abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99787385
Een vriend van mij is weg van amerikaanse wagens, vooral een riviera boattail.
Nou ben ik zelf meer van oude duitse wagens maar vind ik het wel leuk om eens samen met hem naar een grote amerikanen meeting te gaan.

Wat is nou in Nederland of in Europa een beetje DE meeting?

Als we erheen gaan zoek ik niet een kleine parkeerplaats meeting maar wil ik wel een hoop zien + liefst wat actie

Bestaat wat we zoeken? en waar/wanneer is dat te vinden?

alvast bedankt!
pi_99787832
In zweden schijnt de grooste van europa te zijn. De naam moet ik je nu even schuldig blijven maar die zal ik vanavond wel even posten.

Uiteraard heb je in NL ook veel maandelijkse kleinere meeting zoals in muiden, of de cruise brothers in den haag.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:25:50 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99787850
En dan kom je daar in je milieuvriendelijke prius aanrijden...
pi_99787858
http://www.bigmeet.com/ In Zweden, zo'n 17.000 auto's.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_99787929
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_99788629
Zo die in zweden is wel een erg gave meeting zeg :) dat is wel gaaf om met een aantal man heen te gaan. Eind weg maar wel gaaf om zo een tijd vantevoren te plannen
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:53:27 #7
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99788725
maar is het niet wat om eerst wat kleintjes in Nederland te bezoeken? Als 'opwarmertjes'?
pi_99788783
ja lijkt me beter, die in zweden is meer iets voor een hele vakantie

keep em coming mensen :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:00:12 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99788983
Je kunt wat classic cars forums googlen en bekijken, vaak is daar een subforum meetings met oa foto's en de datum van de eerstkomende.
pi_99790453
In lelystad is er ieder jaar een oldtimermeeting. Erg groot en een combinatie europese, amerikaanse en aziatische auto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')