Ik vind het ook gewoon een beetje treurig dat sommigen mij moeten afzeiken.
JA, ik dacht een mooie bus voor weinig geld te kunnen kopen
JA, ik had de roest gezien
JA, ik vertel tegen iedereen dat er aan gelast moet worden
Ik vraag er ¤10.000,- voor omdat ik dan uit de kosten ben.
Ik kan dit middels papieren aantonen. Ik had de intentie om er mee te toeren, maar helaas.
Ik had echt wel een 'potje onvoorzien', maar hoeveel pech ik heb gehad met het verschepen is gewoon niet normaal.
Kosten ***
1100,00 contactpersoon, die ook het uitklaren betaald en papieren regeld.
10,00 geld-overmaak-kosten 730,00 na-heffing haven van Santos. De verkoper had de bus al in de haven van Santos gezet en toen bleken de papieren niet geldig omdat de verkoper uit een andere provincie kwam. Hierop heeft hij de juiste documenten aangevraagd. Die documenten + de 'loodskosten' waren maarliefst ¤730,-. Geniaaid dus, maar kon niet meer terug.
10,00 geld-overmaak-kosten 230,00 naheffing van alle kosten. De Braziliaanse bank bleek een groter deel in te houden. Ik heb het via internetbankieren gedaan en het overmaken van een kleine ¤6000,- heeft mij dus ¤270,- gekost. Zie:
Geld overmaken naar buitenland.. Heb ik de juiste gegevens? 10,00 geld-overmaak-kostenVerzendkosten documenten 30,00Totaal kosten verschepen, factuur Berkman Forwarding 2634,04
Plus dan natuurlijk nog de reiskosten, maar die ga ik er niet uitkrijgen... Jammer, maar heb er een mooie vakantie aan gehad.