quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt dat ene voetje vandaan
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Is vast Ecco. Die heeft hetzelfde patroontje als zijn mamaEn een wit voetje
Pfwiew; opgelostquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Alle pootjes zijn geteld en aanwezig bij de correcte eigenaren.![]()
Ecco is een goede kanshebber. Die ligt graag onder moeders hoofd of poot.
Je maakte je écht zorgen he?quote:
Wat een leuke foto van Ollie, de bovenste! Enquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat ik je daarmee een plezier kan doen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat je thuisbent Paarsbeestje!Ben erg blij met je kado via usb, zijn nu aan het uploaden
![]()
Ja verheug je maar vast , je bent nu een officiele blikopenerquote:Op zondag 31 juli 2011 18:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik moet zelf hier nog even aan het idee wennen dat ikPuma en Pol
nu officieel mijn katten kan noemen en dat ik ze in september op kan halen.
![]()
![]()
![]()
(ja, ik lijd aan een hevig
gebruik vandaag.. sorry!)
Mooi vooral het eerste filmpje, Polleke weet wel de aandacht van Puma te trekkenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
I haz pictures and videos?
Puma en Pol (Puma stampend met haar pootje in Pol)
[ afbeelding ]
Puma close-up
[ afbeelding ]
En nog één:
[ afbeelding ]
Dan de video's.. de bestanden zijn én een beetje erg groot (geen idee hoe ik dat kleiner kan maken) en ik had m'n Iphone dwars moeten houden)
Video1:
http://s1222.photobucket.(...)current=IMG_0233.mp4
Video2:
http://s1222.photobucket.(...)current=IMG_0234.mp4
Ach beterschap voor Pumaquote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum! De Puma voelt zich niet lekker.![]()
Heeft net haar maag omgekeerd op de vloer (alleen brokjes, geen rare dingen) en is daarna maar weer bij haar kinderen gaan liggen. Maar er kon geen spinnetje vanaf.
Ja, ze leek meteen nog smaller.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach beterschap voor Pumaen ze is al zo dunnetjes
Och jee, arm Pumaatje! Hopelijk voelt ze zich snel weer beter, het is al zo'n scharminkel.. Wanneer ze niet knort, dan is ze écht niet lekker.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum! De Puma voelt zich niet lekker.![]()
Heeft net haar maag omgekeerd op de vloer (alleen brokjes, geen rare dingen) en is daarna maar weer bij haar kinderen gaan liggen. Maar er kon geen spinnetje vanaf.
Jij weet het.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Och jee, arm Pumaatje! Hopelijk voelt ze zich snel weer beter, het is al zo'n scharminkel.. Wanneer ze niet knort, dan is ze écht niet lekker.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet het.![]()
Net ging het nog niet beter: flink plas helder vocht, nu moet haar maag toch écht leeg zijn en dan gaat het hopelijk beter.
Komt wel goed hoor. Kroeltjes werden evengoed nog gewaardeerd alleen de totale overgave was even minder. En dat is niet gek.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
![]()
Het arme ding.. Echt zielig! Breekt wel m'n kleine hartje hier hoor... Ik ga gewoon duimen dat ze straks weer ok is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |