quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:54 schreef Takaiki het volgende:
En weer geen namen aan kunnen dragen voor een nestje van Cat, terwijl ik pleegtante ben...
Boos ben ik niet, wel heel erg teleurgesteld en verdrietig![]()
![]()
Arme meisjes.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Pol luistert natuurlijk uitstekend!
Ja ja ja, bet you say that to all the girlzquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Arme meisjes.Volgende keer mogen jullie kiezen, zet maar vast wat namen klaar.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja ja, bet you say that to all the girlz
Goed, groeit, piept en begint me steeds meer aan te kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoe is het vandaag metPuma
, de schoenencollectie en mijn Polleke
?
Wat lief!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed, groeit, piept en begint me steeds meer aan te kijken.![]()
Ecco had gisteren een rustig-aan dagje: maar 6 gram bijgekomen.
Vandaag 24 gram erbij.![]()
Kappa heeft als enige de oogjes nog niet helemaal open, maar morgen of overmorgen zal die de blauwe kijkers ook wel volledig laten zien.
Shhhhhh! Jaag mijn catsit niet weg!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zo uit mn hoofd al 7 namen voor kittens van Cat (mee)verzonnen!![]()
Ik vergeef je omdat je Sawyer hebt geadopteerdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zo uit mn hoofd al 7 namen voor kittens van Cat (mee)verzonnen!![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik vergeef je omdat je Sawyer hebt geadopteerd
Ik ben er niet, ik ben veel te bang met een kitten naar huis te gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef Takaiki het volgende:
Dat doe ik als ik zaterdag even langs mag komen om jullie i.r.l. te zien en een kopje thee krijg
En ik ga geen pootjes vastbinden zodat ze niet naar je toe kunnen kruipen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er niet, ik ben veel te bang met een kitten naar huis te gaan
Wat zij zegtquote:
Als je wil (en indaha ook natuurlijk) kun je zaterdag een schijfje of usb stick meenemen, zet ik daar de volledige collectie ongecensureerd op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Mag ik trouwens vragen om de grote versie van Polleke met haar oogjes open?(die waar je haar op de hand hebt zeg maar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |