Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dank je voor de herinnering. Had al een vitaminepil genomen, maar ga toch nog even op zoek naar de visoliecapsulesMijn blij is nog spoorloos, al ligt dat volgens mij eerder aan het feit dat ik op het moment door anderen geleefd wordt dan aan de stofjes in mijn lichaam.
Nee. Die eet ik lekker zelf op. Als ik zo'n mini-doosje heb gehad voelt het net zo alsof ik een grote bak ijs of een hele chocoladereep heb gegeten. Dus op dit soort momenten, als ik zin heb in iets lekkers, neem ik gewoon smarties.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.
Psychologische effect van verwennerij moet je natuurlijk niet vergetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de stofjes in je lichaam op orde zijn kun je het door anderen geleefd worden beter hebben. Balans enzo. En wil je mij het plezier doen om de smarties aan de eendjes te voeren? Ik gun het je, maar je bent beter af zonder.
Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
Oh V1Z ik wil mijn benen een beetje trainen (die 2 kwabjes aan binnenzijde bovenbeen).
Zonder dat de boel breder wordt maar juist strakker.
Tips? (thuistips voor nu en voor vanaf sept sportschool)
Geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yoga? Schuine lunges? Geen flauw idee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai vanaf de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haaaai vanaf de wcHoezee voor mobiel internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
QFTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paardrijden dan.. Maar daar krijg je een dikke kont van.
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
hmm.. Kun je ook mobiel foto's uploaden?![]()
Wel spoileren voor de sensitiefjes onder ons..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
hmm.. Kun je ook mobiel foto's uploaden?![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je je figuurpoepdiploma gehaald dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |