Daar vrees ik ook voor. Of het nou vanuit de overheid komt of van een externe groepering, het resultaat is hetzelfde: mensen worden angstig en laten zich allerlei privacy-beperkende maatregelen opleggen om de illusie van veiligheid te versterken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Kom maar weer op met de angst campagne gevolgt door privacy schendende maatregelen.
Wees bang! De overheid beschermt u wel.
Inderdaad, het is treurig dat we eigenlijk al weten wat de uitkomst is van dit soort aanslagen. Wat dat betreft is terreur nog steeds een zeer effectief middel om een maatschappij te ontwrichten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Of het nou vanuit de overheid komt of van een externe groepering, het resultaat is hetzelfde: mensen worden angstig en laten zich allerlei privacy-beperkende maatregelen opleggen om de illusie van veiligheid te versterken.
Wat hun doel natuurlijk ook is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Inderdaad, het is treurig dat we eigenlijk al weten wat de uitkomst is van dit soort aanslagen. Wat dat betreft is terreur nog steeds een zeer effectief middel om een maatschappij te ontwrichten.
Politici maken er "dankbaar" gebruik van om meer macht te krijgen over de bevolking.
Als we met zijn allen minder angstig en overspannen zouden reageren zou terreur amper "effectief" zijn.
Het is ironisch dat door anti-terreur maatregelen de terroristen JUIST winnen.
True!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hun doel natuurlijk ook is.
Ik vind het eigenlijk nog te vroeg om te zeggen wie het gedaan heeft.
Laten we eens afwachten wie het opeist.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Inderdaad, het is treurig dat we eigenlijk al weten wat de uitkomst is van dit soort aanslagen. Wat dat betreft is terreur nog steeds een zeer effectief middel om een maatschappij te ontwrichten.
Politici maken er "dankbaar" gebruik van om meer macht te krijgen over de bevolking.
Als we met zijn allen minder angstig en overspannen zouden reageren zou terreur amper "effectief" zijn.
Het is ironisch dat door anti-terreur maatregelen de terroristen JUIST winnen.
Ik ben zeer benieuwd wie het op zal eisen. Maar zoals ik al zei zal het resultaat hetzelfde zijn, ongeacht wie het opeist. En laat dat nou hetgeen zijn waar ik meer vrees voor heb dan voor een aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat hun doel natuurlijk ook is.
Ik vind het eigenlijk nog te vroeg om te zeggen wie het gedaan heeft.
Laten we eens afwachten wie het opeist.
Een lamp aan kabelsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:55 schreef hondjes het volgende:
http://www.examiner.com/u(...)o-norway-video-video
Wat zien we tijdens de bomaanslag?
je bent duidelijk nog nooit gewond geweest? zou zeggen probeer het uit en je hebt het antwoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goed.. nu ga ik iets zeggen dat wel weer niet in goede aarde zal vallen, maar waarom zie ik alleen bloed bij de slachtoffers en nooit een wond of iets anders... het lijkt wel zo'n rampen oefening. Overal staat er net toevallig iemand voor zodat je het nooit echt goed te zien krijgt. Wat is dit?
Dat is geen antwoord op zijn vraag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent duidelijk nog nooit gewond geweest? zou zeggen probeer het uit en je hebt het antwoord.
onwetendheid
jawel want als je zelf een wond hebt gehad zie je de wond ook nooit maar alleen bloed... pas als je alles weg wast zie je de wond...wat vaak misschien maar kleine snee is maar wel veel bloed.quote:
Het is ook een rampenoefening maar dan met echte slachtoffers en een echte bom.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goed.. nu ga ik iets zeggen dat wel weer niet in goede aarde zal vallen, maar waarom zie ik alleen bloed bij de slachtoffers en nooit een wond of iets anders... het lijkt wel zo'n rampen oefening. Overal staat er net toevallig iemand voor zodat je het nooit echt goed te zien krijgt. Wat is dit?
Dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel want als je zelf een wond hebt gehad zie je de wond ook nooit maar alleen bloed... pas als je alles weg wast zie je de wond...wat vaak misschien maar kleine snee is maar wel veel bloed.
Ook staan er veel hulpverleners omheen om te helpen zoals op de foto's ziet in de topic.
Waar zijn de half afgerukte ledematen? Niets daarvan. Maar goed... ik loop wellicht te hard van stapel nu. Ik wacht het verder rustig even af.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Het is logisch dat je de wond meestal niet ziet door de grote hoeveelheid bloed die er aan te pas komt.
Wat is dat? Delta programmering?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:19 schreef SalvatorMundi het volgende:
Lijkt me een geval van delta programming? Alleen met welk doel werd het juist nu getriggerd?
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/deltaprogrammaquote:
Er zijn meer mensen met dezelfde vraag op verschillende fora.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar zijn de half afgerukte ledematen? Niets daarvan. Maar goed... ik loop wellicht te hard van stapel nu. Ik wacht het verder rustig even af.
Staged terror is een bekend begrip aan het worden. Welke fora?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen met dezelfde vraag op verschillende fora.
Net als de foto van de lijken op het eiland, ook zo ..of ze neergelegd zijn.
Welk eiland?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen met dezelfde vraag op verschillende fora.
Net als de foto van de lijken op het eiland, ook zo ..of ze neergelegd zijn.
Uh.. doorgewinterde BNW-er? Check ff wat nieuws sites ofzoquote:
Ohhhhhh, Manhattan Island!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. doorgewinterde BNW-er? Check ff wat nieuws sites ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |