Als acteren en spelletjes spelen voor jou geen moeite kost vind ik dat knap.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je haalt nu 2 dingen door elkaar heen.
Ik heb het over de stelling dat als je anders voor doet dan je bent, je snel door de mand valt.
En ik ga dan niet van zelf denken dat ik zelf niet goed genoeg bent. Zo onzeker ben ik niet. Weet precies wat ik wel en niet ben en wel en niet kan.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik kan me volledig anders voor doen en toch geloofd worden. Geen enkel punt zonder enige moeite.
Ik kan ook veel mensen de gekste dingen wijsmaken, wat het zelfde kan zijn als je zelf anders voor doen.
Als je dat maar overtuigend en bewust doet heeft het niks te maken met zelfvertrouwen. Je weet immers dat je op dat moment een rol aan het spelen bent.
Je kan zo een vrouw om je vinger winden door de juiste knopjes te drukken. Tijdens een gesprek kan je heel snel er achter komen wat een vrouw wilt en mist in de mannen om haar heen.
Als jij dan precies gaat voor doen wat zij zoekt en hier en daar gok je wat en de juiste dingn zegt glijden ze van hun stoel / kruk. Gho we hebbem echt veel gemeen. Eindelijk een man die mij begrijpt
En zo kan je het spelletje zo ver laten gaan als dat jij zelf wilt.
Is dit de juiste manier en eerlijk tegen over de vrouw? Nee zeer zeker niet. Maar is het onmogelijk? Nee ook niet.
Kost het moeite? Nee ook niet.
OK, maar over welke ervaring heb je het hierboven? Je kan ervaring hebben met vrouwen, maar niet persé met daten, met uitgaan, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ervaring kweek je door het te doen, en het maakt dan wel degelijk uit of je lekkerder in je vel zit. Bijvoorbeeld een voetballer die de WK 1x meegemaakt heeft, of 10x.
Dat ove je vel verhaal ben ik het niet geheel met je eens. Het vaak doen wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ervaring kweek je door het te doen, en het maakt dan wel degelijk uit of je lekkerder in je vel zit. Bijvoorbeeld een voetballer die de WK 1x meegemaakt heeft, of 10x.
Is dat niet wat hij zegt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ove je vel verhaal ben ik het niet geheel met je eens. Het vaak doen wel.
Ander voorbeeld bij de bovenstaande.
Als je net je rijbewijs hebt stap je met de zenuwen in je keel de auto alleen in en ben je onwennig en tikje onzeker in de auto aan het rijden.
Hoe vaker je de auto pakt om te rijden, hoe makkelijker het elke keer gaat en raak je al snel ontspannen en ga je veel zekerder rijde .
Je kweekt dus ervaring door het vaker te doen
Precies, voor elk "onderdeel" kan je ervaring opbouwen en eraan wennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
OK, maar over welke ervaring heb je het hierboven? Je kan ervaring hebben met vrouwen, maar niet persé met daten, met uitgaan, of wat dan ook.
Dank je, maar is niks speciaals. Als je maar heel goed in de gaten houd wat je doet, en je het niet elke keer gaat doen. Want op lange termein gaat het no way werken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als acteren en spelletjes spelen voor jou geen moeite kost vind ik dat knap.
Dat bedoel ik ..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ove je vel verhaal ben ik het niet geheel met je eens. Het vaak doen wel.
Ander voorbeeld bij de bovenstaande.
Als je net je rijbewijs hebt stap je met de zenuwen in je keel de auto alleen in en ben je onwennig en tikje onzeker in de auto aan het rijden.
Hoe vaker je de auto pakt om te rijden, hoe makkelijker het elke keer gaat en raak je al snel ontspannen en ga je veel zekerder rijde .
Je kweekt dus ervaring door het vaker te doen
Dus het kost wel moeite?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dank je, maar is niks speciaals. Als je maar heel goed in de gaten houd wat je doet, en je het niet elke keer gaat doen. Want op lange termein gaat het no way werken.
En in mijn ogen is het oneerlijk tegen over de vrouw
Jup, maar dacht geef je er nog even een voorbeeld bij, wat je hopelijk zelf al mee gemaakt heb. Hopen dT je een rijbewijs hebtquote:
Nee, je moet goed in de gaten houden dat je het niet altijd doet en je zelf er niet in verliest.quote:
Nee hoor, ik heb helemaal geen ban.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
Is supersoep geband ??? Wat is er gebeurd met de wereld ???
Ja maar dus een heel grappige rare anekdote heel onzeker vertellen werkt denk ik niet , dat is een beetje verwarrend.
Ik denk trouwens dat je meisjes niet als heilige graal moet zien , want dan werk je jezelf tegen en werk je juist die onzekerheid in de hand.
Klopt, maar iemand zonder zelfvertrouwen om met op meiden af te stappen zal dat eerst een heel aantal keer al stamelend en stotterend ( bij wijze van) moeten doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies, voor elk "onderdeel" kan je ervaring opbouwen en eraan wennen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand zonder zelfvertrouwen om met op meiden af te stappen zal dat eerst een heel aantal keer al stamelend en stotterend ( bij wijze van) moeten doen.
Leuke DM wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb helemaal geen ban.
Mooi, wat geld verdienen. Good luck met de meisjes daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
Ben trouwens aangenomen bij Amsterdam FM begin dinsdag in de techniek.
Nee vrijwillige basis en er zitten vrouwen geen meisjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi, wat geld verdienen. Good luck met de meisjes daar.
Dom van mij. Je hebt er eerder over gepost, maar ik ben het even kwijt. Vanwaar jou belangstelling voor A'dam FM? Journalistiek? DJ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee vrijwillige basis en er zitten vrouwen geen meisjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dom van mij. Je hebt er eerder over gepost, maar ik ben het even kwijt. Vanwaar jou belangstelling voor A'dam FM? Journalistiek? DJ?Allebei vooral het laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Gefeliciteerd Heloef. Alle ervaring is meegenomen en wie weet waar het toe leidt.quote:
Je snapt dat dit nooit zal gaan werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:
Vandaag een nieuwe schoonmaakster aangenomen. Een mega lekker wijf. Lang donker haar, donkere ogen, 1m75, slank en een C-cup.
Als m'n huis maar netjes wordt gepoetst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt dat dit nooit zal gaan werken
Betaling in natura en ze doet haar werk naakt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als m'n huis maar netjes wordt gepoetst.
Nee, ze krijgt gewoon netjes geld en doet haar werk met kleren aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Betaling in natura en ze doet haar werk naakt?
Zonde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ze krijgt gewoon netjes geld en doet haar werk met kleren aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |