Was toch een Engels programma? waarin 2 deelnemers een week elkaars eetpatroon overnamen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Wie was die vrouw ook al weer die in zo'n afvalprogramma altijd de poep van de deelnemers onder de loep nam?
Dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik! Feli! Wat fijn zeg! Wanneer ga je beginnen?
Ik heb er ook schijt genoeg van inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:12 schreef Probability het volgende:
Een grapje is leuk, maar dit gaat te lang door..
Euhm ik denk het! Ik denk altijd maar: als ik het mooi vind, en het is niet te high maintenance, laat ik het staanquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ook even een-momentje, heb net een uurtje gefietst met de virtuele spinning les en ik stond daarna helemaal te trillen, maar heb het volgehouden!
Niet zoveel bijgedraaid als normaal, dat niet, maar toch he
.
Dara Ó Briainquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, nu weet ik het weer! Gillian McKeith. Die heks.
En in de buurt gaan wonen geen optie? DH-H'sum is nog best ver, toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik moet trouwens wel zelf bijdragen aan de reiskosten. Vanavond maar eens uitzoeken hoe dat het goedkoopst kan (maandtrajectkaart is volgens mij duurder dan losse kaartjes).
1 uur met de trein. En nou nee, voorlopig niet. Ik ga eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna kan ik altijd nog wel naar Amersfoort verhuizen, is weer een stuk dichterbij. En ik wil niet bij M wegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En in de buurt gaan wonen geen optie? DH-H'sum is nog best ver, toch?
kortingskaart en dan kan je de terugweg met 40% korting doen... (Geen idee of je dan goedkoper uit bent dan een maandtrajectkaart).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik moet trouwens wel zelf bijdragen aan de reiskosten. Vanavond maar eens uitzoeken hoe dat het goedkoopst kan (maandtrajectkaart is volgens mij duurder dan losse kaartjes).
zouden er veel mensen zijn met een BMI boven de 30 die beweren ze niet te dik zijn door te veel eten dan?quote:Minimaal 90 procent van alle mensen met een BMI van 30 of meer is
obees omdat ze te veel eten. Dat te veel eten verandert de hersenen
trouwens op precies dezelfde manier als herhaald drugsgebruik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |