SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Het is wel meteen spektakelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
Dit komt ook wel door de lengte van de etappe, misschien maar vaker doen zo'n etappe van amper 100 km.
Maar anders is het gat dadelijk veel te groot.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Dom van Evans. Dan heeft ie alsnog geen hulp in de afdaling.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef Ericr het volgende:
Evans is een baas, rijdt het gat straks nog dicht ook.
Zal zo wel weer even de wind van voren krijgen van Boogerdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef Bayswater het volgende:
Cavendish gaat weer voor een Generaal Pardon. Wat een held.
Ik hoop het niet, irritant ventjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef Ericr het volgende:
Evans is een baas, rijdt het gat straks nog dicht ook.
Jaja, winnen op de Alpe d'Huez zou toch helemaal geweldig zijn. We gaan het wel proberen. Eerste beste col gelost.quote:
Dan is Rojas ook gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Als de bus nu weer te laat is gewoon allemaal eruit klappen
De bus is elke keer gewoon te groot, doen ze toch niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
Als de bus nu weer te laat is gewoon allemaal eruit klappen
hij moet wel, hij doet het voornamelijk voor zichzelf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Evans gaat wéér werken voor Voeckler, net zoals gisteren...
Haalt ie ze dadelijk bij, gaat Fränk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef pullup het volgende:
Evans is ook wat aan het stilvallen lijkt het
Ook nog niet om Contador.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Evans zich erg druk maakt om Fränk.
Ik denk dat Voeckler en zijn teamgenoot nog wel mee gaan rijden als ze de berg over zijn, hij kan er mogelijk toch een podiumplek uit slepen.quote:
Denk dat Voeckler eigenlijk niet meer kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Voeckler en zijn teamgenoot nog wel mee gaan rijden als ze de berg over zijn, hij kan er mogelijk toch een podiumplek uit slepen.
neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Nober het volgende:
Gaat Contador Andy eraf rijden in de afdaling?
Bergop niet nee, maar Evans en Voeckler hebben laten zien goed te kunnen dalen. Als Voeckler nu gaat pokeren net als gisteren is een kans op een podiumplaats wel verkeken denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Denk dat Voeckler eigenlijk niet meer kan.
We zullen het zo zienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Nober het volgende:
Gaat Contador Andy eraf rijden in de afdaling?
Stiekem in een fles.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef tralalala het volgende:
Moeten die lui in de auto/ op de motor eigenlijk nooit pissen?
die dragen een luierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef tralalala het volgende:
Wat denk je?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef tralalala het volgende:
Die jongen pakte 1 etappe, heeft de rest van de tijd gewoon gechilltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was ie nog laatste he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |