderbreken, hooguit om, zoals nu gebeurd, de programmering wat om te gooien een special uit te zeendenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch kan het zeker... maar de vraag is vooral of je het productioneel ook wilt. Daarnaast heb je natuurlijk op 3FM ook nog eens te maken met omroepen en hun zendtijd + het staat erg raar als de DJ opeens midden in het programma wisselt.
Bij écht grote gebeurtenissen (categorie 'NOS met extra nieuwsuitzending') zou het echter wel degelijk kunnen en zal het denk ik ook zonder aarzelen gedaan worden. Daar is dit echter niet belangrijk genoeg voor...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
Alweer een bij de legendarische 94-club.
Dan ga ik toch voor You know i'm no goodquote:
ja ook mijn persoonlijke favorietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel hét nummer van Amy...
MJ is ook wel 10x epischer dan Amyquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond de MJ-Special met Corne en Gerard toch iets toffer.
Ja, en daarna een heel bekend nummer dat 'ie geproduceerd heeft, namelijk De Vogeltjesdans.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef themauster het volgende:
Krijgen we nu ook Was ik maar bij moeder thuis gebleven zometeen op 3![]()
http://nos.nl/tekst/258639-johnny-hoes-94-overleden.html
Is 't erg als ik zeg dat ik dacht dat die allang dood was?quote:
Ceequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 't erg als ik zeg dat ik dacht dat die allang dood was?
Nog een keer, for old times' sake: Zou hij familie van Saddam Hoes zijn?
Heel even ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef themauster het volgende:
Krijgen we nu ook Was ik maar bij moeder thuis gebleven zometeen op 3![]()
http://nos.nl/tekst/258639-johnny-hoes-94-overleden.html
Hij lag iig wel altijd op een hoeslaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 't erg als ik zeg dat ik dacht dat die allang dood was?
Nog een keer, for old times' sake: Zou hij familie van Saddam Hoes zijn?
twitter:pieterkok twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:33:48Kan niet wachten tot dat Justin Bieber #27 is reageer retweet
Ik lach me suf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:pieterkok twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:33:48Kan niet wachten tot dat Justin Bieber #27 is reageer retweet
Ach Baby is wel aanstekelijk voor de rest moet hij gewoon zijn mond houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Nederland wordt ook genoemd lees ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef alors het volgende:
Dat van Noorwegen wordt steeds zieker, hij heeft gewoon een 1500 pagina's document online gezet waarin hij alles van a tot z beschrijft![]()
![]()
Ik zat het al te lezen. Bizar, wat een zieke geest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef alors het volgende:
Dat van Noorwegen wordt steeds zieker, hij heeft gewoon een 1500 pagina's document online gezet waarin hij alles van a tot z beschrijft![]()
![]()
+ een Youtube-film..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef alors het volgende:
![]()
Live vanaf de cassettebandquote:
SHM @ itunes festival terugkijken!quote:
Wordt opgenomenquote:
quote:Toch al snel 15000 followers kwijtgeraakt over die grap met justin bieber... Graag gedaan!
Wut? welke grap?quote:
Nee, ik vat hem nietquote:
Cobain, Winehouse, Joplin, Morrisson, Hendrix - allemaal 27.quote:
Oh zo, whahahaha!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Cobain, Winehouse, Joplin, Morrisson, Hendrix - allemaal 27.
Ik vind het een slechte grap maar ach, als sommige mensen er om kunnen lachen.
Veeg me op.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh zo, whahahaha!
Bieber past niet bij die club, dus dan maar wat eerder ?
Nah, niet moeilijk, maar ik vind "grappen" waarin mensen worden doodgewenst helemaal niet zo ontzettend hilarisch en zo.quote:
in een scheur niet, maar ik moest wel even glimlachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef minthy het volgende:
Ben ik heel erg omdat ik in een scheur heb gelegen om die tweet van Ekdom?![]()
Ik kende Amy niet persoonlijk, het doet me daarom eerlijk gezegd niet zoveel. Bovendien hou ik van die zwarte, rauwe humor vlak na nare gebeurtenissen, kan er niks aan doen
Ik zag er de humor wel van in, 15.000 andere Twitteraars blijkbaar nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een scheur niet, maar ik moest wel even glimlachen.
overigens zeg ik ook altijd dat ik van harde zwarte humor houdt, maar dat gebeuren in noorwegen....pfoe, dat vind ik toch wel heel ernstig.
helemaal mee eens! beetje medelijden met winehouse had ik wel.....maar het is niet te vergelijken met het drama in noorwegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag er de humor wel van in, 15.000 andere Twitteraars blijkbaar niet![]()
Dat in Noorwegen vind ik dan ook veel erger, wat een zieke gasten heb je rondlopen... Winehouse kon/wilde haar levensstijl niet aanpassen (wat haar zeer waarschijnlijk fataal is geworden), terwijl die jongeren geen keuze hadden. Vind ik nogal een verschil
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, niet moeilijk, maar ik vind "grappen" waarin mensen worden doodgewenst helemaal niet zo ontzettend hilarisch en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Daarom, het is een verschil en dus niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag er de humor wel van in, 15.000 andere Twitteraars blijkbaar niet![]()
Dat in Noorwegen vind ik dan ook veel erger, wat een zieke gasten heb je rondlopen... Winehouse kon/wilde haar levensstijl niet aanpassen (wat haar zeer waarschijnlijk fataal is geworden), terwijl die jongeren geen keuze hadden. Vind ik nogal een verschil
Dus Ome Geer drijft ook nog eens over... Bal gehakt dat het er isquote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom, het is een verschil en dus niet te vergelijken.
En dat van die 15.000 twitteraars was sterk overdreven, volgens mij heeft hij er zelfs 20 bij gekregen gezien de aantallen voor en na zijn tweet.
Oh medelijden absoluut. Verslavingen zijn vaak levenslang en klote om mee om te gaan, vaak genoeg gezien (ook van zeer dichtbij). Het is ook niet gemakkelijk, maar een keuze blijf je houden. Voor haar familie lijkt het me heel erg naar, die hebben haar (meerdere malen) zien afglijden, das bagger!! Toekijken en niets kunnen doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens! beetje medelijden met winehouse had ik wel.....maar het is niet te vergelijken met het drama in noorwegen
Slaap lekker, ik wens je een regenwater-vrije nacht toequote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed. hoop dat ik ondanks de regen kan slapen...
slaap lekker iedereen!
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer, ik had voor Plage ge-sms't.
hihi geintje hihi
Ik zit te zappen tussen 3fm en BBC Radio 1 en nieuwszenders, te wachten tot m'n zusje en d'r vriend langskomen om te komen eten. Maar heb net een sms'je gekregen dat ze wat later zijn, ze staan op 't viaduct te kijken naar opnames van de New Kids film.quote:
Echt jammer idd, echt tof nummerquote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Again.
Helaas moest RHCP MH worden 13.gif
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te zappen tussen 3fm en BBC Radio 1 en nieuwszenders, te wachten tot m'n zusje en d'r vriend langskomen om te komen eten. Maar heb net een sms'je gekregen dat ze wat later zijn, ze staan op 't viaduct te kijken naar opnames van de New Kids film.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog nooit iets van New Kids gezien. (afgezien van Fragmenten in DWDD etc)
Moet de film altijd nog even kijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog nooit iets van New Kids gezien. (afgezien van Fragmenten in DWDD etc)
Ik zeg doen! Ik dacht dat ik het niks aan zou vinden maar die film is geweldigquote:
3fm zit niet in Assen maar zend uit via Hoogezand (100,0)quote:Op zondag 24 juli 2011 14:57 schreef minthy het volgende:
Vandaag zou de mast in Assen toch operationeel zijn? Merk er nog niets van helaas...
er is een mast neergeplant op het kazerneterrein van Assen, ik had begrepen dat die de functie van de mast in Hoogersmilde ging overnemenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3fm zit niet in Assen maar zend uit via Hoogezand (100,0)
die zendmast is namens KPN Broadcast Services in Assen geplaatst en daar is de NPO geen klant van. NPO is klant van Broadcast Partners.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef minthy het volgende:
[..]
er is een mast neergeplant op het kazerneterrein van Assen, ik had begrepen dat die de functie van de mast in Hoogersmilde ging overnemen
En BP gaat niet alsnog een mast neerzetten? Zou mooi bagger zijn, ontvangst blijft hier slechtquote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die zendmast is namens KPN Broadcast Services in Assen geplaatst en daar is de NPO geen klant van. NPO is klant van Broadcast Partners.
ze zijn uitgeweken naar Tjerkgaast en Hoogezand en zou nu een volledige dekking moeten hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:57 schreef minthy het volgende:
[..]
En BP gaat niet alsnog een mast neerzetten? Zou mooi bagger zijn, ontvangst blijft hier slecht
helaas... Zeer veel ruis en piraatjes die nu veel sterker zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zijn uitgeweken naar Tjerkgaast en Hoogezand en zou nu een volledige dekking moeten hebben [ afbeelding ]
waar zit je momenteel?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
helaas... Zeer veel ruis en piraatjes die nu veel sterker zijn
Even een belletje plegen naar Agentschap Telecom wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
helaas... Zeer veel ruis en piraatjes die nu veel sterker zijn
in noord- Overijssel (zie twitter/G+ voor plaatsnaam, heb ik hier liever niet staanquote:
dan blijf ik bellen, de complete fm-band wordt erdoor gedomineerd! Veel uit Twente momenteel, zondag is een drukke piratendag blijkbaarquote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Even een belletje plegen naar Agentschap Telecom wil nog wel eens helpen.
al 98.9 of 98.4 geprobeerdquote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Zelfs de 91.8 van Radio1 kraakt hier.
Kutpiraten.
ik heb de radio maar uit gezet, werd er gek vanquote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Kutpiraten.
Ik ben niet eens in de buurt van mn pc, zit mobiel te fokkenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef ConscienceNL het volgende:
Of je luistert gewoon via de stream, omdat je toch al voor de pc zit...
http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.plsquote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in de buurt van mn pc, zit mobiel te fokken
dan zit ik wel heel erg snel aan het limiet van de fupquote:Op zondag 24 juli 2011 18:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls
Of de 3FM App.
Die kaart is nogal optimistisch hoor, vooral qua vervangzenders. De 96.8 zend bijv. nog steeds uit op lager vermogen...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zijn uitgeweken naar Tjerkgaast en Hoogezand en zou nu een volledige dekking moeten hebben [ afbeelding ]
Radio 1 kan ik perfect ontvangen. Helaas is BNR naar de Palestijnen in IJmuidenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Kutpiraten.
daarom staat er ook een I bij.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kaart is nogal optimistisch hoor, vooral qua vervangzenders. De 96.8 zend bijv. nog steeds uit op lager vermogen...
Hoe lang is die kerel al in Nederland?quote:
Komt vaak terug.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang is die kerel al in Nederland?
Of komt hij vaak terug?
quote:
ditquote:
SPOILER: niet geschikt voor kleine kindjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
ditOch... Moet dat nu ook al gecensureerd worden door foto-uploaders?? TriestSPOILER: niet geschikt voor kleine kindjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
lockerz doet moeilijk daarom moet je ook moby gebruiken.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Moet dat nu ook al gecensureerd worden door foto-uploaders?? Triest
Waarom doen ze zo moeilijk? Het is maar een neptiet, ziet er ook totaal niet echt uitquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lockerz doet moeilijk daarom moet je ook moby gebruiken.
hun software detecteert nou eenmaal dat het een tiet is.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom doen ze zo moeilijk? Het is maar een neptiet, ziet er ook totaal niet echt uit
Persoonlijk vind ik het een tikkie overdreven, ik zie wel meer vleeswaar langszeilen over Twitterquote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hun software detecteert nou eenmaal dat het een tiet is.
Ik moet lachen om het woord tietdetector nu.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hun software detecteert nou eenmaal dat het een tiet is.
eens maar ieder website heeft een crew met zijn eigen ideeën. Moby komt uit NL (Amsterdam) en dat merk je op dit front.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een tikkie overdreven, ik zie wel meer vleeswaar langszeilen over Twitter
Amerikanen he.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lockerz doet moeilijk daarom moet je ook moby gebruiken.
quote:En dat dan zometeen Frans Bauer het Melkweg podium opkomt met draaiende camera's voor Bananasplit 2011. #prince
Ik ga het niet doen, ik zou de druk niet aankunnenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:07 schreef themauster het volgende:
We zijn bijna bij topic 3000. Ik verwacht dat die wordt geopend door Hole1988 of anders door Pino112
Sjemig!!quote:
Hier nu niemand meer gelukkigquote:
Welke FM?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier nu niemand meer gelukkig![]()
Eerder op de avond wel
Frequentie bedoel je? 96.2 geloof ik, kan ook 96.8 zijn. Heb zo'n draagbare radio met analoge frequentie-aanduidingquote:
O.M.G.!!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:35 schreef Pino112 het volgende:
96.8 draait nu 'Ik ben piraat' op de muziek van 'Het is een nacht'.
96.2 is nu Hazes met enorme ruis..quote:Op maandag 25 juli 2011 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
O.M.G.!!X10 Dan heb ik hem vast op 96.2 staan. Wel veel ruis maar na wat gepiel met de antenne toch aardig duidelijk
Geen Hazes-fan?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
96.2 is nu Hazes met enorme ruis..
Ik ga wel pitten dan.
Was jij niet naar Prince vannacht?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Veenstra Veenstra![]()
Oh ik ben echt nog nooit zo fijn wakker geworden als vanmorgen , met Nothing Compares 2U live
Ohja Prince, gemistquote:Op maandag 25 juli 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Veenstra Veenstra![]()
Oh ik ben echt nog nooit zo fijn wakker geworden als vanmorgen , met Nothing Compares 2U live
I wishquote:Op maandag 25 juli 2011 08:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Was jij niet naar Prince vannacht?
Hij houdt van Nederland blijkbaar , hij staat hier wel erg vaak in NL de laatste wekenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I wish![]()
Het werd om 21.00 bekend dat t om 23.00 los zou gaan met kaarten, zo snel kan ik niet eens in Amsterdam zijn![]()
En nee vanavond kan ik ook niet, ik moet vandaag en morgen gewoon werken.
Maar morgenavond ga ik wel, met mn gewonnen kaartjes![]()
En ik was ook twee keer op NSJ. Maar ondertussen heb ik dus toch maar mooi de helft van de concerten in NL gemist
Overhypte gast.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij houdt van Nederland blijkbaar , hij staat hier wel erg vaak in NL de laatste weken
Nu krijg je klapjes van OH-OHquote:
neee dit is Kensingtonquote:Op maandag 25 juli 2011 09:06 schreef themauster het volgende:
Is dit die nicht die nu op de cam staat te spelen?
Aha ik zag het al op twitter ja, de clearasil fans waren al weer aan het spammenquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Aha ik zag het al op twitter ja, de clearasil fans waren al weer aan het spammen
Zegt de MJ fan, poppetje tochquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Aha ik zag het al op twitter ja, de clearasil fans waren al weer aan het spammen
Hoorde 't paar weken geleden idd. Kansloos.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:36 schreef themauster het volgende:
Volgende week de hele week Destine bij de ochtendshow lees ik
Ze willen ons wegpestenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck , heerlijk, meteen een hele week ook, waarom waarom???
Dat is speciaal voor de Giel haters, die waren ff blij, maar zelfs die nu niemeerdanquote:
Of Giel of Michiel er nou zit tot 9 uur staat hij eerst op een andere zenderquote:Op maandag 25 juli 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor de Giel haters, die waren ff blij, maar zelfs die nu niemeerdan
twitter:NAOMIatsix twitterde op maandag 25-07-2011 om 09:34:09wat flauw. destine gaat volgende week de hele week 's ochtens bij #3FM spelen. ben ik weg. dat word opnemen. reageer retweet
Miss Mondrioolquote:Op maandag 25 juli 2011 09:45 schreef Sirolf het volgende:
Ben wel benieuwd wat Michiel als z'n 3-weken-afsluitplaat-die-waarschijnljik-toch-flopt heeft gekozen. Vorig jaar was dat Kickstarts van Example, en het jaar daarvoor Kids van MGMT...
Gast... Ze komt uit '96. Op die leeftijd hoor je achter dat soort bandjes aan te hollen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:44 schreef themauster het volgende:
Dit ook
twitter:NAOMIatsix twitterde op maandag 25-07-2011 om 09:34:09wat flauw. destine gaat volgende week de hele week 's ochtens bij #3FM spelen. ben ik weg. dat word opnemen. reageer retweet
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:44 schreef themauster het volgende:
Dit ook
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast... Ze komt uit '96. Op die leeftijd hoor je achter dat soort bandjes aan te hollen.
Ik zie zo iemand ook nog met [vroeger]cassettebandjes[/vroeger] in de weer.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:44 schreef themauster het volgende:
Dit ook
Eleanor Rigby van The Beatlesquote:Op maandag 25 juli 2011 09:45 schreef Sirolf het volgende:
Ben wel benieuwd wat Michiel als z'n 3-weken-afsluitplaat-die-waarschijnljik-toch-flopt heeft gekozen. Vorig jaar was dat Kickstarts van Example, en het jaar daarvoor Kids van MGMT...
"Niet commercieel genoeg" als zoiets nu zou worden uitgebracht.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:54 schreef alors het volgende:
Macarena, waarom is er nu niet meer zulke epische muziek
die clip ook
Eens. Toen ik 15 was was ik fan van bands als Slayer en Pantera, zelfde categorie als Destinequote:Op maandag 25 juli 2011 09:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast... Ze komt uit '96. Op die leeftijd hoor je achter dat soort bandjes aan te hollen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:00 schreef ConscienceNL het volgende:
Doet Gerard trouwens deze week weer Effe Ekdom?
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eens. Toen ik 15 was was ik fan van bands als Slayer en Pantera, zelfde categorie als Destine
Ik vraag me ook af wat hij nu de hele dag doet nu hij hier niet meer zit.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
Wat ik me nou al de hele tijd afvraag, of Hans hier nog steeds meeleest
Hij werkt al ambtenaar in Groningenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:13 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat hij nu de hele dag doet nu hij hier niet meer zit.
Haha, ik dacht dat hij geen werk had omdat hij de elke dag, de hele dag hier zat te postenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij werkt al ambtenaar in Groningen
Ambtenaren hebben ook niet veel te doen hequote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat hij geen werk had omdat hij de elke dag, de hele dag hier zat te posten
Ik wil er niet te veel over nadenken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef themauster het volgende:
Het raarste vond ik nog dat hij naast dat hij van Fok! verdwenen is ook meteen zijn twitter account heeft verwijderd.
begin van dit jaar dacht ik...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil er niet te veel over nadenken.
Het is echt vreemd en naar hoor.
Hij is nu toch ook al behoorlijk lang weg hier?
quote:Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio .
The Show Must Go On!
Trusten en het beste voor de toekomst Het gaat jullie goed. Dat weet ik zeker!
Moi !!
Dat verklaart veelquote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij werkt al ambtenaar in Groningen
Ik weet wel waar hij precies werkt, maar dat mocht hier niet worden gepost zei hij toen in een DM.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Zucht...
Niemand ook die een adres heeft of irl contact he?
Hij hield de boot heel erg af.
Nee Freddiequote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee Freddieen zijn achternaam begint met een M en eindigt met een Y
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:45 schreef alors het volgende:
Wwehehe muziekinfo van Herman Finkers bij Fink
Hij kon toch niet tegen kritiek?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef themauster het volgende:
Nou weet ik het zeker Domien leest nog steeds mee hier
gebeurt hier regelmatig, zeker in de vakantieperiode. Komen dan langs de deur om te vragen of ze de dakpannen mogen schilderen, soms wel 4 bedrijven per weekquote:Op maandag 25 juli 2011 12:09 schreef themauster het volgende:
Rijdt hier een pools bouwbedrijf door de buurt en die belt alleen aan bij grote huizen.Vraag me af of het wel betrouwbaar is
tsja het is bouwvak toch of iig bijna? dus ze zullen hun kans wel willen grijpen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:09 schreef themauster het volgende:
Rijdt hier een pools bouwbedrijf door de buurt en die belt alleen aan bij grote huizen.Vraag me af of het wel betrouwbaar is
Zie het echt voor het eerstquote:Op maandag 25 juli 2011 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
gebeurt hier regelmatig, zeker in de vakantieperiode. Komen dan langs de deur om te vragen of ze de dakpannen mogen schilderen, soms wel 4 bedrijven per week
Kut piraten!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef minthy het volgende:
Whaaah!!! De zender wordt weer weggedrukt...Bagger!!
Naja, op naar werk dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |