http://hypervocal.com/new(...)me-ministers-office/quote:Norway’s Afterposten reported that people are “running around bewildered,” and some still have blood on their faces and hands. “You can smell the sulfur fumes,” Afterposten’s reporter said.
De bovenverdieping van een 17 verdiepingen hoog gebouw beschadig je niet zo erg met een autobom als de onderkant niet veel erger beschadigd is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat voor soort explosieven en auto er gebruikt zijn.
Inderdaad, bom in het gebouw zelf dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De bovenverdieping van een 17 verdiepingen hoog gebouw beschadig je niet zo erg met een autobom als de onderkant niet veel erger beschadigd is.
Of gas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, bom in het gebouw zelf dus.
Een jaar en een week geleden dan welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef Wokkel het volgende:
Artikel van een week geleden:
Why Does Al-Qaeda Have a Problem With Norway?
Is totaal afhankelijk van welke richting de kracht van een explosie kan volgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De bovenverdieping van een 17 verdiepingen hoog gebouw beschadig je niet zo erg met een autobom als de onderkant niet veel erger beschadigd is.
Wel toevallig precies in een overheidsgebouw...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Fredo55 het volgende:
Persoonlijk zit ik ook te denken aan gas..
Dat puin ligt echt ver van het gebouw vandaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:19 schreef QBay het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij persoonlijk, nu, nog geen aanslag...eerder een explosie veroorzaakt door bijvoorbeeld gas of zo. Maar we gaan het zien.
Hoezo dat nou wee,r het kan toch overal gebeuren?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel toevallig precies in een overheidsgebouw...
Want?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het lijkt alsof de kracht "van binnen" is gekomen. Overigens wil ook nog even zeggen wat voor kutzender CNN wel niet is.
Want een overheidsgebouw heeft geen gas? Een gaslek kan, in principe, overal gebeuren...juist in een overheidsgebouw is het dan riskant omdat er veel mensen aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel toevallig precies in een overheidsgebouw...
BBC World is goed op het momentquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het lijkt alsof de kracht "van binnen" is gekomen. Overigens wil ook nog even zeggen wat voor kutzender CNN wel niet is.
Lol?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef QBay het volgende:
Lol, uit het niets komt dit ineens. Terroristen of gaslek o.i.d?
Thnx, stuk beter inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef Libris het volgende:
[..]
BBC World is goed op het moment
http://www.livestation.com/channels/10-bbc-world-news-english
De gevel staat nog, alleen het glas is kapot.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Wokkel het volgende:
Het moet wel een enorm gaslek zijn geweest dan, wat niemand heeft gemerkt? Een beetje gaslek blaast de gevel van een flatgebouw eraf maar toch niet een heel kantorenblok?
Als dit een gaslek was dan waren die mensen allang gestorven door zuurstofgebrek
Kan je niet je naam van je video editten? Achteraf? Ja toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind? Ik was filmpje op youtube checken en vond dit:
Uploaded: 5 days ago.
Titel: Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo 22.07.2011
Hoe kun je 5 dagen geleden een filmpje uploaden met de datum van de aanslag in Oslo?
Je hebt het youtube account van nostradamus ontdekt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind? Ik was filmpje op youtube checken en vond dit:
Uploaded: 5 days ago.
Titel: Wybuch w Oslo - Explosion in Oslo 22.07.2011
Hoe kun je 5 dagen geleden een filmpje uploaden met de datum van de aanslag in Oslo?
Ja dat kan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je niet je naam van je video editten? Achteraf? Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |