chilipeper, knof, sjalotje, limoen, zout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
Ik wil guacemole maken, heb een tomaat en een avoocado. Wat heb ik nog meer nodig?
Toen ik thuiskwam zat Koek er gewoon naast te kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
Deur open zetten en Koek er achteraan sturen?
Ik pureer meestal de avocdo met knoflook, creme fraiche of sour creme en een drupje tabasco.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
Ik wil guacemole maken, heb een tomaat en een avoocado. Wat heb ik nog meer nodig?
Het blote oog ziet anders wel dat je een regeltje hebt toegevoegd aan je oorspronkelijke post.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zie geen editberichtje hoor?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar goed dat jij ze niet gekregen hebt dan.
Die heb ik een keer gegeten en wat een maf spul is dat! Het smaakt niet eens naar avocado!quote:
Omdat het er nauwelijk in zit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die heb ik een keer gegeten en wat een maf spul is dat! Het smaakt niet eens naar avocado!
de cruesli hebben we zat. Maar de yoghurt ging ineens hard, want vriendlief was ziek haha. dus gisteren avond het laatste bodempje op haha. Koop meestal 2-3 pakken in de week.quote:
Mensen in het OV zijn raar of student...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb straks ook weinig tijd om te ontbijten, dus ik moet ook even een handige ontbijtoplossing verzinnen, iemand tips? (geen brood, dat lukt niet 's morgens). Sowieso de ontbijtshakes van Aurum en verder? Kan ik Griekse yoghurt met aardbeien meenemen in de trein of is dat raar?.
Dan doe ik gewoon yoghurt. Wel even voor een goed af te sluiten bakje zorgen danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mensen in het OV zijn raar of student...
Meloen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb straks ook weinig tijd om te ontbijten, dus ik moet ook even een handige ontbijtoplossing verzinnen, iemand tips? (geen brood, dat lukt niet 's morgens). Sowieso de ontbijtshakes van Aurum en verder? Kan ik Griekse yoghurt met aardbeien meenemen in de trein of is dat raar?.
Hardlopen kan ik niet helaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
Binnenkant bovenbenen:
- hardlopen
- met je been opzij omhoog en schuin naar voor het andere been langs.
Eventueel met zo"n elastiek, maar het geheim zit in de kleine beweging en het groot aantal herhalingen (ieder been 30x tweemaal daags)
Lief !!!!quote:
Ik denk niet dat je muesli lang in yoghurt moet laten zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ontbijt gewoon altijd op kantoor. Gewoon yoghurt met muesli.
Maar als je zo lang in de trein zit, dan kun je dat natuurlijk ook gewoon in de trein eten.
Appie verkoopt bakjes yoghurt met muesli apart in het deksel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je muesli lang in yoghurt moet laten zitten.
Die zijn goed te doen iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Appie verkoopt bakjes yoghurt met muesli apart in het deksel.
/reclame
Ja, lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zijn goed te doen iddMaar wel duur in verhouding.
Zomerreces dus weinig perikelen at the moment op dat gebied. Voor de rest nog even de trieste gebeurtenis(sen) van de afgelopen week aan het verwerken. Komt goed, thanks for asking!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hey ihfc! Hoe is het met jou? En je baanzoekperikelen?.
Je kan ook bakjes kopen waar je zelf yoghurt in kunt doen, met daarbij een extra bakje waar je zelf muesli in kan doen. Goedkoper en gezonder. Ik ga eens even googelen of ik er een kan vinden. Heb er zelf twee meegenomen uit Amerika. Erg handig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Appie verkoopt bakjes yoghurt met muesli apart in het deksel.
/reclame
Hangt een beetje van de andere opties af. Bosbessen zijn goed voor de suikerhuishouding. *stickertje plakt*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nu 2 perziken en een bakje bosbessen op. Oja, en een verse vijg. Nog een appel nemen is misschien niet zo'n goed plan he?
Ik heb twee wortels + een bakje zaziki genomen. Het smaakt me alleen niet. De zaziki van de Lidl is veel beter dan die van de Aldi.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de andere opties af. Bosbessen zijn goed voor de suikerhuishouding. *stickertje plakt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |