Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat denk ik wel, HPKW. Ik hoor mensen zo vaak zeggen "ik heb een trage stofwisseling", "er klopt gewoon iets niet met mijn spijsvertering", "ik hoef er maar naar te kijken of ik word al dik". Eigenlijk hoor ik maar zelden mensen toegeven dat ze teveel of niet goed eten en daarom te dik zijn.
Die bekentenissen komen pas als mensen een paar kilo zijn afgevallen, heb ik gemerkt. Ik ken zo iemand, ze is nu redelijk slank en dat komt doordat ze veel te weinig eet en beweegt. Ze heeft ook periodes dat ze heel veel en ongezond eet en weer veel aan komt (dat geeft ze pas toe als ze weer slank is).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat denk ik wel, HPKW. Ik hoor mensen zo vaak zeggen "ik heb een trage stofwisseling", "er klopt gewoon iets niet met mijn spijsvertering", "ik hoef er maar naar te kijken of ik word al dik". Eigenlijk hoor ik maar zelden mensen toegeven dat ze teveel of niet goed eten en daarom te dik zijn.
Hoe lang ervoor gegeten en wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Net nog even hardgelopen. Gaat toch een stuk beter direct na het opstaan op een nuchtere maag.
1,5 uur ervoor. Een perzik en de rest van mijn lijstje tot de perzik. Dus smartiesquote:
Hier precies hetzelfde... Ik ga nieuwe halen nu, schoenen dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Net nog even hardgelopen. Gaat toch een stuk beter direct na het opstaan op een nuchtere maag.
Raar... Maar ja, pap in de benen kan aan van alles liggenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
1,5 uur ervoor. Een perzik en de rest van mijn lijstje tot de perzik. Dus smartiesen yoghurt met muesli (yoghurt om 7 uur). Ik had ook geen last van mijn maag ofzo, maar eerder van pap in de benen.
Daar kan ik heul niet op lopenquote:
Maar goed dat jij ze niet gekregen hebt danquote:
Dan had Duvel iets uit te leggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar goed dat jij ze niet gekregen hebt dan.
Op de hoogte brengen van het kraakverbodquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:22 schreef conleche het volgende:
Ik heb een babyvogeltje in mijn huis en nu weet ik niet hoe ik hem eruit krijg.
Voor een vogeltje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dierenambulance bellen, die weten er wel raad mee
Theedoek.......mmmm..........proberen waard, net probeerde ik het met mijn handen, maar toen was het ineens een speenvarken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor een vogeltje?
Theedoek eroverheen gooien, voorzichtig oppakken (theedoek er omheen houden), naar buiten brengen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Theedoek.......mmmm..........proberen waard, net probeerde ik het met mijn handen, maar toen was het ineens een speenvarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |