Ja, meestal van hetzelfde vriendengroepje. Je kent het wel, een groepje jongens met maar 1 jongensachtige meid die dan uit gaan. Die meid hopt tussen de jongens, en die jongens denken "ooh makkelijk zo". Maar stiekem zijn ze allemaal verliefd op die lekkere vrouwelijke vrouw die achter de bar werkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeker niet alleen als vrienden. Zulke meiden hebben ook gewoon relaties hoor.
En wat Heloef zegt.
Ik heb het over intresse's en hobby's he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel minpuntjes. Boeren, gespierde benen van voetbal, mannelijke boxers dragen.
Haha, in een topic als dit het gaan hebben over minpuntjes van vrouwen, want ja de mannen hier hebben ze voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel minpuntjes. Boeren, gespierde benen van voetbal, mannelijke boxers dragen.
Een meid die van gamen/voetbal houdt draagt niet meteen boxers of boert steeds. En je kan ook van voetbal houden zonder het zo intensief te beoefenen dat je er dikke bovenbenen van krijgt hè.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je interesses deelt ben je toch nog steeds vrouw??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een meid die van gamen/voetbal houdt draagt niet meteen boxers of boert steeds. En je kan ook van voetbal houden zonder het zo intensief te beoefenen dat je er dikke bovenbenen van krijgt hè.
Zulke groepjes zijn er ja, maar je hebt ook andere groepjes met meerdere meiden waarvan die ene meid met de jongensachtige interesses wel de harten van willekeurige mannen, ook juist van buiten de vriendengroep, in haar zak heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, meestal van hetzelfde vriendengroepje. Je kent het wel, een groepje jongens met maar 1 jongensachtige meid die dan uit gaan. Die meid hopt tussen de jongens, en die jongens denken "ooh makkelijk zo". Maar stiekem zijn ze allemaal verliefd op die lekkere vrouwelijke vrouw die achter de bar werkt.
Dat is mijn hele punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwelijke vrouwen kunnen ook van voetbal houden.
De vraag was dan ook waar de grenzen tussen mannelijk en vrouwelijk liggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je interesses deelt ben je toch nog steeds vrouw??
Ik heb het over:
1) Jongens achtig gedrag
2) Jongens achtige uiterlijk
Vrouwelijke vrouwen kunnen ook van voetbal houden.
Als jij soms eens duidelijker en minder zwart wit formuleert scheelt het af en toe al de helft, weet je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef firefly3 het volgende:
Jullie moeten gedrag en uiterlijk scheiden van interesses.
Interesses is geen vrouw, gedrag en uiterlijk is een vrouw!
Mannelijk gedrag bij een vrouw is over het algemeen onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk voor een man . Nog steeds mee oneens?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij soms eens duidelijker en minder zwart wit formuleert scheelt het af en toe al de helft, weet je dat?
Maar ik stelde interesses als voorbeeld voor iets wat een vrouw kan hebben zonder dat het typisch vrouwelijke dingen zijn. En interesses en gedrag liggen nog redelijk dicht bij elkaar dus waarom moet dat perse gescheiden worden dan? Uiterlijk en gedrag is ook niet per meteen dat wat iemand een vrouw maakt, anders zouden travestieten dus eigenlijk vrouwen zijn..
Mannelijk gedrag zoals? En dan niet flauw over boeren laten beginnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mannelijk gedrag bij een vrouw is over het algemeen onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk voor een man . Nog steeds mee oneens?
We gaan nu niet afwijken van het hoofdpunt en een discussie beginnen over interesses en travestieten.
Ik ben al geregeld voor deze avond - en nacht/ochtend - maar wat zijn jouw plannen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef hasjman het volgende:
maar goed, zaterdag avond, de tijd voor het regelen van dames, sociaal doen en uitgaan, of toch stiekem op fok zitten?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben al geregeld voor deze avond - en nacht/ochtend - maar wat zijn jouw plannen?
Jij ziet volgens mij nog meer dingen die er niet zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mannelijk gedrag zoals? En dan niet flauw over boeren laten beginnen.
Tot zo ver ben ik het nog steeds oneens, afgezien van dat het nogal zwart wit gesteld wordt zie ik het om mij heen anders lopen dan wat jij zegt.
Afwijken? Waarom tellen interesses niet mee dan? Mijn inziens maken die namelijk ook gewoon deel uit van gedrag.
Of mag ik dat soort dingen niet als voorbeelden noemen omdat jij dan niet meer 100% gelijk hebt?
Donderdag uitgeweest, gisteren uitgeweest, en zo weer! Ja ik ben kapot!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef hasjman het volgende:
maar goed, zaterdag avond, de tijd voor het regelen van dames, sociaal doen en uitgaan, of toch stiekem op fok zitten?
Ik ben geen feminist, hoe kom je daar nou weer bij? Wat is er moeilijk te begrijpen aan verschillende voorkeuren? Mannelijke vrouwen zijn niet per definitie onaantrekkelijk alleen omdat jij het zegt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij ziet volgens mij nog meer dingen die er niet zijnMannelijk gedrag: "Stoer doen", handje drukken, praten als een man, juichen als een man. Meer richting man dan vrouw, is dat zo moeilijk te begrijpen? Ben je een feminist?
Zoals anderen ook al zeiden: Je hebt vrouwelijke vrouwen die van voetbal houden, en mannelijke vrouwen die van voetbal houden. Zelfde interesse's, totaal ander gedrag.
Zwaar leven man, zo een druk sociaal leven en ook nog eens diepe dicussies voeren op fok, waar haal je de tijd toch vandaag ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Donderdag uitgeweest, gisteren uitgeweest, en zo weer! Ja ik ben kapot!
Jij bent diegene die grenzen stelt, niet ik! Ik zeg: over het algemeen is het onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk als vrouwen mannelijk gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben geen feminist, hoe kom je daar nou weer bij? Wat is er moeilijk te begrijpen aan verschillende voorkeuren? Mannelijke vrouwen zijn niet per definitie onaantrekkelijk alleen omdat jij het zegt.
Zoals ik al met die anderen eens was is het dus niet zo zwart wit van vrouwelijk vs mannelijk. Een man is bijvoorbeeld niet perse onaantrekkelijk als hij emoties toont omdat dit niet mannelijk zo zijn. Dat is mijn hele punt hierin, waarom zijn alleen de vrouwelijke vrouwen of mannelijke mannen aantrekkelijk en vallen de tussenvormen af? En waar liggen die grenzen dan?
Doe eens niet zo onterecht uit de hoogte met dat 'hoe moeilijk is dat te begrijpen' terwijl je zelf gewoon langs mijn vragen heen blijft praten en je eigen belevingswereld erdoorheen wil drukken. We zijn het oneens, prima toch. Dan kan je toch wel normaal doen in de discussie eromheen? Ik hoop dat je in het echt anders bent want anders denk ik dat je de helft terplekke verzint. Ik val als vrouw zijnde in ieder geval niet op wat jij hier van jezelf laat zien, en zo ken ik wel meer vrouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent diegene die grenzen stelt, niet ik! Ik zeg: over het algemeen is het onaantrekkelijk/minder aantrekkelijk als vrouwen mannelijk gedrag vertonen.
Het is goed om te weten wat meestal het geval is. Hoe meer "manwijf" een vrouw is, hoe minder mannen haar over het algemeen leuk zullen vinden. Dus inplaats van 20 maar bijvoorbeeld 4 die haar leuk vinden. Hoe moeilijk is het om het te begrijpen?
Dat denk ik ook wel, maar moet dat gedrag perse erg vrouwelijk zijn om aantrekkelijk zijn of mag ze bijvoorbeeld ook lachen om platte grappen? Een man hoeft zich in ieder geval niet heel mannelijk te gedragen voordat ik hem aantrekkelijk vind, ander soort mannen kunnen ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Het uiterlijk en gedrag bepaalt of een vrouw aantrekkelijk is of niet. Niet als ze van voetbal houdt of als ze gamet. Wat mij is ze een houthakker, die een seizoenskaart heeft bij Ajax en in haar vrij tijd gamet. Als ze leuk en knap is maakt dat geen hol uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |