Lekker geslapen op je vloerkleed of toch maar gewoon naar bed gegaan?quote:
Ook niet om te neuken.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:29 schreef Tegan het volgende:
Julie zei wel dat er een twist kwam, dus misschien gaat niemand naar huis maar weten J&J dan wel dat ze geen allies meer hebben.
Dan hoort achteraf in slaap vallen op dat kleed er ook gewoon bij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef Tegan het volgende:
Anyway, neuken op een kleed is gewoon briljant.
Nouja, vooruit. Maar, gister niet geneukt op het kleedquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoort achteraf in slaap vallen op dat kleed er ook gewoon bij.
Wij gaan naar de botanische tuinen in Berlijn. Daarna nog ff naar de Gedägtniskirche, dan hebben we alle lokaties uit 'Over de muur' ook bezocht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ga straks even naar Breda. Wat ga jij doen vandaag?
Ik zou het maar bewaren voor een bijzonder iemand. Zou toch jammer zijn als je fantasie door een prutser wordt verknald.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, vooruit. Maar, gister niet geneukt op het kleeddus gewoon naar bed gegaan.
Zoveel kan er niet mis gaan in die fantasiequote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het maar bewaren voor een bijzonder iemand. Zou toch jammer zijn als je fantasie door een prutser wordt verknald.
Ik heb niets met Duitslandquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij gaan naar de botanische tuinen in Berlijn. Daarna nog ff naar de Gedägtniskirche, dan hebben we alle lokaties uit 'Over de muur' ook bezocht.
In dat geval kun je Q. gewoon uitnodigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoveel kan er niet mis gaan in die fantasie. Seksuele handeling en op dat kleed en je bent er al.
Het is maar een land. Berlijn is best de moeite waard trouwens. Ruim opgezet, erg vriendelijke mensen en genoeg te doen. Je hebt niet direct het idee in een grote stad te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb niets met Duitslandmaar zo'n tuin lijkt me wel tof
.
Ik denk dat het meer is dat ik niet zoveel heb met Westerse cultuur opdoen, want dat zie ik overal in NL al. Of ik moet echt iets aparts zien (China ofzo) of ik ga liever ergens heen met lekker hoge temperaturenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar een land. Berlijn is best de moeite waard trouwens. Ruim opgezet, erg vriendelijke mensen en genoeg te doen. Je hebt niet direct het idee in een grote stad te zijn.
Heb je je kleed nu gisteren al uitgetest?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef Tegan het volgende:
Anyway, neuken op een kleed is gewoon briljant.
Met Q. heb ik iig zeker een speciaal iemand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval kun je Q. gewoon uitnodigen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met Q. heb ik iig zeker een speciaal iemand.
Ik bewaar hem voor jou blijkbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je je kleed nu gisteren al uitgetest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |