Dan ben je inderdaad wel een beetje een faler.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:38 schreef Kluupkluup het volgende:
-knip-
Maar heb vorige week ook een gast gehad waarvoor ik helemaal terugkwam uit Deventer (naar Utrecht). En het eerste wat hij zei was: 'Voordat je hier heel lang allemaal dingen verteld, ik heb maar ¤6500,- te besteden'.. Lekker dan, zeg dat dan over de mail..
Dit heeft een goede kennis van mij dus ook meegemaakt, 20 trucks uit zijn loods moeten halen naar huis gehaald omdat de persoon een proefrit wou maken na dat proefritje kont persoon terug en bied er nog 20 procent van de vraagprijs voor kennis was de duivel zelf toen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad wel een beetje een faler.
Alleen het laatste stuk snap ik. Het eerste stuk zou ik gisteravond gezegd kunnen hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:22 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dit heeft een goede kennis van mij dus ook meegemaakt, 20 trucks uit zijn loods moeten halen naar huis gehaald omdat de persoon een proefrit wou maken na dat proefritje kont persoon terug en bied er nog 20 procent van de vraagprijs voor kennis was de duivel zelf toen...
Kom dan gewoon niet lijkt me zo, Overigens nette bus: Dit is een topper! knopje ingeduwd
Mijn nederlands is niet echt zo geweldig toch gek ben er geborenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alleen het laatste stuk snap ik. Het eerste stuk zou ik gisteravond gezegd kunnen hebben.
Leestekens zouden het al prettiger maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mijn nederlands is niet echt zo geweldig toch gek ben er geboren
Wat zei je: "Stap direct maar weer in je auto"?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Maar heb vorige week ook een gast gehad waarvoor ik helemaal terugkwam uit Deventer (naar Utrecht). En het eerste wat hij zei was: 'Voordat je hier heel lang allemaal dingen verteld, ik heb maar ¤6500,- te besteden'.. Lekker dan, zeg dat dan over de mail..
inderdaad, wat een pauperactie zeg. Wat gaat er in godsnaam door je heen als je zoiets doet. Net als opbellen en als tweede zin roepen 'wat is je beste prijs'. Als je dat zo roept weet je bij voorbaat al dat je toch niet het juiste antwoord krijgt, dus laat het in godsnaam dan ook achterwege..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat zei je: "Stap direct maar weer in je auto"?
Deze had ik nog uit Brazilië..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:49 schreef Mercer het volgende:
Kan je nog een video maken van de vw? Zou wel leuk zijn!
Als een liefhebber/handigert (ik noem maar wat, T2 bv.) een middagje langskomt en 'em een beetje met je nakijkt zodat de kleine technische problemen worden opgelost, zou dat wat zijn? En sommige kleine dingen kunnen veel uitmaken (nieuwe bougies, carbs nakijken, vloeistoffen verversen).quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:25 schreef Kluupkluup het volgende:
Helaas. De Belg koopt de bus niet. Hij was wel entousiast, maar zag het werk wat eraan zat toch niet zitten en wilde het niet uitbesteden. Ik ga nu even een kever fanaat informeren of de accu vervangen moet worden of dat de startmotor een tik nodig heeft..
Die Belgische liefhebber stuurde me net een mailtje met dat een echte liefhebber zich niet laat afschrikken door dit soort probleempjes.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Als een liefhebber/handigert (ik noem maar wat, T2 bv.) een middagje langskomt en 'em een beetje met je nakijkt zodat de kleine technische problemen worden opgelost, zou dat wat zijn? En sommige kleine dingen kunnen veel uitmaken (nieuwe bougies, carbs nakijken, vloeistoffen verversen).
Hoewel een echte liefhebben zich niet zal laten tegenhouden door een niet of slecht lopend blok, ik neem aan dat slijtageonderdelen nog relatief gemakkelijk te krijgen zijn omdat Volkswagen.
Z'n vrouw welquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:58 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die Belgische liefhebber stuurde me net een mailtje met dat een echte liefhebber zich niet laat afschrikken door dit soort probleempjes.
Achja.. Wie de beslissing ook maakt. Het ís veel geld en er zit ook wel wat werk aan natuurlijk.quote:
Deze dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:50 schreef T42 het volgende:
ik zou hem graag willen maar kan ut niet pinnen![]()
die heb ik al 4 jaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.brickset.com/detail/?set=10220-1
Sorry voor offtopic.
Te koop vanaf oktober 2011quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:55 schreef T42 het volgende:
die heb ik al 4 jaargeintje ik moet die nog
Die móét ik hebbenquote:
en duur dat die is... koop je bijna een echte voor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:26 schreef loveli het volgende:
US $99.99 $119.99, CA $129.99, DE ¤99.99 , UK £79.99 , DK 799 DKK, available from October.
En dan moet je deze ook hebben:
http://www.firebox.com/product/3644/VW-Camper-Van-Tent
[ afbeelding ]
/bedtijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |