Elke moslim is op oorlogspad tegen niet-moslims?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog ben je wel een target voor moslims ookal wil je ze te vriend houden, zie Duitsland en Belgie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat dus helemaal niet het geval. Als je de statistieken bekijkt zie je moslimterrorisme maar een heel klein aandeel vormt van alle aanslagen. Zeker in het westen. En zolang er geen aanwijzingen zijn die daarop duiden zie je ook niet echt koppelingen met moslimterrorisme. Ja, misschien in de Telegraaf.
Ja dus is ze dom dat ze denkt dat Norway geen target is omdat ze good guys zijn.quote:
Ik wil weten waarom en of er nederlanders bij betrokken zijn, anders word ik gek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is nog niet echt bekend lijkt mij. Denk dat BBC dan het beste is om in de gaten te houden en de NOS en de website van buitenlandse zaken als je Nederlanders verwacht.
quote:De krant sprak met een vader die door zijn gewonde dochter werd gebeld. "Ze zei me dat ze amper kon ademen omdat er stuk glas vast zat in haar keel", aldus Ashang Afshar over zijn 16-jarige dochter Amosha van 16 jaar.
Bijvoorbeeld op 11 september werd al over Al-Qaida gerept zonder dat ze daar echt redenen toe hadden. Hetzelfde geldt voor Madrid en Londen. Daarom vind ik het ook goed dat het niet meteen genoemd wordt, er is immers nog helemaal niks bekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat dus helemaal niet het geval. Als je de statistieken bekijkt zie je moslimterrorisme maar een heel klein aandeel vormt van alle aanslagen. Zeker in het westen. En zolang er geen aanwijzingen zijn die daarop duiden zie je ook niet echt koppelingen met moslimterrorisme. Ja, misschien in de Telegraaf.
Waar gebruik ik de ∀?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Elke moslim is op oorlogspad tegen niet-moslims?
hun volume gaat kan je op 11 zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik volg deze liveblog:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Pom pom pommmmmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
de echte aanslag die nog gaat komen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen nieuws is goed nieuws. Anders maak je je zelf alleen maar gek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom en of er nederlanders bij betrokken zijn, anders word ik gek.
Daar zijn we het ook over eens hoor. Maar volgens mij is je aanname niet juist. In de gevallen die jij noemt was de link met Al-Qaida dan ook al heel snel duidelijk. Hoe dat hier gaat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld op 11 september werd al over Al-Qaida gerept zonder dat ze daar echt redenen toe hadden. Hetzelfde geldt voor Madrid en Londen. Daarom vind ik het ook goed dat het niet meteen genoemd wordt, er is immers nog helemaal niks bekend.
In hoeverre weten ze zeker of er nog twee bommen zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef G.R.S. het volgende:
Ook handig om als ramptoerist daar rond te blijven hangen terwijl er nog twee bommen zijn.
is niet eens zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef G.R.S. het volgende:
Ook handig om als ramptoerist daar rond te blijven hangen terwijl er nog twee bommen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |