Ik kon me er ook maar 1 bedenken, maar de man sprak in meervoud.quote:
De MP.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar het zou gaan om een zomerkamp waar een deze dagen ook een minister zou arriveren... Bovendien zijn beide topics nu dus gemerged in 1 door de mods. dus die gaan er ook vanuit dat er een connectie is.
Is die shooting op dit moment nog bezig dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke plek (stad) is die shooting nu? Ook in Oslo?
nrc liveblogquote:18.31u: Voor de mensen die net dit liveblog binnenvallen. Bij een jongerenkamp van de partij van premier Stoltenberg zijn schotengelost, na de bomexplosie in het centrum van Oslo. Oorspronkelijk had Stoltenberg voor vandaag een bezoek gepland aan dit kamp.
Maar Stoltenberg was toch in de buurt van de bomaanslag?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee in Utøya, bij een meeting van de Labourparty van de premier.
Vroeger, voordat er talloze aanslagen in de westerse wereld werden gepleegd uit naam van de islam, was ik heel openminded tegenover alle religies. Nu niet meer, één religie heeft zich helaas de laatste 20 jaar vooral van een heel duistere kant laten zien. Maar je moet begrip kunnen hebben voor terroristische aanslagen maar enig cynisme tegen de religie die in zijn eentje voor het meeste religieus geweld staat maakt jezelf gelijk een terrorist?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
Die oorlog was fout, niet "misschien" fout.
Jij praat staatsterrorisme goed, kijk in de spiegel, dan zie je een terrorist.
Het zou wat zijn als twee verschillende groeperingen toevallig op dezelfde dag een aanslag op de MP hebben gepland.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:38 schreef speknek het volgende:
Labour Party dus duidelijk het doel en dan ook de PM... Toch Mullah Krekar?
hij zou er heen gaan wanneer was niet bekendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Stoltenberg was toch in de buurt van de bomaanslag?
Ik bedoel dat die meid nog steeds even mooi (of lelijk) is. Al zouden ze nu met tanks Oslo binnenrijden en de stad bombarderen vanuit de lucht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar het zou gaan om een zomerkamp waar een deze dagen ook een minister zou arriveren... Bovendien zijn beide topics nu dus gemerged in 1 door de mods. dus die gaan er ook vanuit dat er een connectie is.
Holy crap, stel je voor dat je je daar moet verstoppen voor een schutter.... Ijskoude rillingen op dit moment.quote:
Nee, omdat jij aangeeft het te zullen begrijpen als mijn buurman dat wél zou doen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat ik een buurman met een dikkere bolide juist niet afschiet? Behoor jij wel tot de mensachtigen?²
Als het idd. een zomerkamp van dezelfde politieke partij is lijkt het toch op een connectie.quote:
Zijn jullie niet intussen al zover afgedwaald dat je niet denkt van, wat heeft een buurman nog te maken met dit topic. Wel, ik kan het jullie vertellen. Niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, omdat jij aangeeft het te zullen begrijpen als mijn buurman dat wél zou doen...
Ik zou (laf als ik ben) spelen dat ik dood ben. Schijnt ook tijdens de massamoorden in Rwanda te hebben gewerkt (voor sommigen dan).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Holy crap, stel je voor dat je je daar moet verstoppen voor een schutter.... Ijskoude rillingen op dit moment.
Ik vroeg waarom die over de shooting werd gesloten (persoonlijk vind ik het handiger als je twee topics hebt over deze twee incidenten, dan eentje over twee incidenten). Nu zit alles een beetje rommelig door elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FOK!-mods daar per se goed zicht op hebben
quote:Mod sp3c zei:
als het twee ongerelateerde incidenten blijken te zijn dan mag er best een apart topic voor maar dat lijkt me niet echt waarschijnlijk
Bomaanslag in Oslo! #3: twee doden bevestigdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef eight het volgende:
[..]
Als het idd. een zomerkamp van dezelfde politieke partij is lijkt het toch op een connectie.
Je hebt gelijk. Mea culpa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn jullie niet intussen al zover afgedwaald dat je niet denkt van, wat heeft een buurman nog te maken met dit topic. Wel, ik kan het jullie vertellen. Niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |