abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99825439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
Meteen dat Al Qaida gelul.... :')

Grappige feitjes:

Politie van Oslo heeft vlak daarvoor een bom oefening gedaan.
Bom-expert zegt dat explosie van onder de grond moet zijn gekomen ipv autobom.
De straat was afgesloten die week vanwege "riool werkzaamheden".

En nog veel meer:

http://www.prisonplanet.c(...)a-does-it-serve.html
Oh ho is even. Dit zijn interessante feitjes, ja zowaar, het hele scenario krijgt een bekend gezicht. Ik moet al direct denken aan 7/7 London. Die Alex is er trouwens altijd weer met de kippen bij zeg. Als hij niet zon vervelende conservatieve christen was, zou ik hem blijven volgen.
pi_99825489
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Sterker nog, daar is dit hele subforum voor!

Maar dat wist je wel toch? :P
jep... des te triester ;)
pi_99825641
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:20 schreef dadgad het volgende:

[..]

Oh ho is even. Dit zijn interessante feitjes, ja zowaar, het hele scenario krijgt een bekend gezicht. Ik moet al direct denken aan 7/7 London. Die Alex is er trouwens altijd weer met de kippen bij zeg. Als hij niet zon vervelende conservatieve christen was, zou ik hem blijven volgen.
Tja, hij is "typisch Amerikaans" in zijn doen en laten.... Maar hij heeft wel vaak DE info.... En heeft ook nog regelmatig gelijk... Persoonlijk ga ik liever dan meer voor David Icke en zijn manier van vertellen. Ook David Icke heeft veel dingen voorspeld die uit zijn gekomen, maar goed, ook bij hun blijf ik kritisch.
Alex Jones verdenk ik soms van een dubbele agenda... Mede door al die angst reclames op zijn websites. :) Maar goed, Amerikaans he? Draait het toch om geld verdienen.. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_99825977
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Tja, hij is "typisch Amerikaans" in zijn doen en laten.... Maar hij heeft wel vaak DE info.... En heeft ook nog regelmatig gelijk... Persoonlijk ga ik liever dan meer voor David Icke en zijn manier van vertellen. Ook David Icke heeft veel dingen voorspeld die uit zijn gekomen, maar goed, ook bij hun blijf ik kritisch.
Alex Jones verdenk ik soms van een dubbele agenda... Mede door al die angst reclames op zijn websites. :) Maar goed, Amerikaans he? Draait het toch om geld verdienen.. :)
Die man heeft vaker ongelijk dan dat hij gelijk heeft. Zo kunnen we glimlachend terugkijken naar die beruchte dag dat hij panisch de wereld verkondigde dat Rusland zojuist ballistische raketten op Amerika had afgevuurd. Naar mijn wetens zijn daarop duizenden goedgelovige Alex fanataci de heuvels ingevlucht, waar ze vast en zeker leuk gepicknicked hebben, denkend dat het einde der tijden was aangebroken. De heuvels invluchten kun je ook maar beter doen wanneer hij weer het creationisme moet verkondigen als enige waarheid of wanneer hij die irritante pro-lifers met hun gefrustreerde stemmetjes uitnodigd op zijn show, jawel, om iedereen te vertellen hoe kwaadaardig al die kindermoordenaars wel niet zijn. Je krijgt spontaan de neiging om abortus te plegen voor je webcam en het op youtube te zetten, ter dedicatie aan de pro-lifers, kijk is hoe vrij ik ben!

[ Bericht 4% gewijzigd door dadgad op 23-07-2011 01:48:58 ]
pi_99826030
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja en deze aanslag is gewoon 1 heeeeel groot decor... 1 grote troll zodat ze over paar dagen kunnen zeggen dat alles nep was... wat zal de wereld lache joh... hihaho.
Gewoon expres het centrum kapot maken en mensen laten bloeden... allemaal voor de grote complot.
Volgens mij is hetzelfde complot als 9/11 en de maan, denk als je er cijfers op nakijkt dat deze 3 gebeurtenissen met elkaar te maken hebbn :o :o

omg :') :') hoe ziek kan je zijn _O-
Ik vind je excessieve gebruik van smileys uiterst onsmakelijk. Ja, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik doe het toch. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Hup, de burgerij heeft best is gelijk zo af en toe.
pi_99826070
foutje
pi_99826071
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

jep... des te triester ;)
Laat je dan niet in met de mensen hier. Kunnen we wie hier triest bezig is in het midden laten en discussiëren over Oslo. ;)

Even wat anders:
quote:
Update 20.30 uur:
De Amerikaanse president Obama heeft gereageerd op de aanslagen in Noorwegen en zegt dat de gebeurtenissen in Oslo 'een herinnering zijn dat de wereld een rol heeft in het voorkomen van terreurdaden'.
Even het grootste oorlogsbudget ever goedpraten. Lekker, Obama. :')
pi_99826151
Ja, wat dat betreft is die aanslag wel weer erg gunstig getimed om het debat over de schulden goed te praten.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_99826206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Laat je dan niet in met de mensen hier. Kunnen we wie hier triest bezig is in het midden laten en discussiëren over Oslo. ;)

Even wat anders:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Even wat anders:

[..]

Het is af en toe gewoon een tranendal dit leven. Soms denk dat het allemaal maar een droom is en ik ieder moment weer wakker kan worden. Over dromen gesproken. Gister had ik me er een. Een echte alien-invasie, zo reeel allemaal, en ze dropten me daar een energetische bom die elektrisch blauw uitpakte met een gigantische allesverwoestende schokgolf die op me af kwam. Ik wist dat ik voorbij was, dus nam niet de moeite om te rennen maar keek enkel. Precies op het punt dat de schokgolf me raakte werd ik wakker. Typisch niet?
pi_99826221
Ook gewoon weer op diverse plaatsen tegelijk de destruction op het nietsvermoedende volk loslaten...
pi_99826230
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook gewoon weer op diverse plaatsen tegelijk de destruction op het nietsvermoedende volk loslaten...
Wie?
pi_99826376
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:57 schreef dadgad het volgende:

[..]

Wie?
jij en je moeder
pi_99826458
Je doelt op de bomaanslag, de shooting en de meerdere bommen die nog zouden liggen, toch?
pi_99826485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 02:12 schreef Gray het volgende:
Je doelt op de bomaanslag, de shooting en de meerdere bommen die nog zouden liggen, toch?
IK weet bieten man
pi_99827266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:56 schreef dadgad het volgende:

[..]

[..]

Het is af en toe gewoon een tranendal dit leven. Soms denk dat het allemaal maar een droom is en ik ieder moment weer wakker kan worden. Over dromen gesproken. Gister had ik me er een. Een echte alien-invasie, zo reeel allemaal, en ze dropten me daar een energetische bom die elektrisch blauw uitpakte met een gigantische allesverwoestende schokgolf die op me af kwam. Ik wist dat ik voorbij was, dus nam niet de moeite om te rennen maar keek enkel. Precies op het punt dat de schokgolf me raakte werd ik wakker. Typisch niet?
Weet je nog hoelaat je wakker schoot..?
pi_99829348

De daily mail laat deze foto zien van de dader, maar wat is dat voor pak? Jullie weten dat vast wel?
pi_99829795
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 03:18 schreef Maron het volgende:

[..]

Weet je nog hoelaat je wakker schoot..?
nope
pi_99829811
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 02:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

jij en je moeder
jaja
pi_99829896
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 08:50 schreef hollandFTW het volgende:
[ afbeelding ]

De daily mail laat deze foto zien van de dader, maar wat is dat voor pak? Jullie weten dat vast wel?
Masonary...is bevestigd.

De man droeg een koptelefoon en sprak daarin.
De afstand Oslo en eiland is minstens 90 minuten.
De laatste drie jaar gaf hij geen opgave van zijn inkomsten, toch scheen hij gennoeg geld te hebben.
pi_99829975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:36 schreef hondjes het volgende:

[..]

Masonary...is bevestigd.

De laatste drie jaar gaf hij geen opgave van zijn inkomsten, toch scheen hij gennoeg geld te hebben.
Spreken in een koptelefoon. Dan moet je heel erg van de wereld af zijn :+

En de winkelhaak moet voldoende hint zijn wat hij is, ik mis alleen nog de passer, en hij staat nog op z'n kop, zal wel een aspirant lid geweest zijn, of iemand die ze 'low profile' willen houden, maar waarvan toch per ongeluk een foto op het internet is opgedoken.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_99830059
http://www.solidprinciple(...)Breivik-FACEBOOK.pdf

is inmiddels verwijderd..

ik bedoelde headset... :D

[ Bericht 0% gewijzigd door hondjes op 23-07-2011 10:20:26 ]
pi_99830413
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:45 schreef hondjes het volgende:
http://www.solidprinciple(...)Breivik-FACEBOOK.pdf

is inmiddels berwijderd..

ik bedoelde headset... :D
1984? William James? Christelijk? Hmm.

Overigens, welke user was hier nou zelf Mason? Misschien kan hij bevestigen of deze kleding een verband heeft met de vrijmetselarij?
pi_99830867
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:36 schreef hondjes het volgende:

[..]

Masonary...is bevestigd.

Ik vermoedde al zoiets, maar ben er dus niet in thuis in dit soort zaken. Mn google zoektoch leverde geen echte confirmatie op, aangezien het maar een half vrijmetselaar symbool lijkt.
pi_99831196

Even om up-to-speed te komen, maar is reeds bevestigd dat dit dezelfde man is?

En wat zijn dan de conclusies die daaraan verbonden worden?

EDIT: Ontdek net dat al deze foto's door meneer zelf op internet zijn geplaatst. Dus het zal wel dezelfde persoon zijn. Moet wel zeggen dat ik in eerste instantie dacht dat het twee verschillende mensen waren.

De rotzak is dus een extreem-rechtse vrijmetselaar.

[ Bericht 24% gewijzigd door Hoppahoppa op 23-07-2011 11:29:27 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')