chilipeper, knof, sjalotje, limoen, zout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
Ik wil guacemole maken, heb een tomaat en een avoocado. Wat heb ik nog meer nodig?
Toen ik thuiskwam zat Koek er gewoon naast te kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
Deur open zetten en Koek er achteraan sturen?
Ik pureer meestal de avocdo met knoflook, creme fraiche of sour creme en een drupje tabasco.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
Ik wil guacemole maken, heb een tomaat en een avoocado. Wat heb ik nog meer nodig?
Het blote oog ziet anders wel dat je een regeltje hebt toegevoegd aan je oorspronkelijke post.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zie geen editberichtje hoor?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar goed dat jij ze niet gekregen hebt dan.
Die heb ik een keer gegeten en wat een maf spul is dat! Het smaakt niet eens naar avocado!quote:
Omdat het er nauwelijk in zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die heb ik een keer gegeten en wat een maf spul is dat! Het smaakt niet eens naar avocado!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |