abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99849141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Volgens jou kan een vrouw niet prima op haarzelf staan, want ze is te emotioneel. Hij is voor haar dus geen bonus of kers op de taart, maar een levensvoorwaarde.
Het kan wel, maar ze wilt wel dat je haar begeleidt. Als je niet echt een man bent voor haar, verlies je aantrekkelijkheid. Ik zeg niet dat hij als een keizer haar moet commanderen, dat totaal niet, dat is zelfs ook een teken van zwakte. Wat ik zeg is dat dezelfde dingen van toepassing zijn als bij flirts etc: Een vrouw wilt een man. Niet een halfman;). En met bescherming bedoel ik dus dat je de juiste keuzes kunt maken in het leven, zonder dat je jezelf laat dicteren door hevige emoties. In deze tijd kan een vrouw prima op haarzelf staan, des te belangrijker is het dat je niet ineens meer vrouw wordt dan haar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99849241
Je zou maar een wat mannelijk vrouw (of vrouwelijke man) zijn. Dan gaat het nooit meer goed komen met je..
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:46:29 #178
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99849274
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan wel, maar ze wilt wel dat je haar begeleidt. Als je niet echt een man bent voor haar, verlies je aantrekkelijkheid. Ik zeg niet dat hij als een keizer haar moet commanderen, dat totaal niet, dat is zelfs ook een teken van zwakte. Wat ik zeg is dat dezelfde dingen van toepassing zijn als bij flirts etc: Een vrouw wilt een man. Niet een halfman;). En met bescherming bedoel ik dus dat je de juiste keuzes kunt maken in het leven, zonder dat je jezelf laat dicteren door hevige emoties. In deze tijd kan een vrouw prima op haarzelf staan, des te belangrijker is het dat je niet ineens meer vrouw wordt dan haar.
Dan is je verhaal beter gelijkwaardig te formuleren, dan met dat alpha man principe. Want wat een man zou moeten kunnen, zou een vrouw ook moeten kunnen (dat is: de juiste keuzes kunnen maken en je niet laten dicteren door hevige emoties).
The view from nowhere.
pi_99849325
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Alleen kunnen functioneren is geen grote eis.
M.i. wel. Als je iemand anders nodig hebt om te kunnen functioneren, dan ben je veel te afhankelijk van die persoon. Zeker als man is dat geen goed uitgangspunt.
pi_99849330
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef moneyfornothing het volgende:
Je zou maar een wat mannelijk vrouw (of vrouwelijke man) zijn. Dan gaat het nooit meer goed komen met je..
Manwijfen zijn ook een stuk minder aantrekkelijk, die hebben het inderdaad wat moeilijker. Natuurlijk zijn er mensen die daar op vallen, maar alleen een stuk minder. Wat je ook merkt is lesbische vrouwen eerder neigen om zich als man zich te gedragen en eruit te zien, hier zie je de mannenrol die ze aanneemt voor de vrouw.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99849423
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Manwijfen zijn ook een stuk minder aantrekkelijk, die hebben het inderdaad wat moeilijker. Natuurlijk zijn er mensen die daar op vallen, maar alleen een stuk minder. Wat je ook merkt is lesbische vrouwen eerder neigen om zich als man zich te gedragen en eruit te zien, hier zie je de mannenrol die ze aanneemt voor de vrouw.
Je hebt manwijven en je hebt 'stoere vrouwen' etc. Allebei zijn ze wat mannelijker maar dus niet per definitie onaantrekkelijk voor de meerderheid.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:50:00 #182
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99849426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

M.i. wel. Als je iemand anders nodig hebt om te kunnen functioneren, dan ben je veel te afhankelijk van die persoon. Zeker als man is dat geen goed uitgangspunt.
Met 'geen grote eis' bedoel ik dat de meesten daar gemakkelijk aan kunnen voldoen.
The view from nowhere.
pi_99849445
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dan is je verhaal beter gelijkwaardig te formuleren, dan met dat alpha man principe. Want wat een man zou moeten kunnen, zou een vrouw ook moeten kunnen (dat is: de juiste keuzes kunnen maken en je niet laten dicteren door hevige emoties).
Vrouwen denken en handelen veel meer met het emotie van het moment dan mannen. Daarom kunnen vrouwen ineens super boos worden en daarna ineens super vrolijk of verdrietig. We zitten biologisch anders in elkaar. Daarom zoekt een vrouw onbewust meer naar begeleiding dan een man dat zou doen. Wij zouden het alleen vervelend vinden als een vrouw deze eigenschappen teveel op zich neemt.
pi_99849479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je hebt manwijven en je hebt 'stoere vrouwen' etc. Allebei zijn ze wat mannelijker maar dus niet per definitie onaantrekkelijk voor de meerderheid.
Onaantrekkelijker dan echte vrouwelijke vrouwen, dit is wat ik bedoel. Eens??
pi_99849481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Met 'geen grote eis' bedoel ik dat de meesten daar gemakkelijk aan kunnen voldoen.
Op die manier... de meeste mensen krijgen dan uiteindelijk ook weleens een succesvolle relatie en het alleen kunnen functioneren is geen garantie voor een succesvolle relatie. Sommige mensen zullen zich alleen ook prettiger voelen dan binnen een relatie.
pi_99849577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Onaantrekkelijker dan echte vrouwelijke vrouwen, dit is wat ik bedoel. Eens??
Oneens. In mijn ervaring vinden heel veel mannen het wel tof als een vrouw er ook mannelijkere hobby's/interesses/trekjes op na houdt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:55:57 #187
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99849646
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen denken en handelen veel meer met het emotie van het moment dan mannen. Daarom kunnen vrouwen ineens super boos worden en daarna ineens super vrolijk of verdrietig. We zitten biologisch anders in elkaar. Daarom zoekt een vrouw onbewust meer naar begeleiding dan een man dat zou doen. Wij zouden het alleen vervelend vinden als een vrouw deze eigenschappen teveel op zich neemt.
Mannen zijn, mijns inziens, net zo emotioneel als vrouwen, alleen zijn het andere emoties. Haantjes gedrag is emotie. Daarom kunnen mannen slechter beleggen dan vrouwen (nemen irrationele risico's), zijn ze ambitieuzer, vechten ze vaker (het aggressiefste deel van de bevolking zijn jonge mannen).
The view from nowhere.
pi_99849670
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oneens. In mijn ervaring vinden heel veel mannen het wel tof als een vrouw er ook mannelijkere hobby's/interesses/trekjes op na houdt.
Daarmee is een vrouw nog niet per definitie een manwijf. Het is wel prettig als je enige gezamenlijke interesses hebt en dingen samen kunt doen, zoals bv. samen naar het voetbal kijken. Daar hoeft een vrouw geen manwijf voor te zijn, net zoals een man die af en toe mee gaat winkelen geen verwijfde vent hoeft te zijn.
pi_99849766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarmee is een vrouw nog niet per definitie een manwijf. Het is wel prettig als je enige gezamenlijke interesses hebt en dingen samen kunt doen, zoals bv. samen naar het voetbal kijken. Daar hoeft een vrouw geen manwijf voor te zijn, net zoals een man die af en toe mee gaat winkelen geen verwijfde vent hoeft te zijn.
Dat was mijn punt juist, dat een vrouw die niet op en top vrouwelijk is niet meteen een manwijf is. Dat je ook tussenvormen hebt van vrouwen die wel wat mannelijker zijn maar niet perse onaantrekkelijker dan die erg vrouwelijke vrouwen zoals firefly dus net wel stelde. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 19:59:42 ]
pi_99849875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat was mijn punt juist, dat een vrouw die niet op en top vrouwelijk is niet meteen een manwijf is. Dat je ook tussenvormen hebt van vrouwen die wel wat mannelijker zijn maar niet perse onaantrekkelijker dan die erg vrouwelijke vrouwen zoals firefly dus net wel stelde. :P
Ze moet er wat mij betreft vrouwelijk uitzien, zich vrouwelijk kleden en zich goed verzorgen, maar ze hoeft ook weer niet zondagochtend drie uur voor de spiegel te staan voor een dagje bankhangen.
pi_99850026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze moet er wat mij betreft vrouwelijk uitzien, zich vrouwelijk kleden en zich goed verzorgen, maar ze hoeft ook weer niet zondagochtend drie uur voor de spiegel te staan voor een dagje bankhangen.
De vraag is ook een beetje wanneer een vrouw dan erg vrouwelijke (en dus het aantrekkelijkst?) is en wanneer ze wat mannelijker is maar niet meteen onaantrekkelijk. Manwijven even daargelaten want dat lijkt me duidelijk, anders was er wel een leukere naam voor hen.
Net als dat je als man niet perse erg mannelijk hoeft te zijn om vrouwen te kunnen krijgen, maar ja ligt er ook weer aan waar je die grenzen legt.
pi_99850114
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

De vraag is ook een beetje wanneer een vrouw dan erg vrouwelijke (en dus het aantrekkelijkst?) is en wanneer ze wat mannelijker is maar niet meteen onaantrekkelijk. Manwijven even daargelaten want dat lijkt me duidelijk, anders was er wel een leukere naam voor hen.
Net als dat je als man niet perse erg mannelijk hoeft te zijn om vrouwen te kunnen krijgen, maar ja ligt er ook weer aan waar je die grenzen legt.
Lastig te oordelen. Als het teveel een tutje is dan zie ik dat wel, als het een manwijf is ook wel, maar daar zit natuurlijk heel veel tussen.

Vanavond maar eens kijken of ik leuke dames tegen ga komen. :)
pi_99850275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lastig te oordelen. Als het teveel een tutje is dan zie ik dat wel, als het een manwijf is ook wel, maar daar zit natuurlijk heel veel tussen.

Vanavond maar eens kijken of ik leuke dames tegen ga komen. :)
Dat is het hem ook een beetje, het werd vrij zwart-wit gesteld van vrouwelijke vrouw is het beste samen met de mannelijke man. Maar ja, is dat dus wel zo?

Nou ik ben benieuwd, ik ga sowieso wat leuks tegenkomen zo. De afspraak wordt gemaakt as we speak. :P
Heb ook hevig sjans met een collega de laatste tijd, alleen is hij ook bezet dus geen idee wat ik daar van moet denken.
pi_99850400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat is het hem ook een beetje, het werd vrij zwart-wit gesteld van vrouwelijke vrouw is het beste samen met de mannelijke man. Maar ja, is dat dus wel zo?

Nou ik ben benieuwd, ik ga sowieso wat leuks tegenkomen zo. De afspraak wordt gemaakt as we speak. :P
Heb ook hevig sjans met een collega de laatste tijd, alleen is hij ook bezet dus geen idee wat ik daar van moet denken.
Dat hangt van veel meer dingen af. Als de vrouwelijke vrouw bijvoorbeeld enorm veel waarde hecht aan een opgeruimd huis en de mannelijke man er een bende van maakt, is dat ook genoeg aanleiding voor de nodige discussies. Net zoals wanneer de mannelijke man veel waarde hecht aan monogamie en de vrouwelijke vrouw er flink op los neukt als manlief even niet in de buurt is.

Ik ben wat aan het flirten met een Turks meisje van het werk. Dat laat ik voorlopig maar even bij wat flirten. Ben niet zo'n voorstander van relaties op het werk.

Als hij bezet is, maar wel aan het sjansen is dan geeft dat wel aan dat meneer het niet zo nauw neemt met trouw zijn. Da's verder zaak van hem en zijn vrouw, maar wel iets om in je achterhoofd mee te nemen.
pi_99850664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat hangt van veel meer dingen af. Als de vrouwelijke vrouw bijvoorbeeld enorm veel waarde hecht aan een opgeruimd huis en de mannelijke man er een bende van maakt, is dat ook genoeg aanleiding voor de nodige discussies. Net zoals wanneer de mannelijke man veel waarde hecht aan monogamie en de vrouwelijke vrouw er flink op los neukt als manlief even niet in de buurt is.

Ik ben wat aan het flirten met een Turks meisje van het werk. Dat laat ik voorlopig maar even bij wat flirten. Ben niet zo'n voorstander van relaties op het werk.

Als hij bezet is, maar wel aan het sjansen is dan geeft dat wel aan dat meneer het niet zo nauw neemt met trouw zijn. Da's verder zaak van hem en zijn vrouw, maar wel iets om in je achterhoofd mee te nemen.
Flirten vind ik sowieso wel leuk, en dat 'mag' ook gewoon van mijn vriend en vice versa. Maar die collega maakt soms dus opmerkingen waarvan ik me afvraag of hij het echt meent, of dat hij gewoon test of ik hap en hoe ver hij kan gaan. Als ik op de schittering in zijn ogen afga lijkt hij het wel te menen maar toch. Meer dan flirten gaat hij toch niet van me krijgen hoor en hoe zijn vriendin daar tegenover staat is zijn zaak, ik ken haar verder ook niet, dus ik weet niet of het echt met trouw zijn te maken heeft.
Maar hij is onderhand al de zoveelste bezette kerel die een (soort) oogje op me heeft, wat is dat toch? :P
pi_99851203
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als vrienden ja. Zulke meiden die een beetje jongensachtig gedrag tonen zijn leuk om met een vriendengroepje mee weg te gaan, maar minder als relatie materiaal.
pi_99851358
Vrouwen die jongensachtig gedragen vinden mannen makkelijker te benaderen, de lat is een stuk lager. Ze kunnen er met een jongensachtige manier mee communiceren zonder zich gekwetst te voelen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:38:18 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99851368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als vrienden ja. Zulke meiden die een beetje jongensachtig gedrag tonen zijn leuk om met een vriendengroepje mee weg te gaan, maar minder als relatie materiaal.
Nee hoor als ze gamet en van voetbal houdt bijvoorbeeld betekent dat niet meteen dat ze onaantrekkelijk is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99851431
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeker niet alleen als vrienden. Zulke meiden hebben ook gewoon relaties hoor.

En wat Heloef zegt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 20:40:11 ]
pi_99851452
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee hoor als ze gamet en van voetbal houdt bijvoorbeeld betekent dat niet meteen dat ze onaantrekkelijk is.
Nee, maar het zijn wel minpuntjes. Boeren, gespierde benen van voetbal, mannelijke boxers dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')