Wat zijn je doelen dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dan kan ik in de reclame ook nog door met een van mijn doelengo me
go me
1000 kraanvogels, but why?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe dat is een hele lijst... maar ik ben nu bezig met de 1000 kraanvogels vouwen
't is zaterdag?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef Crutch het volgende:
Wat een kutdag.![]()
Ik ben gewoon maar aan het werk gegaan.
1. wegens de japanse wijsheidquote:
Oh dan heb je nog ff te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1. wegens de japanse wijsheid
2. omdat ik zelden het geduld heb om iets in die hoeveelheid af te maken
3. ziet er best gezellig uit zo'n bak vol vogeltjes... zit nu op 389
hehehequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog ff te gaan.
Ik zou daar echt het geduld niet voor hebben
Om aan jezelf te bewijzen dat je wel discipline en geduld hebt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehedaarom ben ik er aan begonnen
ja.. o.a. , maar vooral dit doel wegens de legende...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om aan jezelf te bewijzen dat je wel discipline en geduld hebt?
Maar nog meer van dat soort doelen?
Nee dat heb ik totaal nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.. o.a. , maar vooral dit doel wegens de legende...
Ik bedenk graag targets enzo ja
Ja dat wel, zakelijk gezien stel ik wel doelen, verder niet zo.quote:
Half augustus. Ik voorspel roasted Bquote:
Dan kan ik nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half augustus. Ik voorspel roasted B
Ik trouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, zakelijk gezien stel ik wel doelen, verder niet zo.
Maar ga je trouwen dan?
Lees net dat het vouwen van 1000 kraanvogels een goed huwelijk opleverd
Gezelligquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tof... zal ik mijn koffer vast inpakken
Die gebruik ik nu alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik neem wel zonnebrandcreme factor 50 mee.... ik weiger mijn witte velletje te roosteren
Ik ben echt nog keiwit, moet echt nodig in de zon gaan zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik neem wel zonnebrandcreme factor 50 mee.... ik weiger mijn witte velletje te roosteren
Ja maar zaterdag is normaal altijd wel relaxed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is zaterdag?
dus dat ging er verkeerd
Welke?quote:
Scarlett heb ik ook, die isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Scarlett van cacharel & Hypnose van Lancome
Oh dat is goedkoop iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en egypte gaaaaf *jaloers*
Die laatste is lekkerquote:
Kom je appeltaart brengen dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik naar de super lopen voor appeltaart of niet
heb nog wel pannekoeken...
ze hadden bij sephora -30% op geschenksetsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste is lekker. Die eerste ken ik niet qua geur.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze hadden bij sephora -30% op geschenksets
dus heb beide met bodylotion a 50 ml en dan nog goedkoper dan het losse parfum
hypnose eau de parfum 30 ml+bodylotion: 37euro
Scarlett eau de toilette 35ml en bodylotion 50ml: 25 euro
Dan ga je toch geen appeltaart etenquote:
Een bal gehakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ga je toch geen appeltaart eten
En daarbij hoezo heb je in jouw café geen appeltaartWat krijg ik dan bij mijn thee?
Winkel? Wat voor winkel heb je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een bal gehakt.
En ik ben nu in de winkel, niet in het cafe.
En ik ben natuurlijk weer eens mijn eten vergeten
Telecom winkel, nou vooruit een koekje kan er ook nog wel vanaf danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Winkel? Wat voor winkel heb je?ik wens dan minimaal een koekie bij mijn thee
Dan maar geen theequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Telecom winkel, nou vooruit een koekje kan er ook nog wel vanaf dan
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat toch trouwens ook geen thee drinken in de kroeg.
Ja een boek lezen en relaxen kan ook met drank tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet?Als ik in mijn uppie ben ... goed boek erbij en relaxen
tuurlijk, maar dan moet ik er op de fiets heen kunnen (en zo sportief ben ik nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja een boek lezen en relaxen kan ook met drank toch
Zit er geen kroeg bij jou op fietsafstand dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan moet ik er op de fiets heen kunnen (en zo sportief ben ik niet)
En werk ze!
hmm nee dat zijn meer restaurantjesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit er geen kroeg bij jou op fietsafstand dan?
tja.. wat is fietsafstand. ik peddel 10km om naar de kroeg te gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit er geen kroeg bij jou op fietsafstand dan?
Niet wijs, ik vind tot een km of 5 fietsafstand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. wat is fietsafstand. ik peddel 10km om naar de kroeg te gaan.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier dan toch beter voor elkaar
Nee dan neem ik de auto en drink ik thee of frisquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet wijs, ik vind tot een km of 5 fietsafstand.
Verder weg dan bel ik wel een taxi
Dat van Amy.... had ik nog niet gehoord...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:12 schreef Ripley het volgende:
Jeetje, wat een dagen met al die doden in noorwegen en nu amy winehouse. Wat een zonde van al die jonge levens.
Waar ga je heen in egypte missb? Ik hoop dat je de kant van sharm en dahab op gaat, is zo veel mooier dan hurghada. Alhoewel het weer natuurlijk altijd mooi is daar
Mja, ik kan er verder weinig medelijden mee hebben. Voor mensen die haar persoonlijk kende is het misschien triest, maar voorderest....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Ripley het volgende:
Plaats dan ookeven een foto van een paar jaar eerder, toen ze wel nogin orde was. Ze had zichzelf binnen vijf jaar kapot gemaakt.
haai engeltjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dan neem ik de auto en drink ik thee of fris
en hi Clevy
Het is een vrouwtje van 27 die kennelijk reden voelde om zichzelf zo snel mogelijk kapot te maken. Of ze nu bekend is of niet, dat blijft een treurig gegevenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik kan er verder weinig medelijden mee hebben. Voor mensen die haar persoonlijk kende is het misschien triest, maar voorderest....
Ja, dat blijft het.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje van 27 die kennelijk reden voelde om zichzelf zo snel mogelijk kapot te maken. Of ze nu bekend is of niet, dat blijft een treurig gegeven
Het verschil is alleen dat er genoeg 27 jarige vrouwtjes die WEL wat van hun leven willen maken en de kansen die Amy heeft gekregen niet eens krijgen aangeboden... Dat vind ik eigenlijk vele malen triester....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje van 27 die kennelijk reden voelde om zichzelf zo snel mogelijk kapot te maken. Of ze nu bekend is of niet, dat blijft een treurig gegeven
niet kunnen omgaan met de enorme bekendheid. ze is niet de eerste. alleen breaking news is wel wat overdreven, ze is geen jimi hendrix of jim morrison, janis joplin ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat mensen ze niet kennen. Als ik hoor van iemand in mijn omgeving die op deze manier doodgaat vind ik het ook erg. Sterker nog, ik heb het meegemaakt met de neef van mijn ex ook dat verhaal grijpt mensen aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat er genoeg 27 jarige vrouwtjes die WEL wat van hun leven willen maken en de kansen die Amy heeft gekregen niet eens krijgen aangeboden... Dat vind ik eigenlijk vele malen triester....
Nog triester eigenlijk is het feit dat niemand over die onbekende mensen spreekt....
Dat konden we ook pas achteraf terugrekenenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
niet kunnen omgaan met de enorme bekendheid. ze is niet de eerste. alleen breaking news is wel wat overdreven, ze is geen jimi hendrix of jim morrison, janis joplin ofzo.
nee, haar de hemel in prijzen omdat ze (zoals zovelen) wel goed kon zingen, maar that's it. haar levensstijl was bekender dan haar muziek, dat zegt genoeg. en jezelf in 5 jaar naar de tering helpen in de ultieme zin van het woord, tja, in hoeverre verdien je dan die kans als je er zo mee omgaat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat mensen ze niet kennen. Als ik hoor van iemand in mijn omgeving die op deze manier doodgaat vind ik het ook erg. Sterker nog, ik heb het meegemaakt met de neef van mijn ex ook dat verhaal grijpt mensen aan.
Daarnaast kreegze die kansen omdat ze een talent had, niet omdat ze een junk was. Als die andere vrouwtjes genoeg talent hebben krijgen ze die kans ook.
Wat een gezwets weer zeg, lekker anti doen van al die fokkers.
Ach, dat is ook wat straf gezegd. Ze heeft voor Frank en Back to Black veel lof en onderscheidingen gehad en is in eerste instantie daar bekend om geworden natuurlijk. Dat ze de laatste jaren vooral aandacht heeft getrokken door haar ondergang doet daar niet alles aan af.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, haar de hemel in prijzen omdat ze (zoals zovelen) wel goed kon zingen, maar that's it. haar levensstijl was bekender dan haar muziek, dat zegt genoeg. en jezelf in 5 jaar naar de tering helpen in de ultieme zin van het woord, tja, in hoeverre verdien je dan die kans als je er zo mee omgaat?
zelfs justin bieber krijg schijnbaar onderscheidingenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, dat is ook wat straf gezegd. Ze heeft voor Frank en Back to Black veel lof en onderscheidingen gehad en is in eerste instantie daar bekend om geworden natuurlijk. Dat ze de laatste jaren vooral aandacht heeft getrokken door haar ondergang doet daar niet alles aan af.
als je nu in de trein stapt is wel een mooie tijd tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*pakt agenda erbij* ja hoor, geen probleem, hoe laat?
Ja, dat is inderdaad een topvergelijkingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
zelfs justin bieber krijg schijnbaar onderscheidingen
Euh ja daag. jij stapt maar in de treinquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
als je nu in de trein stapt is wel een mooie tijd toch
Uhm, ik had het eerder over de kansen die ze gehad heeft om af te kicken.....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat mensen ze niet kennen. Als ik hoor van iemand in mijn omgeving die op deze manier doodgaat vind ik het ook erg. Sterker nog, ik heb het meegemaakt met de neef van mijn ex ook dat verhaal grijpt mensen aan.
Daarnaast kreegze die kansen omdat ze een talent had, niet omdat ze een junk was. Als die andere vrouwtjes genoeg talent hebben krijgen ze die kans ook.
Wat een gezwets weer zeg, lekker anti doen van al die fokkers.
doen mensen dat?quote:
het zegt dus dat er met die onderscheidingen niet echt naar talent gekeken wordt. justin bieber en talent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een topvergelijking
waarom ik?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Euh ja daag. jij stapt maar in de trein
Eh, nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het moeilijk treuren is om iemand waar je nog nooit iets over hebt gehoord. Ow, en de meeste junks hebben heel wat kansen nodig hoor, om echt clean te worden. Dat het niet lukt om iemand te helpen wil niet zeggen dat iemand niet geholpen wl wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, ik had het eerder over de kansen die ze gehad heeft om af te kicken.....
En juist omdat niemand de onbekende dames kent, is het daarom in jouw ogen dus maar minder erg dat die dood gaan?
Ik doe verder niet anti hoor.... Ik vind het alleen overdreven dat mensen hysterisch doen over de dood van junk die niet geholpen wilde worden.
Ach, ik vind dat niet. Zonde als haar gedrag haar wel goede cd's overschaduwdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
het zegt dus dat er met die onderscheidingen niet echt naar talent gekeken wordt. justin bieber en talent.dus vind ik dat ook bij amy whinehouse twijfelachtig. tja.
ja, want dan zou je dus wellicht vanavond kunnen neuken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja of er iemand had geneukt, jij vroeg vervolgens of ik tijd had
ja, maar de aandacht ervoor is overdreven. breaking news, komop zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat niet. Zonde als haar gedrag haar wel goede cd's overschaduwd
blijkbaar ontvangt ze dan liever gasten dan dat ze op karwei gaat..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want dan zou je dus wellicht vanavond kunnen neuken.
Ja, wel bij Hurghada. Maar ik vind het prima, nog nooit geweest, kleine man vindt het geweldig om heen te gaan, die houdt nogal van oudheid enzo (hoewel er ws weinig oudheid is in zo'n resortquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:12 schreef Ripley het volgende:
Jeetje, wat een dagen met al die doden in noorwegen en nu amy winehouse. Wat een zonde van al die jonge levens.
Waar ga je heen in egypte missb? Ik hoop dat je de kant van sharm en dahab op gaat, is zo veel mooier dan hurghada. Alhoewel het weer natuurlijk altijd mooi is daar
een luie hoer verdient geen knaken...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar ontvangt ze dan liever gasten dan dat ze op karwei gaat..
ik vroeg of iemand geneukt had, ik zei nergens dat ik wide neuken of iemand ziocht om mee te neukenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want dan zou je dus wellicht vanavond kunnen neuken.
dank niet dat ze die verwensing zal waarderenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
een luie hoer verdient geen knaken...
Je weet toch dat het hele onderwerp gevaarlijk is hier!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vroeg of iemand geneukt had, ik zei nergens dat ik wide neuken of iemand ziocht om mee te neuken
ik wilde niet beweren dat ze een hoer was. Ik wilde enkel benadrukken dat een luie hoer, mocht ze dat pad willen kiezen, geen knaken verdient.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
dank niet dat ze die verwensing zal waarderen
ja maar ik zocht iets om van die amy wijnhuis discussie af te komenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet toch dat het hele onderwerp gevaarlijk is hier!
ik kan wel op een andere manier mezelf in levensonderhoud voorzien hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik wilde niet beweren dat ze een hoer was. Ik wilde enkel benadrukken dat een luie hoer, mocht ze dat pad willen kiezen, geen knaken verdient.
Niet alle hoeren verhoereren zich uit financiële nood hoor, het verdient goed. Misschien wel beter dan je huidige salaris.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan wel op een andere manier mezelf in levensonderhoud voorzien hoor
ik hecht toch wat meer waarde aan mn eigenwaarde dan aan centenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet alle hoeren verhoereren zich uit financiële nood hoor, het verdient goed. Misschien wel beter dan je huidige salaris.
Dat weet ik wel zeker, maar dan nog.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet alle hoeren verhoereren zich uit financiële nood hoor, het verdient goed. Misschien wel beter dan je huidige salaris.
sorry dame, voor eigenwaarde zit je in t verkeerde forumquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hecht toch wat meer waarde aan mn eigenwaarde dan aan centen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Och die zullen vast niet in vijf jaar ineens zo laag gaan hangen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eigen waarde.
Een mooi streven!
Kijken hoeveel je daarvan nog over hebt als je tieten op je enkels hangen straks op je 40ste.
Uhuh, altijd leuk toch! Ik ken die andere niet, maar scarlett ruikt heerlijk.quote:
en zelfs dan zijn er vrijwilligers om mee te ondersteunenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och die zullen vast niet in vijf jaar ineens zo laag gaan hangen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, altijd leuk toch! Ik ken die andere niet, maar scarlett ruikt heerlijk.
quote:Hypnose is een vrouwelijk, magisch, sensueel en zoals de naam al zegt een hypnotiserend parfum. De ingrediënten van Lancôme Hypnose zijn onder andere: vanille, sambac, jasmijn, orchidee, passiebloem en vetiver. Deze geurcompositie zorgt voor een houtachtig, oosters en betoverend resultaat
Oeh klinkt goed! Lekker zwoel, daar hou ik wel van. Sportieve luchtjesquote:
ja ik vind m erg lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed! Lekker zwoel, daar hou ik wel van. Sportieve luchtjes
quote:Het is een verlangen naar passie en sensualiteit. De kenmerken van deze heerlijke geur zijn vanille, amber, mandarijnen en ceder. Dit zorgt wederom voor een warme, romantische geur. Vrouwen die deze geur dragen zijn zelfverzekerd, passioneel en liefdevol. Zorg voor een sensuele avond, zorg voor de verleiding van Amor Amor Tentation.
Hoop doet leven, ook tieten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och die zullen vast niet in vijf jaar ineens zo laag gaan hangen.
Is dat die paarse fles? Ik heb van amor amor de gewone en dus die paarse, allebei heerlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik vind m erg lekker![]()
ik heb van cacharel ook amor amor tentation, ook erg
[..]
Ik heb vertrouwen in zequote:
de paarse jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat die paarse fles? Ik heb van amor amor de gewone en dus die paarse, allebei heerlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de paarse jaen die gewone vind ik ook lekker, twijfelde tussen die (bij de douglas) of de scarlett
oftewel je moet hypnose een keer gaan ruikenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wij houden van dezelfde luchtjes, ik hoor het alweer.
Ja, ik zal 'm onthouden!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oftewel je moet hypnose een keer gaan ruiken
We zijn vast dol op elkaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lekker aan elkaar snuffelen, jullie twee.
Jullie zijn dan ook gewoon té makkelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 krijgt MI's van Missb en MeMo
Neuh.... MeMo en jij zijn gewoonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook gewoon té makkelijk
Jullie hebben een geweldige smaakquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
MissB en ik hebben gewoon een goede smaak qua geurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Ehm, ik begon er niet over hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Sorry geen interesse in foto's of videobeelden.
Ik dacht je even voor te zijn, geen zin in dat geleur met 'spannend' fotomateriaal waar ik niet op zit te wachten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ik begon er niet over hoor.
Ja, goed dat je dat deed, ik stond echt net op het punt het je voor te stellen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht je even voor te zijn, geen zin in dat geleur met 'spannend' fotomateriaal waar ik niet op zit te wachten.
Blij dat te horen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, goed dat je dat deed, ik stond echt net op het punt het je voor te stellen..
wauw, ontopic.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef whaduppp het volgende:
Bah, leuke man is me gister ontgaan, waarom moest ik dan ook om 7 uur vanochtend al werken ):
Ja goed he, weer wat ranzigheid weten te besparen.quote:
Je kwam hem tegen om 7 uur en was nog niet helemaal wakker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef whaduppp het volgende:
Bah, leuke man is me gister ontgaan, waarom moest ik dan ook om 7 uur vanochtend al werken ):
Oh was jij datquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kwam hem tegen om 7 uur en was nog niet helemaal wakker?
Klopt en dat ben ik ook volgens haarquote:
Was uitermate geschikt voor een HDR man!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
Was gister weer mooi op de pier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u is een vis?quote:
Waar heb je moed voor nodig?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Kan iemand mij een dosis moed geven... die van mij is zoek
blegh en het regent hiero
Ruilen tegen een dosis energie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Kan iemand mij een dosis moed geven... die van mij is zoek
blegh en het regent hiero
Toch wel koffie van Autobarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Om een leuke inhuurkracht mee op de koffie te vragen
als daar een bron voor is dan hou ik me ook aanbevolen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Om een leuke inhuurkracht mee op de koffie te vragen
Nee, we hebben DE....quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
als daar een bron voor is dan hou ik me ook aanbevolen.
Je kan toch ook een gezellige toko zoeken waar je ook een makkelijk hapje kan eten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, we hebben DE....
Of kan ik beter wachten op mooi weer en dan vragen of ie mee gaat naar 't terras?
De filmquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, we hebben DE....
Of kan ik beter wachten op mooi weer en dan vragen of ie mee gaat naar 't terras?
'Mijn werk ligt niet echt in zo'n superhippe uitgaangswijk..... dus dan zou ik hem moeten voorstellen om ergens wat te gaan eten .....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan toch ook een gezellige toko zoeken waar je ook een makkelijk hapje kan eten?
Peptalk ook goed?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'Mijn werk ligt niet echt in zo'n superhippe uitgaangswijk..... dus dan zou ik hem moeten voorstellen om ergens wat te gaan eten .....dat lijkt me nog veel moeilijker
![]()
ja ik ben een chicken... i know that... vandaar mijn verzoek voor moed...
Je bent toch een Nederlander? Dan kun je toch je moed zoals een Nederlander verzamelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'Mijn werk ligt niet echt in zo'n superhippe uitgaangswijk..... dus dan zou ik hem moeten voorstellen om ergens wat te gaan eten .....dat lijkt me nog veel moeilijker
![]()
hoop op de bron van de eeuwige jeugd heb ik al lang opgegevenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]bron bron.... moet ik nu gaan varen en kaart lezen..
wonderbaarlijk een keer serieus dutch als ik dat zo lees.. heel veel amerikaanse spreekwoorden met 'dutch' er in zijn foute verbasteringen van de pennsylvania dutch waarmee ze eigenlijk bedoelen dat het komt van imigranten uit duitsland (deutsch)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent toch een Nederlander? Dan kun je toch je moed zoals een Nederlander verzamelen?
Dutch Ovenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef clevy het volgende:
[..]
wonderbaarlijk een keer serieus dutch als ik dat zo lees.. heel veel amerikaanse spreekwoorden met 'dutch' er in zijn foute verbasteringen van de pennsylvania dutch waarmee ze eigenlijk bedoelen dat het komt van imigranten uit duitsland (deutsch)
Wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent toch een Nederlander? Dan kun je toch je moed zoals een Nederlander verzamelen?
zulke dingen jaquote:
is ie gebant dan?quote:
Dat kan ik ook aan jou vragenquote:
Nee dat niet.quote:
Ik verveel me en wat doe jij hier?quote:
Ik heb geen levenquote:
das ook een excuus.. ik ben gewoon te moe om nog weg te gaan.quote:
Ik ga zo de binnenkant van mijn oogleden eens bestuderenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef clevy het volgende:
[..]
das ook een excuus.. ik ben gewoon te moe om nog weg te gaan.
He toevallig ik ook niet.quote:
Mag ik jouw radioprogramma komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
He toevallig ik ook niet.
Nou ja nog niet succesvolle radiocarriere is natuurlijk een kwestie van tijd slechts.
Als ik er een heb mag je een keer komen.quote:
Ach het scheelt dat het een tijdelijke kracht is he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
onder werktijd... nee dat doen we maar nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet nodig...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef clevy het volgende:
[..]
hoop op de bron van de eeuwige jeugd heb ik al lang opgegeven
Mag ik dan samen met die dames komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik er een heb mag je een keer komen.
Lopen ook leuke dames rond op de redactie van jouw leeftijd.
Okequote:
Je mag ze gaan versieren on-air, je bent dan een sociaal experiment.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan samen met die dames komen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Oke
hup
Engel
hup
je kan het. Nee heb je en ja kan je wegdrinken
ja daar ben ik mij bewust van.... de grap is alleen dat ik die kerel zo hier en daar steeds tegenkom.... >>> zal ik nu maar naar TRU verhuizen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het scheelt dat het een tijdelijke kracht is he.
Wat bedoel je hiermee? Ik ben toch nog twee volle dagen vrijgezel? En ik zat hier langer dan jij, vermoed ik.quote:
nou moequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Oke
hup
Engel
hup
je kan het. Nee heb je en ja kan je vergeten
welke leeftijd hebben we t dan over?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik er een heb mag je een keer komen.
Lopen ook leuke dames rond op de redactie van jouw leeftijd.
Coolquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag ze gaan versieren on-air, je bent dan een sociaal experiment.
Nee vertelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja daar ben ik mij bewust van.... de grap is alleen dat ik die kerel zo hier en daar steeds tegenkom.... >>> zal ik nu maar naar TRU verhuizen...
Ik had je hier nog nooit gezien vandaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Ik ben toch nog twee volle dagen vrijgezel? En ik zat hier langer dan jij, vermoed ik.
Hoezo 2 volle dagen vrijgezel.... loop ik weer achter?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Ik ben toch nog twee volle dagen vrijgezel? En ik zat hier langer dan jij, vermoed ik.
Rond de 30 tijns leeftijd zag er twee zitten gisteren.quote:
Het is een inside joke.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo 2 volle dagen vrijgezel.... loop ik weer achter?
Met zo'n leuke meid als jij zegt hij natuurlijk ja of hij is homoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou moezonder ja kan ik het net zo goed laten
ach als er dan een overblijft wil ik ook wel een kijkje nemenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Rond de 30 tijns leeftijd zag er twee zitten gisteren.
Veel te oud voor mij natuurlijk.
Zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
ach als er dan een overblijft wil ik ook wel een kijkje nemen
't is in zoverre bijzonder.... dat ik het toen ook al aan hem wilde vragen en nu loopt ie gewoon in 't bedrijf rond waar ik werk....quote:
Dan maak ik een show over vrijgezelle mannen met mijn 17 jaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef clevy het volgende:
[..]
ach als er dan een overblijft wil ik ook wel een kijkje nemen
okquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan maak ik een show over vrijgezelle mannen met mijn 17 jaar.
En dan koppel ik jullie gezellig on-air.
nou dan zijn de meeste mannen aan wie ik iets vraag totaal gay.... of ze vinden mijn Eng... kan natuurlijk ook nog...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met zo'n leuke meid als jij zegt hij natuurlijk ja of hij is homo
Dan moet je het gewoon doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is in zoverre bijzonder.... dat ik het toen ook al aan hem wilde vragen en nu loopt ie gewoon in 't bedrijf rond waar ik werk....
volgens collega's is ie shy.... dus in zo'n geval zou ik het gewoon moeten vragen he....
Het Twilight Zone muziekje begon spontaan af te spelen hierquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja daar ben ik mij bewust van.... de grap is alleen dat ik die kerel zo hier en daar steeds tegenkom.... >>> zal ik nu maar naar TRU verhuizen...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is in zoverre bijzonder.... dat ik het toen ook al aan hem wilde vragen en nu loopt ie gewoon in 't bedrijf rond waar ik werk....
volgens collega's is ie shy.... dus in zo'n geval zou ik het gewoon moeten vragen he....
Vandaar dat je Engel heetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou dan zijn de meeste mannen aan wie ik iets vraag totaal gay.... of ze vinden mijn Eng... kan natuurlijk ook nog...![]()
Ieuwquote:
ooo... maar ik durf wel tegen hem te praten hoor... en hij ook wel tegen mij ...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon doen.
Heel makkelijk om te zeggenik durf zelf een collega die ik leuk vind ook niet uit te vragen. Ik durf haar niet eens aan te spreken
Vodka mag ookquote:
present, 1 stuksquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het Twilight Zone muziekje begon spontaan af te spelen hier
Je mag 'm hebbenquote:
Ja duh, wodka mag altijd..quote:
Dan ben je al verder dan mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo... maar ik durf wel tegen hem te praten hoor... en hij ook wel tegen mij ...
Goedemorgen... ja goedemorgen...
en dat was 't weer....![]()
maarja als ik begin te ratelen dan ziet het ook niet op....dus nu ga ik langs met smoezen.... ja is die en die er.... heb je toevallig nog een marker voor me.... mijn smoelenboek is gejat.... hee die van jou is oud....
Daar kan ik slecht tegen, dan heb ik de neiging om te gaan pesten om ze uit de tent te lokken.quote:
ja ik heb ook liever een man die lekker en niet shy is... en oja mij ook ziet zitten.... (ik vraag te veel hequote:
Dat is ons probleem he, we vragen te veelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ik heb ook liever een man die lekker en niet shy is... en oja mij ook ziet zitten.... (ik vraag te veel he)
Bie was je tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat je Engel heetnu snap ik het. Maar ik ben helemaal niet bang voor jou. Ben ik nu homo
try mequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan ik slecht tegen, dan heb ik de neiging om te gaan pesten om ze uit de tent te lokken.
En hoe meer bier jij op hebt, hoe schoner ik lijk, was het toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn dank is groot mijn schone dame
Op elk potje past een dekseltjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ik heb ook liever een man die lekker en niet shy is... en oja mij ook ziet zitten.... (ik vraag te veel he)
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ons probleem he, we vragen te veel
quote:
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, brrrr, wat ben ik eng...
Jij bent altijd lekker en ik wil je immer doen, dat weet jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoe meer bier jij op hebt, hoe schoner ik lijk, was het toch?
Ja kloptquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Omg, Gooische Vrouwen de film is echt geweldig!.
Echt niet. Je moet lief zijn, je moet goed kunnen koken, je moet er goed uit zien, etcquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja en als de heren nu ook niet eens zo veeleisend zijn...enzo....
Maar er maar 2 van.quote:
Ik heb me bescheurdquote:
3 and countingquote:
Dit dus.quote:
Immer?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent altijd lekker en ik wil je immer doen, dat weet je
en een jochie dusquote:
Wie is julliequote:
Hij moet nog een man worden inderdaadquote:
Dat moet dan aan jou liggen.quote:
2 mannen en een jochie.quote:
quote:
Dat doe ik ook soms te veelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
2 mannen en een jochie.
Nou ja als ik eenmaal op mijn gemak ben begin ik wel tegen alles en iedereen te praten.
het ligt in de etc. hoor.... je wilt niet weten wat daar allemaal in verstopt zit...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt niet. Je moet lief zijn, je moet goed kunnen koken, je moet er goed uit zien, etc
Ja dat zeg je nu, maar dan ga je vast stiekem gluren.quote:
The devil's in the details.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het ligt in de etc. hoor.... je wilt niet weten wat daar allemaal in verstopt zit...
Tuurlijk, ik wil jouw nakende lichaam goed observerenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, maar dan ga je vast stiekem gluren.
Maar ik snap nog steeds niet waarom mannen dat denken.... ik doe toch lief? Meest van de tijd dan?quote:
Zie je wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil jouw nakende lichaam goed observeren
Dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het ligt in de etc. hoor.... je wilt niet weten wat daar allemaal in verstopt zit...
je bent een knuffeltjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet waarom mannen dat denken.... ik doe toch lief? Meest van de tijd dan?
Misschien is het dat je bent te liefquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet waarom mannen dat denken.... ik doe toch lief? Meest van de tijd dan?
Oh zo'n stom liedje is datquote:
Het zit in mijn hoofd een beetje. Ook al weet ik dat het eigenlijk onzin is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe je er uit ziet, maar als het niet heel erg is (quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zit in mijn hoofd een beetje. Ook al weet ik dat het eigenlijk onzin is.
Ik heb het idee dat vrouwen met toch niet leuk zullen vinden of wat dan ook dus durf ik ze niet makkelijk aan te spreken.
quote:
Ja maar jij trekt je er toch niks van aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, en stom dat ik niet naar je mag kijken..
Daarom zeg ik ook dat het een ongegronde angst is die meestal nergens op slaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe je er uit ziet, maar als het niet heel erg is () zal het idd wel meevallen hoor.
Moet ik alleen nog een uitnodiging krijgen, want mezelf opdringen is ook weer zo wat he..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij trekt je er toch niks van aan
Het scheelt al een stuk dat je je beseft dat het ongegrond is he. Nu nog zorgen dat je jezelf niet van alles aan blijft praten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het een ongegronde angst is die meestal nergens op slaat.
Nee dat zou jij natuurlijk nooit doen. Maar dat durf ik toch helemaal niet, verlegen als ik ben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik alleen nog een uitnodiging krijgen, want mezelf opdringen is ook weer zo wat he..
Sommige mannen hebben de neiging om vrouwen teveel op een voetstuk te zetten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
@Samzz... het eng vinden komt door mij... ik hb moed nodig omdat mannen mij blijkbaar eng vinden.... en volgens tijntje ben ik te lief... dus nu ben ik in de war.
Zie je, dat doen die nare mannen dus he, ons in de war maken!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
@Samzz... het eng vinden komt door mij... ik hb moed nodig omdat mannen mij blijkbaar eng vinden.... en volgens tijntje ben ik te lief... dus nu ben ik in de war.
Deden ze dat maar wat meer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben de neiging om vrouwen teveel op een voetstuk te zetten.
Dan worden ze vanzelf eng.
Zonde, geen wilde seks voor ons vanavond dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat zou jij natuurlijk nooit doen. Maar dat durf ik toch helemaal niet, verlegen als ik ben.
Sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
pff... lastige onnavolgbare vrouwdingenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, dat doen die nare mannen dus he, ons in de war maken!
ik sta altijd in een kuil hoor....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben de neiging om vrouwen teveel op een voetstuk te zetten.
Dan worden ze vanzelf eng.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonde, geen wilde seks voor ons vanavond dus
Huh, wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:48 schreef clevy het volgende:
[..]
pff... lastige onnavolgbare vrouwdingen
ja jij bent wel een sterk voorbeeldquote:
quote:
quote:
Een virtueel voetstuk dames. In onze hoofden.quote:
beetje lesbo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef -Engel- het volgende:
ik vind vrouwdingen wel leuk.... vrouwendingen kunnen me soms gestolen worden
waarom nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, waarom dat nou weer?
De leuke mannen zie jou gewoon over het hoofdquote:
klein referentie :pquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De leuke mannen zie jou gewoon over het hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |