Inderdaadquote:
Mwah. Geloof niet dat een lekker wijf van net in de twintig voor een paar tientjes naakt gaat schoonmaken.quote:
Ik doe toch wat fout als die regel opgaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah. Geloof niet dat een lekker wijf van net in de twintig voor een paar tientjes naakt gaat schoonmaken.
Andere kant: zet een man en een vrouw onder één dak en er gebeurt vaak wel iets.
Als jij leuk genoeg bent dan echt welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah. Geloof niet dat een lekker wijf van net in de twintig voor een paar tientjes naakt gaat schoonmaken.
Andere kant: zet een man en een vrouw onder één dak en er gebeurt vaak wel iets.
Dat denk ik wel. Elk schoolreisje wordt er wel wat geneukt en ook op kantoor wordt er heel wat afgeneukt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe toch wat fout als die regel opgaat.
Op schoolreisje werd bij ons niet geneukt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Elk schoolreisje wordt er wel wat geneukt en ook op kantoor wordt er heel wat afgeneukt.
Giel heeft een keer seks gehad tijdens een uitzendingquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op schoolreisje werd bij ons niet geneukt.
En op een kantoor ga ik dinsdag pas voor het eerst fatsoenlijk rondlopen nou ja eerder de radiostudio.
Of ze hebben jou niet alles verteld. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op schoolreisje werd bij ons niet geneukt.
En op een kantoor ga ik dinsdag pas voor het eerst fatsoenlijk rondlopen nou ja eerder de radiostudio.
Dat was met een hoer. Da's niet zo'n kunst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Giel heeft een keer seks gehad tijdens een uitzending
Ja en?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze hebben jou niet alles verteld. Dat kan ook natuurlijk.
[..]
Dat was met een hoer. Da's niet zo'n kunst.
Dat kan ook maar op het laatste schoolreisje was ik 14 of 15 en waren er amper stelletjes en sliepen de jongens en meisjes apart. Al houdt dat geen enkele geile puber tegen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze hebben jou niet alles verteld. Dat kan ook natuurlijk.
Jongens en meisjes slapen met schoolreisjes altijd apart en er is geen leraar die kan voorkomen dat er poesjes worden gevuld met vleesstaven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ook maar op het laatste schoolreisje was ik 14 of 15 en waren er amper stelletjes en sliepen de jongens en meisjes apart. Al houdt dat geen enkele geile puber tegen natuurlijk.
Of hij doet er aan meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jongens en meisjes slapen met schoolreisjes altijd apart en er is geen leraar die kan voorkomen dat er poesjes worden gevuld met vleesstaven.
Tuurlijk maar het lijkt me sterk aangezien je met alle jongens en ook alle meisjes op een slaapzal zaten. Probeer dan maar iemand vol te pompen zonder dat iemand het door heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jongens en meisjes slapen met schoolreisjes altijd apart en er is geen leraar die kan voorkomen dat er poesjes worden gevuld met vleesstaven.
Ergens in de bosjes, wc, douche. Jongen denk eens na.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het lijkt me sterk aangezien je met alle jongens en ook alle meisjes op een slaapzal zaten. Probeer dan maar iemand vol te pompen zonder dat iemand het door heeft.
Ik denk weer niet goed na inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens in de bosjes, wc, douche. Jongen denk eens na.Het kan letterlijk overal.
Dan valt het niet mee, maar het hoeft natuurlijk niet perse in de slaapzaal...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het lijkt me sterk aangezien je met alle jongens en ook alle meisjes op een slaapzal zaten. Probeer dan maar iemand vol te pompen zonder dat iemand het door heeft.
Hier spreekt een kenner.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens in de bosjes, wc, douche. Jongen denk eens na.Het kan letterlijk overal.
Het is wel duidelijk dat ik niet degene was die neukte op de schoolreisjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan valt het niet mee, maar het hoeft natuurlijk niet perse in de slaapzaal...
Hij moest altijd op de uitkijk staan zeker.quote:
Zolang je daarna maar 'n keertje gaat neuken is dat niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ik niet degene was die neukte op de schoolreisjes.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij moest altijd op de uitkijk staan zeker.
De meeste leraren zijn al over de veertig. Hoezo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:32 schreef Crutch het volgende:
Neuken op schoolreisjes? Wut? Hoe oud ben je dan?
Lees ik iets verkeerd ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste leraren zijn al over de veertig. Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |