15, 16 zoiets.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef Crutch het volgende:
Neuken op schoolreisjes? Wut? Hoe oud ben je dan?
Ah jij weet hoe ik me nu ongeveer voel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:
Ach so, mja ik was best wel een kneus tijdens mijn eindexamens en had ook niet veel ervaring met vrouwen.
Gelukkig is dat wel goedgekomen, maar jaloers dat ik was op al mijn studiegenootjes die wel wisten hoe het was om met een meisje te gaan.
Nou, ik heb er bij jou wel vertrouwen in dat het ook goed gaat komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah jij weet hoe ik me nu ongeveer voel.
Medelijden ik kraak mezelf wel af maar zelf medelijden kan ik zo niet tegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, ik heb er bij jou wel vertrouwen in dat het ook goed gaat komen.
Als je wat minder medelijden met jezelf hebt tenminste.
Oh zo, ja je hebt gelijk. Ik bedoelde ook dat neerhalen van jezelf.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Medelijden ik kraak mezelf wel af maar zelf medelijden kan ik zo niet tegen.
Van die mensen die dan zeggen "boehoe ik ben dik boehoe" ga dan sporten kreng.
Slap excuus en een afspraak om elkaar z.s.m. nog eens te zien, is geen afspraak.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:14 schreef Mystikvm het volgende:
Terwijl ik met mijn vrienden jaren '80 klassiekers aan het uitkiezen was voelde ik ineens een hand in mijn zij. Ze was toch even op komen draven hoewel ze zich grieperig voelde. Ze ging direct in op mijn uitnodiging om naast me te komen zitten (ook al was ze met een andere jongen gekomen, die liet ze maar een beetje verderop zitten) en ik merkte dat ze zelf voortdurend gesprekjes aanknoopte, aanraken, je kent het wel. Allemaal signalen waarop ik normaal gesproken zelf actie onderneem. Maar ja, ze had duidelijk een beetje koorts en ik heb verder geen toespelingen meer gemaakt, gewoon afgesproken haar z.s.m. nog eens te zien.
Weer een slap excuus.quote:terwijl ik met hun stond te praten werd ik weer op mijn schouder getikt door haar en begroet met een omhelzing. Ze zat blijkbaar in een hoek en ik had haar niet gezien. Ze was opnieuw ontzettend enthousiast en weer weggelopen bij haar vrienden om met mij te praten. Maar goed, ik moest redelijk vlot weer weg omdat we ergens anders heen wilden gaan, we zien elkaar binnenkort wel weer.
Zij neem alle initiatieven en jij doet er niets mee.quote:Wel besloten, in het licht van de ontwikkelingen en gezien het feit dat ze ook zonder de informatie van haar vriendin steeds naar me toe komt toch maar actie te ondernemen. Mocht het nu echt zo zijn dat ik de situatie verkeerd ingeschat heb dan is dat maar zo. Als er geen echte interesse is behalve dat ze mij blijkbaar heel aardig vindt dan gaat dat niet komen als ik een beetje af blijf wachten.
Dit onderneem actie en ik weet wel bijna zeker dat je vriendin hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Slap excuus en een afpraak om elkaar z.s.m. nog eens te zien, is geen afspraak.
[..]
Weer een slap excuus.
[..]
Zij neem alle initiatieven en jij doet er niets mee.
Nee, ik zal toch eens tot het punt moeten komen dat we eens echt afspreken. Liefde verklaren doe ik sowieso niet. Ik ben verliefd maar wat weet ik nu van haar? Ik spreek haar regelmatig maar ken echt niet alle eigenschappen, wellicht zit er ergens nog een enorme afknapper verborgen. Daarnaast is ze natuurlijk superpopulair. Ik weet dat die meisjes vaak ook onzeker kunnen zijn omdat ze alleen maar om hun leuke hoofd en tieten uit worden gekozen, liefdesverklaringen werken dan echt wel averechtsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Crutch het volgende:
Ik zou er niet te lang mee wachten Mystikvm.
Maar verpest het ook niet door ineens je liefde voor haar te verklaren.
Het is zo obvious dat ze je ziet zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik zal toch eens tot het punt moeten komen dat we eens echt afspreken. Liefde verklaren doe ik sowieso niet. Ik ben verliefd maar wat weet ik nu van haar? Ik spreek haar regelmatig maar ken echt niet alle eigenschappen, wellicht zit er ergens nog een enorme afknapper verborgen. Daarnaast is ze natuurlijk superpopulair. Ik weet dat die meisjes vaak ook onzeker kunnen zijn omdat ze alleen maar om hun leuke hoofd en tieten uit worden gekozen, liefdesverklaringen werken dan echt wel averechts
Tsja, kan me nog steeds moeilijk voorstellen dat ze me meer dan aardig vind, maar dat is iets wat je nooit inziet op het moment dat je verliefd bent. Kijkend naar de feiten moet ik maar eens dezelfde ballen tonen die ik anders ook heb.
Practice what you preach gaat voor mij nu echt op.
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Het is zo obvious dat ze je ziet zitten.
Wat een uitspraak echt.. zijn jullie hier allemaal zo kieskeurig?
Wel in relatiepotentieeltjes. Niet in vrouwen in het algemeen. Maar zo veel weet ik ook echt niet van haar. Afgezien van dat we in dezelfde kroeg komen en de afgelopen weken elkaar regelmatig zien en spreken weet ik niets. Geen telefoonnummer, geen afspraken, alles gaat in het voorbijgaan. Dan probeer ik mijn gevoelens toch iets te temperen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Het is zo obvious dat ze je ziet zitten.
Wat een uitspraak echt.. zijn jullie hier allemaal zo kieskeurig?
Alsof je dat vooraf allemaal in kaart moet brengen om aan het begin al zeker te kunnen zijn van de goede afloop:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben verliefd maar wat weet ik nu van haar? Ik spreek haar regelmatig maar ken echt niet alle eigenschappen, wellicht zit er ergens nog een enorme afknapper verborgen.
Negeren doe ik niet, maar ik ben er ook niet emotioneel mee betrokken. Dus emotioneel totaal niet reactief.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:
@Firefly
Over waarde geven en nemen.
Zoals jij dat beschrijft is waarde geven iemand negeren, en zo maak je duidelijk dat de ander blij mag zijn als je hem/haar ziet staan. Zo hoog is je waarde. Heeft de ander daar plezier van? Lijkt me van niet. Het is een psychologisch truukje. Je heb meer aan iemand die je helpt met verhuizen enzo. Maar dat soort arbeid voor iemand verrichten, is waarde nemen. Volgens mij loopt zo'n spelletje verkeerd af. Want je doet niet alsof, maar je bent echt zo.
Emotioneel niet reaktief is emotioneel de ander niet nodig hebben. Dan laat de ander je koud / je hem hem geen waarde toe. Dat waarde geven / nemen verhaal is omgekeerd aan het normale. Dat is alleen begrijpelijk als een correctie op een overwaardering van de ander.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Negeren doe ik niet, maar ik ben er ook niet emotioneel mee betrokken. Dus emotioneel totaal niet reactief.
Altijd direct over en weer dus. Doet me denken aan filmscene's waarin losgeld wordt betaald en men probeert gelijktijdig te ruilen. Want degene die als eerste geeft, loopt het risico dat de ander er met de buit vandoor gaat, zonder zich aan de deal te houden.quote:Als je iemand meehelpt met verhuizen heb je inderdaad waarde, maar het is belangrijk om het niet zomaar te doen voor een vrouw omdat ze bijv alleen maar lekker is. Geen gratis cadeautjes geven. Het is geven en nemen.
Je kunt iemand willen, zonder diegene nodig te hebben. Het nodig hebben is een teken van tekort, dat je haar nodig hebt om een leegte op te vullen die je zelf niet hebt. Hierdoor ga je juist de vrouw door verliezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Emotioneel niet reaktief is emotioneel de ander niet nodig hebben. Dan laat de ander je koud / je hem hem geen waarde toe. Dat waarde geven / nemen verhaal is omgekeerd aan het normale. Dat is alleen begrijpelijk als een correctie op een overwaardering van de ander.
Je verwoord het inderdaad beter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
Waarom noem je het niet: het nastreven van een gelijkwaardige verhouding. Nu lijkt het een soort machtsspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |